Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kevin D: Je stelling is nog te simpel.
||
Ik vind het een stelling van niks. Ik word altijd pas verliefd als ik iemand langere tijd ken. Tot nu toe is het altijd zo geweest dat ik de meiden in kwestie (helemaal) niet aantrekkelijk vond qua uiterlijk toen ik hen leerde kennen. Pas toen ik hen beter leerde kennen, en erachter kwam hoe ze innerlijk in elkaar staken, zag ik 'daardoor' pas dat ze qua uiterlijk ook erg mooi zijn. Het staat er raar, maar je weet vast wel wat ik bedoel.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 20:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die meisjes zijn die ik echt leuk vind, al zijn er dat bar weinig, zijn veel te lief/onschuldig om over te fantaseren en dat wil ik overigens helemaal niet, want uhm dat wil ik niet dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het boeit me eigenlijk niet zo, er zijn zoveel stellingen als verliefdheid bestaat niet, t'is iets wat de natuur heeft bedacht om de soort in stand te houden, het is slechts een chemische reactie etc.
En in feite is het ook zo, maar ik heb altijd het idee dat juist de mensen die vaak teleurgesteld zijn zo'n instelling hebben. Maar jah, mij boeit het dus niet wát het precies is, ik vind het gewoon een fijn en aangenaam gevoel... ik denk dat je elk gevoel wel kan uitkleden tot een botte omschrijving van een chemische reactie... Maar goed... verliefdheid bestaat niet het is alleen maar seksuele aantrekkingskracht om de soort in stand te houden is dus net zo'n nutteloze stelling als de regenboog bestaat niet het is alleen maar de breking van zonlicht door regendruppels.
|
![]() |
Verliefdheid is iets wat je er zelf van maakt, als dat voor jou betekent dat het niet bestaat, so be it...
Waarom zou je mooie dingen niet mooi laten, ipv deze onzinnige bestaansdiscussie te voeren?
|
Verwijderd
|
Als ik iemand alleen maar seksueel aantrekkelijk vind, dan krijg ik daar echt geen vlinders van in mijn buik. Van alleen geil zijn krijg ik niet het gevoel dat ik iemand de hele dag wil zien, dat ik wil knuffelen, dat ik hem uren in z'n ogen wil staren, dat ik denk dat ik de rest van mijn leven wel bij hem wil blijven...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verliefd zijn, vlinders in je buik, wat voor naam je het ook geeft, het is gewoon leuk.. ![]() *is in het beginstadium van een beetje verliefd-zijn* ![]()
||
Citaat:
ontopic: natuurlijk bestaat verliefdheid wel, er zijn ontzettend veel meisjes op de wereld die ik knap genoeg vind om sex mee te hebben, maar toch denk ik de hele dag maar aan één ervan
|
Let op
VAAK niet alleen maar sexuele aantrekkings kracht, maar ook het delen van intresses en iemand aardig vinden. Die combinatie vind ik het vooral. Dit kan verklaren dat je veel mensen misschien sexueel aantrekkelijk vind maar dat jij ene aardig vind/en of andersom, en dat je daar door maar op 1 (of weinigen) 'verliefd' word. En een bullshit discussie is het zeker niet, er zijn ook mensen die zijn het er wel mee eens dus het is zeker geen bullshit. Dat is alleen jouw mening.
Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 00:06. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms moet je gewoon niet alles willen verklaren. Wat schiet je er mee op als we het erover eens zijn dat het niet bestaat? Hebben we dan voldoening met z'n allen? Verliefdheid is in combinatie met bewustzijn, we weten niet wat bewustzijn is, wel welke stoffen verliefdheid veroorzaken, maar dus niet waarom we er ons toch van bewustzijn. Dat is toch een fijne gedachte, dat mag je nog zelf verzinnen nl. Daarnaast blijft het een raadsel waarom juist die persoon...want dat stofjes het veroorzaken, verklaart niet waarom dat alleen bij een bepaald specifiek iemand werkt, dat is nog steeds op basis van gissingen. Degene die ontdekt hoe verliefdheid werkt en daarmee weet wat er mee te doen valt, zal wereldheerser zijn, daar ben ik van overtuigd.
Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 09:21. |
![]() |
|
Ik vind het een bullshit stelling.
Er zijn vrouwen die ik sexueel aantrekkelijk vind en ook interesse mee deel, maar daar ben ik niet verliefd op. Verliefd op iemand zijn is gewoon zoveel meer dan die 2 factoren die jij nu aandraagt... Achja, daar kom jij ooit ook wel achter. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké, dit is mijn gedachte over verliefdheid:
Liefde = houden van Seks = gewoon lust En verliefdheid is ieders persoonlijke combinatie van deze twee dingen. ![]() Een relatie krijg je vervolgens als je bij elkaar vindt wat je zoekt, datgene vindt waar je behoefte aan hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verliefd zijn: to be or not to be -SoloWolf- | 21 | 29-11-2006 19:20 | |
Liefde & Relatie |
'k Weet het ff niet meer.. Lily Flower | 21 | 24-11-2006 09:22 | |
Liefde & Relatie |
verliefd of mezelf voorliegen? Charlottetje | 27 | 04-04-2004 18:31 | |
Liefde & Relatie |
Volgens mij Tammie Frotje | 29 | 29-02-2004 22:33 | |
Liefde & Relatie |
Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk.. blueeyes_jochie | 16 | 17-01-2004 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 |