Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ga eens in gesprek met je huisbaas, als je goede afspraken kunt maken is er vast niets aan de hand. Zet dat dan ook even op papier, zodat je elkaar eraan kunt houden. Hij zet jou er niet uit op het moment dat hij dat wil, met de kat als geldige reden. Hij heeft wel de zekerheid dat hij het huis weer netjes terug krijgt.
||
Citaat:
Als een konijn of cavia mag, dan zijn er kennelijk uitzonderingen (of huisdieren die de huisbaas kennelijk tolereerd). Maak hier gebruik van, zou ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
neem een slang. een cobra of zo. da's volgens mij geen huisdier...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() @ andere reacties: ikzelf heb niks met slangen, dus dat geeft niet zoveel voldoening om een terarium met slangen te houden ![]() Kippen vind ik enig, dat wel ♥
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() een lease-kat.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zeker als die regel al meermalen door anderen onbestraft gebroken is kun je best pleiten om die bepaling te laten schrappen uit het contract. Stel dat je beest de zaak schade toe zou brengen (stank etc) dan ben je toch verantwoordelijk voor die schade waardoor je huisbaas geen problemen hoeft te hebben.
||
Citaat:
![]() overigens zou ik in haar geval gewoon die kat nemen en doen alsof ik nergens vanaf wist. 'o, mag dat niet huisdieren ? Goh, dat wist ik niet. Tja, ik heb t beest nu al...'
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In het contract heeft hij geschreven dat geen enkel huisdier is toegestaan. Omdat ik had gezeurd om een cavia of een konijn heb ik dat vervolgens zelf weer handmatig in het contract gezet omdat hij het was vergeten. Ofwel; er wordt eigenlijk niet echt onderscheidt in soorten dieren gemaakt..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Gelukkig gaan ze deze zomer verhuizen, en hoop ik van de stank af te zijn! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij katten scheelt het al wanneer je iedere dag de kattenbak even leegschept, je hoeft zo'n beestje echt niet te wassen, want ze zijn heel schoon. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
- Ik via de woningstichting nog lang niet in aanmerking voor een kamer/ huisje kom. - Ik haastig uithuis wilde - Voor een particulier dit niet extreem uitmelkerig is - Ik een tuin, schuurtjes, 2 kamers, eigen royale keuken, eigen wc heb ![]() Al met al vind ik de kamers/ locatie an sich hartstikke leuk. IK mis een kat erger dan ik van te voren had gedacht. Op een gegeven moment had ik 7 halve straatkatten in huis gehaald ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb echt nog nooit kunnen ruiken dat mensen katten hebben, honden daarentegen wel. Die hebben soms echt zo'n luchtje. Alleen als je de kattenbak niet goed bijhoudt gaat het stinken ![]() Bij mij in het huurcontract staat dat je alleen dieren mag hebben die in je kamer kunnen blijven en niet in de gemeenschappelijke ruimtes komen. Had het nog wel ff gevraagd en mn beheerder zei dat katten wel kunnen in overleg met andere huisgenoten. Ik hoop dat je je huurbaas kunt overtuigen dat jij wel netjes bent ,en zal zorgen dat je kat geen overlast zal bezorgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, sommige katten willen wel eens ergens buiten de kattenbak plassen, dat kan echt vreselijk stinken. Maar als je je kat goed opvoedt, plast hij altijd in de kattenbak, en die maak je vervolgens elke dag schoon. Dat ruik je écht niet hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tenzij uiteraard je voor hun snuf gaat hangen, want slechte adem hebben ze wel, of ze de bak ondergescheten hebben of in het geval dat ze binnen gingen plassen, maar dat doet een goed opgevoede kat niet, ergo, katten stinken niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I will always saai you #1611 Verwijderd | 501 | 13-02-2012 12:05 | |
Flora & Fauna |
Op kamers en huisdieren pearlie | 4 | 24-01-2010 19:44 | |
Psychologie |