Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, vanaf onderaan, al kan je het later ook in bijna elke andere richting lezen. Ik vermoed dat het vast niemand is opgevallen maar je kan het oa. ook horizontaal lezen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het alleen over abortus gaat vind ik hem veel te duidelijk, dat vind ik niet leuk. Als er echt nog 'zeven interpretaties' zijn, ben ik daar wel benieuwd naar. Ik vind het een leuk experiment, maar verder trekt het me niet echt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het zeker geen experiment noemen, het is gewoon poezie, netzoals de andere gedichten hier. (Al zou ik dit niet zo snel een gedicht noemen)
|
![]() |
|||
Citaat:
"Daarom daag ik u allen uit, om hier te experimenteren met het intrigerende verschijnsel 'vorm'." Is dat dan niet precies wat je hier gedaan hebt? Denk jij dat jij je het hele visuele gebeuren al zo eigen hebt gemaakt dat het niet langer 'experimenteren' genoemd kan worden? Dat het niet langer in de categorie 'proberen' valt, maar al zo ver ontwikkeld is dat wij dit gedicht als één van de eindproducten in jouw 'visueel poëtische carrière' moeten zien? Is poëzie in feite niet altijd experimenteren met woorden? Citaat:
||
Citaat:
Is iets pas geen experimenteren meer als je het 'eigen' heb gemaakt? Nee, vind ik niet. Waarom noemde ik mijn eerste gedichten die ook een alternatieve vorm hadden WEL experimenten? Omdat ik echt aan het uitproberen was wat ik leuk vind om te doen, omdat het totaal nieuw voor me was, omdat ik probeerde of ik het een beetje kon, etc. Nu heb ik dit half als mijn hoofdstijl geadopteerd, ik ben het nog steeds niet 'eigen', maar ik doe het nu regelmatig, dus noem ik het geen experimenteren meer maar gewoon dichten. "Is poëzie in feite niet altijd experimenteren met woorden?" Als poëzie altijd experimenteren is dan is het geen experimenteren meer maar gewoon poëzie. (i.e. als alle mensen stom zijn, dan zijn mensen niet stom maar zijn het gewoon mensen) "En de Da Vinci code matig noemen is reactie willen uitlokken. " Vast wel, maar GEEF dan ook is reactie.
||
Citaat:
Wat jij bedoelt is dat op dit forum dit soort poëzie bijna nooit wordt gepost, dat is heel wat anders. Nee, het zegt niet echt wat over kwaliteit. Het zegt wel wat over hoe tegen andere stijlen poëzie word aangekeken die hier minder bekend is, als dit als experimenteren word bestempeld. (Niet aanvalled bedoeld)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben je niet een beetje grootheidswaanzin aan het kweken hier, Diary of Dreams? Enige arrogantie is niet verkeerd, maar vergeet niet dat je nog maar pas uit het ei komt, letterlijk en in de figuurlijke zin van het dichten.
Het is goed mensen aan het denken te zetten maar overstelp ze niet, anders ben je geen haar beter dan een ander die dat recent nog probeerde. |
![]() |
||
Citaat:
Waar/hoe/wanneer kom ik arrogant over?
||
Citaat:
Ik zou het misschien gewoon een gedicht noemen, of anders gewoon poëzie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik betwijvel of ik overdrijf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hm, ik moet er toch echt nog even over nadenken ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
IDM&ELECTRO THREAD #> Hi, I'm Nora | 500 | 21-02-2006 23:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wethouder voor bezoek aan de Wallen uit de laan gestuurd het dappere meisje | 109 | 21-01-2004 21:57 | |
Muziek |
2004 Releases NERD | 63 | 07-01-2004 12:05 | |
Beleidszaken |
beleidswijzingen? cartman666 | 243 | 09-08-2003 00:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanklacht tegen Kazaa-gebruikers! Systematica | 57 | 21-07-2003 16:51 | |
De Kantine |
stel het favoriete dagje uit samen voor de vorige forummer damaetas | 42 | 08-06-2002 15:17 |