Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij een vrouw komen er meestal meer gevoelens om de hoek kijken. In dat opzicht voel ik me weleens vrouw. ![]() Een one night stand interesseert mij persoonlijk niet echt. Dat vind ik te gemakkelijk. Niet dat ik ooit die kans heb gehad, maar toch. Principes. Ik zie daar geen uitdaging in. In het opbouwen en onderhouden van een langdurige relatie zit voor mij daarentegen veel meer spanning en uitdaging. Bovendien is de kans op meer en vaker seks groter. Daarom denk ik op de lange termijn. Als je single bent zie ik het probleem niet. Ik zie echter ook mensen die meerdere meisjes aan het lijntje houden door te doen alsof ze een relatie hebben en dan keer op keer vreemdgaan en one night stands hebben. Dan vind ik een one night stand wel degelijk afkeurenswaardig. Opheffing van eigen integriteit + manipulatie om eigen genot met de wetenschap dat je meerdere harten breekt. Laffe mensen zonder kloten en zonder gevoel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je al een half jaar droog staat en je ligt daar....
||
Citaat:
||
Citaat:
Zelfs zoenen doe ik niet zomaar, laat staan het bed induiken met iemand. En een half jaar droog staan, is niet zo'n probleem (7 maanden en counting ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In het geval van de TS ging het om een bekende, waar hij zich prettig bij voelde en andersom ook. En blijkbaar vertrouwden ze elkaar genoeg om zich op een bepaalde manier open te stellen, en was de sfeer ernaar dat zich dat uitte in seks. Dat vindt ik iets heel anders dan zomaar met 'iemand' het bed in duiken. Zelf heb ik nog nooit een ONS gehad, maar tussen het eindigen van mijn eerste relatie en het begin van mijn huidige relatie, zat maar 3 weken. Dus ik had niet echt de 'tijd' en behoefte om uitgebreid te experimenteren. Maar anders was het er wel van gekomen denk ik, er waren al wat mannen die mij als potentieel slachtoffer hadden uitgekozen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het allemaal maar een beetje gezeur hoor, dat 'ik kom niet aan de ex van een vriend/vriendin' Een ex is een ex toch? Oke, dat je een beetje rekening houdt met je vriend(in), door niet vlak voor zijn neus met zijn ex te gaan zoenen terwijl het net 2 dagen uit is, dat vindt ik niet meer dan normaal. Maar om er nu voor altijd van af te blijven omdat het toevallig de ex van is? Zonde van eventueel het mooie/leuke dat daaruit op kan bloeien.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Alleen zie ik in deze situatie het woordje 'zomaar' anders dan jou, vandaar mijn reactie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen ben ik dan weer zo'n muts die zich zelfs om dat feit alweer schuldig kan gaan voelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Tevens wil ik beslist niet op een dergelijke wijze ontmaagd worden... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou, mij lijkt 't echt supergeil
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
One night stands. Marmite | 58 | 27-01-2011 13:49 | |
Seksualiteit |
One Night Stands Charlottetje | 96 | 26-11-2005 23:53 | |
Seksualiteit |
ontmaagd door one-night-stand ? Tamaida | 72 | 21-07-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
one night stands Mask | 87 | 18-09-2003 18:02 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Telief mailt u : one night stands ! Verwijderd | 9 | 11-03-2002 12:32 |