Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2005, 12:30
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Ok omdat de andere topics echt super oud zijn wil ik eigenlijk even mijn verhaal kwijt over One-Night-Stands...

Afgelopen maandag/dinsdag voor het eerst in me leven gehad... het is een hele aparte ervaring om gewoon sex te hebben met iemand puur om de lust die je allebei hebt...
Het is gebeurd met een meid die ik al een tijdje ken en een ex is van een vriend van me... We hebben eerst bij mij thuis een beetje zitten praten en wat drinken... (NEE IK HEB ER NIET DRONKEN GEVOERD, ik dacht zeg het ff voordat de opmerkingen komen. ) maar was gewoon gezellig en op een gegeven moment ging het over problemen die ze thuis had en toen zei ze dat ze die avond liever niet thuis wou slapen.
Ik heb altijd een bed over dus ik zeg gewoon tegen 'r dat ze dat wel moest overleggen met 'r moeder... zit ze op mijn telefoon een sms in te tikken die ze naar 'r moeder zou gaan sturen en toen belde 'r moeder op of ze nog thuis kwam.
Nou het was vrij snel geregeld allemaal (en deze week zijn mijn ouders weg dus hoefde ik daar geen rekening mee te houden )
Maar ja ik dacht dat ik het 2e bed zou pakken maar toen we boven waren tja..... toen vroeg ze of ze gewoon bij mij mocht liggen. Nou ja ik heb persoonlijk geen bezwaar tegen een lekker warm lijf tegen me aan dus ja dat was gewoon ok.
En ja dan gebeurd er gewoon wat maar nou ja ik moet zeggen dat het een hele aparte ervaring was en ze zei ook dat ze het misschien nog wel een keer zou doen maar ja dan is het niet echt meer een one-night-stand natuurlijk....

Maar goed wat vinden jullie er verder van van one-night-stands? Ik vind het niet raar om puur voor de sex met iemand naar bed te gaan en dat je verder niks voor diegene voelt ik weet ongeveer hoe het voelt.. Het probleem is dat ik echter na die nacht toch wel meer voor 'r ben gaan voelen... dus wat nu?!?!

Maar het is een aparte vorm van sexuele bevrediging en zolang alles veilig gebeurt dan is er volgens mij niks mis mee. (zo dat was de moraal )
Oud 20-07-2005, 12:37
Sartre
Sartre is offline
Ik vind one-night stands prima. Alleen ik ben er niet zo goed in omdat ik weinig waarde hecht aan sex met meisjes waar ik verder niks voor voel. Als ik met iemand mee naar huis ga dan doe ik dat vaak in de hoop op meer dan alleen die nacht. Ben dan ook al menig maal bedrogen uitgekomen. Maar ik heb niks tegen one nights opzich. We zijn allemaal mensen toch? Alleen als een iemand meer verwacht dan kan het een flinke kater opleveren.
Oud 20-07-2005, 12:39
Verwijderd
Mensen zijn dieren en dieren doen het altijd anoniem, dus ik zie niet in waarom mensen dat niet zouden kunnen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 12:41
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2005 @ 13:39 :
Mensen zijn dieren en dieren doen het altijd anoniem, dus ik zie niet in waarom mensen dat niet zouden kunnen.
misschien omdat mensen gevoelens van liefde en emotie kunnen kennen en dieren vrijwel niet... ?
Oud 20-07-2005, 13:09
Lilything
Lilything is offline
Misschien voelt zij ook wel meer voor jou?
I mean meestal zijn t de meisjes die meer gevoelens krijgen dmv 'ons'
Oud 20-07-2005, 13:18
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Nou ze vindt me gezellig en lief en kan goed met me praten en hefet met mij al over serieuzere dingen gehad dan met sommige vriendjes die ze gehad heeft... dus ja er zit wel iets...
Maar ik weet ook niet of het verstandig is om daarachter te komen...
Oud 20-07-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 20-07-2005 @ 14:09 :
Misschien voelt zij ook wel meer voor jou?
I mean meestal zijn t de meisjes die meer gevoelens krijgen dmv 'ons'
Het schijnt zo te zijn dat een man gemakkelijk "effe" seks heeft.
Bij een vrouw komen er meestal meer gevoelens om de hoek kijken.
In dat opzicht voel ik me weleens vrouw.

Een one night stand interesseert mij persoonlijk niet echt.
Dat vind ik te gemakkelijk. Niet dat ik ooit die kans heb gehad, maar toch. Principes.

Ik zie daar geen uitdaging in. In het opbouwen en onderhouden van een langdurige relatie zit voor mij daarentegen veel meer spanning en uitdaging. Bovendien is de kans op meer en vaker seks groter. Daarom denk ik op de lange termijn.

Als je single bent zie ik het probleem niet. Ik zie echter ook mensen die meerdere meisjes aan het lijntje houden door te doen alsof ze een relatie hebben en dan keer op keer vreemdgaan en one night stands hebben.

Dan vind ik een one night stand wel degelijk afkeurenswaardig. Opheffing van eigen integriteit + manipulatie om eigen genot met de wetenschap dat je meerdere harten breekt. Laffe mensen zonder kloten en zonder gevoel.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 13:28
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Klop dat aan het lijntje houden dat lijkt me echt iets onmogelijks...
Ik ben dan ook single dus ik vond ook dat het wel kon...
Volgens de verhalen die ik vaak hoor is het idd zo dat een man voor de sex best alleen de sex kan hebben maar ik merk nu zelf wel dat ik toch een stukkie meer voor 'r voel.. gelukkig vindt ze het wel gezellig om nog eens langs te komen bij mij thuis....
Dus ja het niet alsof ze helemala geen contact meer met me wil...
Oud 20-07-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 20-07-2005 @ 14:28 :
Klop dat aan het lijntje houden dat lijkt me echt iets onmogelijks...
Ik ben dan ook single dus ik vond ook dat het wel kon...
Volgens de verhalen die ik vaak hoor is het idd zo dat een man voor de sex best alleen de sex kan hebben maar ik merk nu zelf wel dat ik toch een stukkie meer voor 'r voel.. gelukkig vindt ze het wel gezellig om nog eens langs te komen bij mij thuis....
Dus ja het niet alsof ze helemala geen contact meer met me wil...
Netjes toch? Misschien komt er meer uit, misschien niet. Geniet dan van het moment zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 13:54
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
ja ga ik proberen...
Ze komt vanavond al....
Wel een beetje stuiterig nu...
Toch een lichte vorm van verliefdheid geloof ik...
Oud 20-07-2005, 14:23
WolterB
WolterB is offline
Ik zou het niet kunnen
Oud 20-07-2005, 14:24
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-07-2005 @ 15:23 :
Ik zou het niet kunnen
Same here....
Oud 20-07-2005, 14:26
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Ik zou het niet kunnen
En waarom dan niet?
Als je al een half jaar droog staat en je ligt daar....
Oud 20-07-2005, 14:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 20-07-2005 @ 15:26 :
En waarom dan niet?
Omdat ik iets moet voelen voor een meisje, voordat ik überhaupt iets wil gaan doen.
Oud 20-07-2005, 14:41
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Ik voelde ook wel iets voor 'r en merk nu dat het gevoel alleen maar sterker is geworden...
Dus ja in mijn situatie... beetje lastig allemaal...
Oud 20-07-2005, 14:44
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-07-2005 @ 15:38 :
Omdat ik iets moet voelen voor een meisje, voordat ik überhaupt iets wil gaan doen.
Same here again.
Zelfs zoenen doe ik niet zomaar, laat staan het bed induiken met iemand.

En een half jaar droog staan, is niet zo'n probleem (7 maanden en counting ). Het knuffelen mis ik meer.
Oud 20-07-2005, 14:46
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 20-07-2005 @ 15:44 :
.... Het knuffelen mis ik meer.
Oeh... Das idd ook het geen ik het meeste miste...
Oud 20-07-2005, 14:48
WolterB
WolterB is offline
Ga jezelf iig niet zielig vinden dat je al zo lang 'droog staat' en om die reden een ONS doen, dat vind ik echt jammer
Oud 20-07-2005, 14:49
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Nee ik vindt mezelf absoluut niet zielig.
Het gebeurde eigenlijk gewoon...
Oud 20-07-2005, 15:12
little nemo
little nemo is offline
dat je nu wat voor dr voelt ... tsja, jammer voor je .. daar doe je niet veel aan

en zelf vind ik het erg leuk, eerst die spanning of het lukt of niet, dan sex hebben met een nieuw iemand en daarna nix meer, geen gezeur of wat dan ook
Oud 20-07-2005, 15:13
SuTi
SuTi is offline
Als ik jouw was zou ik eerst met die vriend wie z'n ex het is. Of hij het niet vervelend vind. Daaruit moet je een beslissing nemen. En dan ga je aar het meisje toe om het er over te hebben. Maar je moet er niet vanuit gaan dat het iets wordt misschien voelt zij alleen vriendschap voor je en was ze die avond geil. Dat weet je nooit maar je kan het er altijd over hebben met haar.

Zet alleen niet te hoog in

groeten
Oud 20-07-2005, 15:20
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
maar was gewoon gezellig en op een gegeven moment ging het over problemen die ze thuis had en toen zei ze dat ze die avond liever niet thuis wou slapen.
Nou, dat zou voor mij toch reden zijn om extra terughoudend te zijn (maar misschien was je dat ook wel...).
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 15:25
Shyra
Shyra is offline
Citaat:
SuTi schreef op 20-07-2005 @ 16:13 :
Als ik jouw was zou ik eerst met die vriend wie z'n ex het is. Of hij het niet vervelend vind. Daaruit moet je een beslissing nemen. En dan ga je aar het meisje toe om het er over te hebben. Maar je moet er niet vanuit gaan dat het iets wordt misschien voelt zij alleen vriendschap voor je en was ze die avond geil. Dat weet je nooit maar je kan het er altijd over hebben met haar.

Zet alleen niet te hoog in

groeten
Waarom zou je het in godsnaam met die vriend erover hebben? Het is niet voor niets een ex. Leef lekker je eigen leven zeg.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Sartre schreef op 20-07-2005 @ 13:41 :
misschien omdat mensen gevoelens van liefde en emotie kunnen kennen en dieren vrijwel niet... ?
Zoals je zelf al zegt kunnen mensen gevoelens van liefde kennen. Maar ten eerste is het uitermate arbitrair wanneer iets liede is, ten tweede is het maar de vraag of liefde nodig is voor seks (een ontkennend antwoord ligt voor de hand) en ten derde is een ieder vrij om te bepalen of hij seks wel of niet met liefde wil combineren.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 15:33
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2005 @ 16:30 :
en ten derde is een ieder vrij om te bepalen of hij seks wel of niet met liefde wil combineren.
Dat is het belangrijkste punt denk ik.
Oud 20-07-2005, 16:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 20-07-2005 @ 15:44 :
Zelfs zoenen doe ik niet zomaar, laat staan het bed induiken met iemand.
Als je seks hebt buiten een (liefdes)relatie om of inderdaad een ONS hebt, betekent dat toch niet gelijk dat je 'zomaar' met iemand het bed induikt? Dat vindt ik wel erg rechtlijning gedacht..

In het geval van de TS ging het om een bekende, waar hij zich prettig bij voelde en andersom ook. En blijkbaar vertrouwden ze elkaar genoeg om zich op een bepaalde manier open te stellen, en was de sfeer ernaar dat zich dat uitte in seks. Dat vindt ik iets heel anders dan zomaar met 'iemand' het bed in duiken.

Zelf heb ik nog nooit een ONS gehad, maar tussen het eindigen van mijn eerste relatie en het begin van mijn huidige relatie, zat maar 3 weken. Dus ik had niet echt de 'tijd' en behoefte om uitgebreid te experimenteren. Maar anders was het er wel van gekomen denk ik, er waren al wat mannen die mij als potentieel slachtoffer hadden uitgekozen
Oud 20-07-2005, 16:33
Roos
Roos is offline
Ik zou geen one night stand doen met de ex van een vriendin.
Oud 20-07-2005, 16:41
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-07-2005 @ 17:29 :
Als je seks hebt buiten een (liefdes)relatie om of inderdaad een ONS hebt, betekent dat toch niet gelijk dat je 'zomaar' met iemand het bed induikt? Dat vindt ik wel erg rechtlijning gedacht..
Ik bedoel dat seks voor mij met "liefde" gepaard moet gaan. Als ze gewoon seks hebben zonder gevoelens die ik daar mee associeer dan is dat voor mij niks anders dan zomaar het bed in duiken. En dat is mijn mening, als jij dat anders vind moet je helemaal zelf weten
Oud 20-07-2005, 16:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Roos schreef op 20-07-2005 @ 17:33 :
Inderdaad.
Oud 20-07-2005, 16:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Roos schreef op 20-07-2005 @ 17:33 :
Waarom niet? Omdat je dat als verraad zou zien?

Ik vind het allemaal maar een beetje gezeur hoor, dat 'ik kom niet aan de ex van een vriend/vriendin' Een ex is een ex toch? Oke, dat je een beetje rekening houdt met je vriend(in), door niet vlak voor zijn neus met zijn ex te gaan zoenen terwijl het net 2 dagen uit is, dat vindt ik niet meer dan normaal. Maar om er nu voor altijd van af te blijven omdat het toevallig de ex van is? Zonde van eventueel het mooie/leuke dat daaruit op kan bloeien.
Oud 20-07-2005, 17:19
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2005 @ 16:30 :
Zoals je zelf al zegt kunnen mensen gevoelens van liefde kennen. Maar ten eerste is het uitermate arbitrair wanneer iets liede is, ten tweede is het maar de vraag of liefde nodig is voor seks (een ontkennend antwoord ligt voor de hand) en ten derde is een ieder vrij om te bepalen of hij seks wel of niet met liefde wil combineren.
Er zijn nou eenmaal mensen die niet zomaar met iemand naar bed gaan zonder dat er gevoelens zijn. Gaat niet voor iedereen op maar voor veel mensen wel.
Oud 20-07-2005, 17:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 20-07-2005 @ 17:41 :
Ik bedoel dat seks voor mij met "liefde" gepaard moet gaan. Als ze gewoon seks hebben zonder gevoelens die ik daar mee associeer dan is dat voor mij niks anders dan zomaar het bed in duiken. En dat is mijn mening, als jij dat anders vind moet je helemaal zelf weten
Gevoelens van vertrouwen in elkaar hebben en je bij elkaar op je gemak voelen, zijn ook onderdeel van het aspect liefde voor mij. Maar liefde is uiteraard meer dan alleen maar dat, dus wat det betreft kan ik me wel vinden in jouw uitspaak.

Alleen zie ik in deze situatie het woordje 'zomaar' anders dan jou, vandaar mijn reactie
Oud 20-07-2005, 19:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben niet tegen one-night-stands, maar ik zou het zelf nooit doen. Ik wil dat soort dingen alleen maar doen als ik een vaste relatie heb, als ik echt iets om het meisje geef. Verder kunnen er later nog verhalen de rondte door gaan, wat ik liever niet wil hebben...
Oud 20-07-2005, 20:22
Aurora
Aurora is offline
Ach, ik hou er persoonlijk niet zo van om met een vreemde tussen de lakens te kruipen, hoe geil hij en het idee ook is, maar doe vooral wat je niet laten kunt zou ik zeggen.
Oud 21-07-2005, 09:17
Verwijderd
Als beide partijen het ermee eens zijn, waarom niet?
Nu heb ik zelf op het moment een vaste vriend, dus ik zou het nun niet overwegen, maar als ik vrijgezel zou zijn wel.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 09:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou het eigenlijk zo snel niet weten. Ik heb nu een vriend, dus moet er niet aan denken. Ik heb nog nooit een one-night-stand gehad, dus echt goed kan ik er ook niet over oordelen
Oud 21-07-2005, 09:59
Verwijderd
Ik heb al lang een vriend dus een one night stand is nooit echt aan de orde geweest (nou ja natuurlijk wel eens tijdens het uitgaan dat jongens een poging waagde..), maar een one-night-stand zou toch niet echt mijn ding zijn.
Ik vind het wat goedkoops hebben, zomaar met iemand het bed in duiken, seks hebben, en nooit meer terug zien. Overigens vind ik het voor jongens iets minder goedkoop klinken, al slaat dat nergens op.
Daarnaast als je wel eens hoort hoe jongens die vaak een one-night-stand hebben over meisjes praten die ooit hun ''schlachtoffer'' zijn geweest, dan denk je ook van oke dan... zo wil je liever ook niet dat er over je gepraat wordt.
Natuurlijk heeft het wel iets heel erg spannends waarschijnlijk, en daarnaast heeft het ook wel echt iets makkelijks: lekker seks, en daarna geen gezeur meer

Conclusie: het zou niks voor mij zijn, maar als mensen zich er prettig bij voelen, dan is het prima !.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 14:42
JJ13
JJ13 is offline
ik zou t niet zo snel doen, nu al helemaal niet omdat ik een vriend heb, maar daarvoor ook niet.
Oud 21-07-2005, 15:15
Roos
Roos is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-07-2005 @ 17:44 :
Waarom niet? Omdat je dat als verraad zou zien?

Ik vind het allemaal maar een beetje gezeur hoor, dat 'ik kom niet aan de ex van een vriend/vriendin' Een ex is een ex toch? Oke, dat je een beetje rekening houdt met je vriend(in), door niet vlak voor zijn neus met zijn ex te gaan zoenen terwijl het net 2 dagen uit is, dat vindt ik niet meer dan normaal. Maar om er nu voor altijd van af te blijven omdat het toevallig de ex van is? Zonde van eventueel het mooie/leuke dat daaruit op kan bloeien.
Ik vind wel dat het moet kunnen, als die vriendin er geen moeite mee heeft, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het zelf ooit zou doen.
Oud 21-07-2005, 16:22
Verwijderd
Het idee dat een vriend van me er ook mee heeft liggen rotzooien staat me gewoon niet aan.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 16:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2005 @ 17:22 :
Het idee dat een vriend van me er ook mee heeft liggen rotzooien staat me gewoon niet aan.
Ach, over dat soort dingen moet je gewoon niet te veel nadenken. Waarschijnlijk zijn er ook genoeg dingen die je helemaal niet van elkaar weet
Oud 21-07-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 21-07-2005 @ 17:35 :
Ach, over dat soort dingen moet je gewoon niet te veel nadenken. Waarschijnlijk zijn er ook genoeg dingen die je helemaal niet van elkaar weet
Ja, maar wat niet weet, wat niet deert.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 17:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2005 @ 17:38 :
Ja, maar wat niet weet, wat niet deert.
Nee, precies En das ook de reden waarom ik niet zomaar alles tegen iedereen vertel, sommige dingen hou je gewoon liever voor jezelf.

Alleen ben ik dan weer zo'n muts die zich zelfs om dat feit alweer schuldig kan gaan voelen *zucht*
Oud 21-07-2005, 17:36
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Ik zou het niet kunnen
Maagd?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 17:56
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 21-07-2005 @ 18:36 :
Maagd?
Zie voor uitleg mijn 2e reply in het topic
Oud 21-07-2005, 21:40
Soron
Soron is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-07-2005 @ 15:38 :
Same here...,

Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 20-07-2005 @ 15:26 :
En waarom dan niet?
Ach... sta al bijna 20 jaar droog, dus ben het wel gewend

Tevens wil ik beslist niet op een dergelijke wijze ontmaagd worden...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 21:50
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Soron schreef op 21-07-2005 @ 22:40 :

Tevens wil ik beslist niet op een dergelijke wijze ontmaagd worden...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 22:54
Sime
Sime is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 20-07-2005 @ 13:30 :
Ok

Maar goed wat vinden jullie er verder van van one-night-stands? Ik vind het niet raar om puur voor de sex met iemand naar bed te gaan en dat je verder niks voor diegene voelt ik weet ongeveer hoe het voelt.

)

nou, mij lijkt 't echt supergeil
Oud 22-07-2005, 01:42
Wen Pantyhooker
Wen Pantyhooker is offline
tegenwoordig hebben mijn vrienden het over werknemers en oproepkrachten:

een oproepkracht is geschikt om bij dehoognodige behoeftes te bevredigen.

en een werknemer is dit op vaste basis.

Dit is natuurlijk wel anders dan en one night stand, maar lust is nou eenmaal ook een onderdeel van seks. En dit hoeft niet altijd gepaard te gaan met liefde. Sterker nog ik heb het idee dat lust onder de jongeren meer voorkomt dan liefde.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 01:52
Verwijderd
zoals ts het verhaal beschrijft zou ik het wel overwegen (ligt aan haar ex natuurlijk, omdat het wel een vriend van je is). Maar een one night stand tijdens het uitgaan zou ik niet doen, omdat me dat net iets te ver gaat omdat ik die mensen niet ken. (de meeste mensen die ik zie op feesten ken ik wel beter) ik heb het alleen nog niet meegemaakt en zit er niet perse op te wachten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten