Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 13:21
*4
*4 is offline
Ik ben de laatste tijd alleen maar bezig met aandacht krijgen.
Ik krijg genoeg aandacht thuis, daar ligt het niet aan, maar ik krijg nooit 'persoonlijke' aandacht, zeg maar dat je echt een diep gesprek hebt over jezelf, over je gevoelens, (daar wil ik het trouwens ook helemaal niet over hebben met mn ouders) maar wel met een vrouw die ik ken van 40. Ik ken dr van de kerk en daarbuiten heb ik in verband met school ook wel eens contact met dr. Ik vind haar heel aardig en heb een beetje bewondering voor dr. Maar ik wil gewoon dat ze naar me omkijkt, zich zorgen over me maakt, over mij nadenkt, heb geen idee waarom. Ik heb wel vaker geprobeerd "op te vallen" bij leraressen op school bv. Maar ik kan nooit bij iemand mn verhaal doen over hoe ik me voel en wat mn gevoelens zijn, wat ik echt graag wil. Met iemand praten over jezelf. Ik zoek dat echt bij die vrouw, en het is echt niet dat ik voor zulk soort vrouwen iets voel ofzo, maar ik wil gewoon aandacht van mensen die ik aardig vind, die ik bewonder..
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet en of dit normaal is, dat ik om aandacht vraag. ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2005, 13:51
Freestyler*
Freestyler* is offline
de behoefte lijkt me niet vreemd
maar behoud je eer bij de zoektocht naar
ga geen hopeloze dingen doen, waardoor je negatief aaandacht gaat krijgen
zoek inderdaad een kennis ofzo om mee te praten, of misschien een hulpverlener? maar ga geen dingen doen waardoor mensen uit medelijden met je gaan praten

en onvermijdelijk; hoe oud ben je?
Oud 26-06-2005, 13:53
*4
*4 is offline
ben 16, maar ik heb niet echt problemen ofzo, zeg maar om naar een hulpverlener te gaan maar wel mensen met problemen om me heen waar ik gewoon graag over wil praten hoe ik me daar bij voel. Ik praat gewoon nooit over mezelf, ik vind het ook best meoilijk om over mezelf te praten maar ik wil het wel heel graag
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 13:55
Gothic
Gothic is offline
Probeer je relatie met je moeder eens te verbeteren of intenser te maken, het klinkt alsof je een vervanging zoekt voor haar namelijk...
Oud 26-06-2005, 13:58
*4
*4 is offline
misschien ben ik daar wel naar op zoek, maar mn moeder is echt een lieve vrouw maar ik wil gewoon niet met haar praten.. k vind dat echt niet prettig, ze gaat met dat soort dingen neit goed om vind ik. maar het is toch niet erg om niet met je moeder te praten?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 14:37
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
*4 schreef op 26-06-2005 @ 14:58 :
misschien ben ik daar wel naar op zoek, maar mn moeder is echt een lieve vrouw maar ik wil gewoon niet met haar praten.. k vind dat echt niet prettig, ze gaat met dat soort dingen neit goed om vind ik. maar het is toch niet erg om niet met je moeder te praten?
nee behalve dat het haar waarschijnlijk kwetst
ik heb totaal geen band met mijn moeder
maar het schijnt wel fijn te zijn
je moet alleen even doorzetten in het begin voor jezelf
vast niet makkelijk om allerlei persoonlijke dingen opeens te vertellen, maar zij heeft waarschijnlijk gelijksoortige dingen meegemaakt, zeker als je niet echt problemen hebt.
Maar anders gewoon bespreken met een vriend/vriendin
Oud 26-06-2005, 18:17
*4
*4 is offline
sorry maar dat is dus het probleem, ik kan niet bij mn moeder en vriednen terecht..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 18:22
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
*4 schreef op 26-06-2005 @ 19:17 :
sorry maar dat is dus het probleem, ik kan niet bij mn moeder en vriednen terecht..
Blijf gewoon bij die vriendin van je (is niet boos bedoeld)
Maakt toch niet uit als je niet zo'n goeie band hebt met je ouders....(moeder)
Zorg ervoor dat je iemand vindt waarbij de vriendschap van bijde kant komt en dat je over allerlei dingen waar jij het over wilt hebben kwijt komt en anders om ook.

Succec en hug

gr,tieneke
Oud 26-06-2005, 18:58
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
*4 schreef op 26-06-2005 @ 19:17 :
waarom niet
want daar begint de oplossing
Oud 05-07-2005, 15:48
Judy2
Judy2 is offline
Ik denk dat het vast een rede heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 16:29
*4
*4 is offline
Citaat:
Judy2 schreef op 05-07-2005 @ 16:48 :
Ik denk dat het vast een rede heeft.
wat dan?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 19:56
Judy2
Judy2 is offline
Ik heb het ook een tijdje gehad. Het is nu minder.
Ik heb er niet echt veel over nagedacht. Maar nu jij dit bericht heb geplaatst vraag ik me ook af waarom ik dat heb, en jij.
Ik weet het nog niet, maar er zal wel een rede zijn. Daar kunnen we of ik wel achterkomen misschien. Ik ben best wel nieuwschierig waar het aan ligt/welke rede het heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten