Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgens mij is het totaal wat anders (zoals het eruit ziet en wat ik verder heb gehoord), en ze zien er ook uit als walnoten of zo :/ weet er verder niks vanaf, kan er zelf ook ver naast zitten ![]()
|
Daster..... hou je mond.
TRUFFELS hebben we het hier over ![]() Wat jij bedoelt is de paddo-chocola. ![]() Truffels zien er niet uit als paddo's (maar als truffels.... dohh) Ze smaken ook totaal niet naar paddo's. Het gros van de mensen heeft wat te zeiken over de smaak van paddo's (ze smaken naar champignons, ze smaken naar aarde etc etc) maar truffels zijn pas echt smerig. Paddo's kunnen misschien niet zo smakelijk zijnalsje geen paddestoelen lust, maar truffels zijn zuur. Enniet zomaar een beetje zuur, echt, het is de zure variant van mierzoet. Letterlijk. In sommige delenvan de wereld lopen mieren rond die even groot zijn als de gemiddelde neerlandsche mier,maar dan met eenvijf keer zo groot achterlijf. Dit achterlijf is knalgroen á la amazonekikkers. Wanneer jemet een beetje zorg die mier vastpakt bij zijn voorlijf (hij bijt niet) kun je zuigen op zijn achterlijf, wat een zeer zure smaak afgeeft (eenbeetje zoals de extra zure snoepjes bij ye olde drogist). Mierezuur dus. Die truffels. Oja, ik had t over truffels. Ehm.. hebdestijds moeite gahd met het wegwerken ervan dus, maar het effect was wel grappig. Ik werd er flink wazig van, maar op een heldere manier. Alsof ik leuk stond te trippen op paddo's maar dan zonder de 'golven' en zonder dat het me in zijn greep hield. Hmm, nu ik erover nadenk. We zaten die nachtmet vijfman bij mij in de tuin, al trippende. Het is een maat van me die nacht nog gelukt om per ongeluk het ZWEMBAD in de fik te steken ![]() Maw, gaar spul, die truffelts ![]() Edit voor de luie niet-op-de-links-klikkerts: de werkzame stof bij truffels is net zoals bij paddo's psilocybine, wellicht vandaar de verwarring.
Laatst gewijzigd op 02-08-2005 om 17:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik gaf antwoord ervan uitgaande dat het waar was.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op het festival was mij uitgelegd hoe je met fermuliet en een jampot paddos kunt kweken. Jammergenoeg is dit verhaal mij grotendeels weer ontgaan. Heeft iemand wel 'ns van deze methode gehoord? Deze wil ik gaan gebruiken om een paar hawaiiaanse paddos te kweken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Bijnemen bij truffels (en aanverwante vragen) pj eilander | 3 | 17-10-2013 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels Verwijderd | 1 | 03-09-2013 22:57 | |
Drugs & Alcohol |
Waar kopen jullie je truffels? BartC | 13 | 04-04-2010 08:33 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels m!ke | 24 | 08-05-2009 20:50 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels black tiger | 54 | 02-01-2004 12:30 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels Destrøyer | 9 | 12-02-2003 10:12 |