Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 20:09
Yule
Yule is offline
Mij is op zoek naar alle info van alles van de soorten kinese, pyrokinese, telekinese, etc etc....

heeft iemand hier goeie (NL) sites van, of andere vorm van info ? thx
Oud 12-06-2002, 20:25
bam
bam is offline
Cryokinese = controle over ijs en onder 0 tempraturen

begint hier a.s. zomervakantie an
Oud 12-06-2002, 21:22
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Sorry k'heb niks, maar je kunt me wel vragen stellen erover, en andere natuurlijk ook die er verstand van hebben.
Oud 12-06-2002, 21:45
Skapie
Skapie is offline
Ik heb een site die voor een gedeelte over telekinese gaat, helaas is voor dat onderwerp verplicht om lid te worden van de ledenpagina, sorry.

Url: http://www.siteofdarkness.com

Skapie
Oud 13-06-2002, 12:22
Yule
Yule is offline
ben al lid en heb et al gelezen...*LOL*... maar wil meer info, kennis = macht
Oud 13-06-2002, 13:41
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Yule schreef:
Wat moet je weten? En welke techniek hebben ze op die site of darkness dan?
Oud 13-06-2002, 14:11
barkrukkie
barkrukkie is offline
Hmm, eigenlijk blijf ik ook liever met beide benen op de grond, maar kben laatst naar een jiu-jitsu training geweest (ga ik waarschijnlijk bij), en die leraar doet ook aan reiki enzo, en die legde ons een makkelijk techniek uit om zelf je eigen energie te voelen.
je moet je handen eerst over elkaar wrijven (met vingers uitgestrekt), niet al te lang, 5-10s ofzo, en dan je handen een klein stukje uit elkaar halen. Als het goed is voel je een soort tinteling, net alsof er iets tussen je handen zit dat duwt. Je moet je dan ook voorstellen dat er een soort bal tussen zit. Als je je handen verder uit elkaar beweegt, gaat dit moeilijker, net alsof ze vastgeplakt zitten met kauwgom ofzo.
Misschien dat je met deze energie (als je veel oefent en deze ook kunt sturen buiten je handen) dingen kunt laten zweven en andere vormen van kinese kunt beoefenen?

p.s. is dat dan de energie die bedoeld wordt met ki?
Oud 13-06-2002, 17:21
bam
bam is offline
Citaat:
Yule schreef:
mwah ik denk niet dat als je alles over telekinese weet dat je dat dan ook gelijk ken
Oud 13-06-2002, 17:50
Yule
Yule is offline
Citaat:
mwah ik denk niet dat als je alles over telekinese weet dat je dat dan ook gelijk ken
Denk et ook nie, maar dat heb ik ook nie gezegd...ik wilde alleen de info erover die er over beschikbaar was...hoe meer kennis je over een onderwerp hebt, des te beter je erover kan redeneren en ermee omgaan....
Oud 13-06-2002, 18:21
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
Hmm, eigenlijk blijf ik ook liever met beide benen op de grond, maar kben laatst naar een jiu-jitsu training geweest (ga ik waarschijnlijk bij), en die leraar doet ook aan reiki enzo, en die legde ons een makkelijk techniek uit om zelf je eigen energie te voelen.
je moet je handen eerst over elkaar wrijven (met vingers uitgestrekt), niet al te lang, 5-10s ofzo, en dan je handen een klein stukje uit elkaar halen. Als het goed is voel je een soort tinteling, net alsof er iets tussen je handen zit dat duwt. Je moet je dan ook voorstellen dat er een soort bal tussen zit. Als je je handen verder uit elkaar beweegt, gaat dit moeilijker, net alsof ze vastgeplakt zitten met kauwgom ofzo.
Misschien dat je met deze energie (als je veel oefent en deze ook kunt sturen buiten je handen) dingen kunt laten zweven en andere vormen van kinese kunt beoefenen?

p.s. is dat dan de energie die bedoeld wordt met ki?
Ja, helemaal goed. Dat is een ki-bal die je hebt gemaakt.
Oud 13-06-2002, 19:46
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja, helemaal goed. Dat is een ki-bal die je hebt gemaakt.
maareh, kun je er ook nog iets mee? want zo'n bal tussen je handen is natuurlijk wel leuk, maar kun je die ook ergens tegen aan laten gaan? Bij die training moesten we onze handen langs iemand z'n hoofd houden, en als je je handen wegtrok, kon die persoon dan voelen dat de druk op z'n hoofd wegviel. maar of dit nuttig is
Oud 13-06-2002, 20:25
Yule
Yule is offline
lol...moet alles nut hebben dan ? (das wel weer offtopic, maja, boeiend )

je kan leuke dingen doen as je die bal nou es leert beheersen, ook buiten je handen.... volgens mij ga je dan een grappige toekomst tegemoet
Oud 14-06-2002, 13:15
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:

maareh, kun je er ook nog iets mee? want zo'n bal tussen je handen is natuurlijk wel leuk, maar kun je die ook ergens tegen aan laten gaan? Bij die training moesten we onze handen langs iemand z'n hoofd houden, en als je je handen wegtrok, kon die persoon dan voelen dat de druk op z'n hoofd wegviel. maar of dit nuttig is
Je kan verschillende dingen doen met die ballen, bijvoorbeeld iemand helen. Stel iemand heeft pijn op z'n knie, je maakt dan de bal en laat die naar de knie gaan. Nu kun je visualiseren dat de pijn een rode energie is, en dat de bal van geel is, nu doe je net als of dat al het gele het rode op eet. Als er geen rood meer is, is de pijn weg, je moet hier natuurlijk wel voor oefenen.
Oud 14-06-2002, 14:06
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Je kan verschillende dingen doen met die ballen, bijvoorbeeld iemand helen. Stel iemand heeft pijn op z'n knie, je maakt dan de bal en laat die naar de knie gaan. Nu kun je visualiseren dat de pijn een rode energie is, en dat de bal van geel is, nu doe je net als of dat al het gele het rode op eet. Als er geen rood meer is, is de pijn weg, je moet hier natuurlijk wel voor oefenen.
heb ik volgens mij wel 's gedaan bij mezelf, met spierpij ofzo, maar dan deed ik dat gewoon, die bal ertegen aan laten gaan. Maar visualiseer niet rode kleur enzo. Maar werkt wel
Oud 14-06-2002, 15:54
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:

heb ik volgens mij wel 's gedaan bij mezelf, met spierpij ofzo, maar dan deed ik dat gewoon, die bal ertegen aan laten gaan. Maar visualiseer niet rode kleur enzo. Maar werkt wel
Ja dat visualiseren is maar een hulpmiddeltje, als je gewoon alleen denkt dat de energie heelt dan is het eigelijk al genoeg.
Oud 19-06-2002, 16:27
Yule
Yule is offline
Heeft hier btw al es iemand geprobeert Biokinese te leren ?
Oud 19-06-2002, 18:43
bam
bam is offline
ik niet.
ik zou zeggen vertel er meer over!!
Oud 19-06-2002, 18:55
Yule
Yule is offline
hmm...kort gezegd een moeilijkere vorm van kinese waarmee je dmv je innerlijke energy (de ki) je genen gaat aanpassen, nog niemand gelukt, is alleen een theory over....
Oud 19-06-2002, 18:59
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Yule schreef:
hmm...kort gezegd een moeilijkere vorm van kinese waarmee je dmv je innerlijke energy (de ki) je genen gaat aanpassen, nog niemand gelukt, is alleen een theory over....
Nou dah weet ik nie zeker, als je ki practicier vraagt zijn er wel mensen die het kunnen, ik heb ooit een site gevonden (ben ik kwijt, zal opzoeken), waar een hele school was voor biokinese die werd beoefent met het geloof van God. Ikzelf heb er ooit es aan gedaan maar ben gestopt omdat ik meer tijd in ki wou steken.
Oud 19-06-2002, 20:03
Yule
Yule is offline
oh...cool, wist niet dat et ook al gedaan was door mensen...wel grappig...

Regels voor berichten