Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Moet wel kunnen volgens mij hoor...
Alsjeblieft Hoe het juist in z'n werk gaat, weet ik eigenlijk wel niet. Kan je niet gewoon zoals bij andere windows-versies je XP Pro cd in je cd-lade schuiven en ergens kiezen voor Upgrade?
Laatst gewijzigd op 24-07-2005 om 12:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Andere mogelijkheid is om je documenten en wat instellingen te back-uppen en dan XP Pro UK te installeren. Voordeel is dat je dan een verse installatie hebt die vaak sneller is dan een oudere installatie. Een update-cd, als in betaald? Want voor zover ik weet kun je bij veel universiteiten of zelfs als gewone scholier aan met korting aan Windows komen (Windows bestaat op dat vlak als Windows XP Academic Edition welk identiek is aan Windows XP Pro UK en niet in andere talen verkrijgbaar, als ik me niet vergis). In ieder geval kun je volgens mij beter je probleem voorleggen aan die school, daar zullen ze wel weten wat je perfect nodig hebt (vaak is het ook maar een product dat ze aanraden omdat ze weten dat het werkt).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Remote desktop met xp prof en home edition lucy48 | 9 | 09-10-2008 15:06 | |
Software & Hardware |
Windows 2000 upgraden tot xp? Fine | 6 | 10-08-2006 00:09 | |
Software & Hardware |