Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad, ik zou al zeggen.......
||
Citaat:
Hoe bedoel je?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen soms wil je wel wat meer dan alleen maar leuke vrienden zijn, en dat blijkt dan erg moeilijk, omdat iedereen jou als die lieve-leuke-persoon om mee te praten ziet, ipv op een meer persoonlijke, relationele sfeer. Nu is dit voor mij op dit moment niet een direct probleem, maar ik merk wel dat toen ik een maand of 3 geleden wat meer voelde voor een vriendin van mij (zonder dit ooit uitgesproken te hebben), wel merkte aan haar houding dat ze die intensie niet met mij had, ondanks diepe persoonlijke verhalen die we hebben uitgewisseld. Achteraf, maar dat is altijd makkelijk praten, ben ik ook blij dat er niks uit is gekomen, omdat we nu nog steeds erg goed met elkaar omgaan. Misschien is dit wel niet zo'n goed voorbeeld, maar het komt er voor mij op neer dat ik mezelf wel eens afvraag, of ik misschien niet te aardig ben, en mezelf daardoor niet in het "interessegebied" plaats? don't get me wrong: ik ben verre van wanhopig, mag niet klagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
met name dat laatste ![]()
||
Citaat:
Ohhhh. Dat verandert de zaak.....Allereerst zou ik niet te aardig voor mensen zijn. De meesten waarderen het toch niet en voor de meeste vrouwen is een te aardige jongen geen uitdaging meer. Ik ken het, want ik heb hetzelfde meegemaakt waarbij ik uiteindelijk een soort flikker-vriendje voor haar werd, maar ik heb ervan geleerd. Wees jezelf gewoon en probeer niet teveel anderen te pleasen....
||
Citaat:
||
Citaat:
Wow een heus nieuw verschijnsel onder mannen............
||
Citaat:
maar het komt niet bij ze op dat je ook wel een wat meer wil met leuke meisjes
Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 08:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik las hierboven iets over "flikker-vriendje", zo erg is het niet, ik mag in dat opzicht ook weer niet klagen over de vrouwelijke aandacht, kom niks te kort, alleen relaties e.d., dat gebeurd dan weer niet. Daarin kan ik me wel vinden in wat Gijsbertus zegt. |
![]() |
||
Citaat:
Dwight schrijft toch dat zijn vrienden ook diep gaan voor hem? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoevaak laten julie blijken dat je van iemand houd. Kivat | 38 | 15-07-2009 20:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zou God van de duivel houden? Flowerless | 42 | 25-04-2005 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Ex-vriend is jaloers Stefanie | 12 | 16-05-2004 17:21 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin heeft vriendje, zoent met iemand anders... Verwijderd | 14 | 30-12-2003 20:04 | |
Liefde & Relatie |
ik heb een neiuwe vriend maar hou nog steeds ee beetje van me ex help wat nu!!! **~yvie~** | 8 | 31-08-2002 12:44 | |
Psychologie |
Ik kan nooit lang vrienden (?) houden... Juliah | 10 | 11-03-2002 16:59 |