Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het nadeel van veel liegen is dat je, wanneer je dan een keer écht de waarheid spreekt, niet geloofd wordt (als men er tenminste is achtergekomen dat je veel liegt).
Niet doen dus! Mensen vertrouwen je op deze manier niet meer op je woord...
|
Dus als ik je goed begrijp Kittyme, zeg je dat ze maar niet meer de waarheid moet vertellen want dat ze dan toch niet meer geloofd wordt? Kijk, ze hoeft niet meteen aan iedereen te vertellen dat ze zoveel gelogen heeft, ze kan alleen vanaf nu wel weer de waarheid gaan spreken. En misschien komt ze dan dingen tegen waarbij ze alsnog zou moeten liegen omdat die aansluit op een eerdere leugen. Maar als ze daar zou blijven liegen dan ga je door, dan plak je de ene weer vast aan de andere en dan kom je nooit te stoppen. Dus ik zou nu niet meer terug komen op dingen die geweest zijn tenzij anderen ermee komen. Dus vanaf nu zoveel mogelijk proberen de waarheid te spreken en dan gewoon kijken hoe het verder loopt. Toch?
||
![]() |
Citaat:
Een jongen die ik ken heeft namelijk in zijn jeugd ontzettend veel gelogen. Op een gegeven moment kwamen zijn ouders erachter (dat hij zo veel loog dus), en toen geloofden ze hem nooit meer, zelfs niet wanneer hij toch de waarheid sprak. En ze hoeft inderdaad niet aan iedereen te vertellen dat ze zo veel gelogen heeft. Vanaf nu weer de waarheid spreken is het beste om problemen te vermijden...
|
![]() |
ik vind dat ik een kut leven heb, en dat ik niks mag, en daar schaam ik me dan ook voor, ik lieg ook wel vaak, maar de laatse tijd niet meer, en ik ben der wel trots op, maar als ik dan met een groep vrienden sta en ze hebben ut erover van: juah en ik mag dit en morgen dat, en ik ga op vakantie...
Vind ik ut heeel eruug moeilijk om eerlijk te zijn, want ik ga niet op vakantie, en ik mag dn ook nie veel, ik zeg niet dat ik tege hun zeg dat ik wel op vak ga ofzo, maja, ik schaam me, en probeer er over heen te lullen Ook op school, als ik me cijfers terug krijg, un 3 ofzo, doek alsof ut mij nit boeit, maar van binnen loop ik te janke, en dan je docent, juah en je ben dom blablabla, ut is gewoon klote om dat te horen, en ik wil dat dan ook niet meer, ik lul wel tegen julliej, en hopuh dat julliej reagere, en kijken of ik mt iemand ken praten, want elke keer voel ik me kutter, en das gewoon kut... ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dubbele nationaliteit II Gatara | 500 | 25-03-2007 00:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoog cholesterol veroorzaakt geen aderverkalking e.d. ekki | 29 | 10-03-2007 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Welke 3 van de ruim 25? Tovenaar | 0 | 17-03-2005 10:12 | |
Nederlandse vlag moet van schooltas THC1 | 164 | 26-02-2005 09:12 | |
Staking Zaterdag 2 Oktober Pierreke | 218 | 19-10-2004 11:17 | |
Mabel en haar verleden charmedgirl | 141 | 15-10-2003 07:07 |