Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 18:50
muckymouse
muckymouse is offline
delen jullie je ervaringen met je vrienden of hou je t voor jezelf.

ik zit in een beetje een rare situatie
ik heb nu iets met een jongen die ik nu 2 maanden ken, hij is heel lief voor me enzo. pas sinds kort zijn we een beetje bezig met experimenteren enzo, we zijn beiden best onervaren.

nu heb ik een vriendin die ik echt al jaaaren ken, we gingen qua sex altijd gelijk op, maar de laatste tijd ga ik dus wat sneller.
ik had haar eerst niet verteld dat ik op honk 2 zat en toen was ze boos dat ik t haar niet had verteld, dus vanaf toen dacht ik, ik kan maar beter open kaart met haar spelen om ruzie te voorkomen.

afgelopen weekend heb ik voor t eerst honk 3 gedaan, en dat vertelde ik dus aan haar.
Maar ze reageerde dus echt vet raar, zo van GATVERDAMME RANZIG, LEKKER HOOR ZON LUL IN JE BEK GATVER NU BEN IK MISSELIJK ( ah well you get the point )

door die reactie heeft ze er best wel voor gezorgd dat ik me ook lullig erdoor voel, ze geeft me t gevoel dat ik zwaar ranzig bezig ben enzo, terwijl t eigenlijk gewoon gebeurde en t niet eens vies was.

maarja t punt is, ik kan voortaan maar beter me bek houden, en t niet aan haar vertellen.

reageren jullie vrienden ook zo lomp, of heb ik nu echt reden om te zeggen dat ze raar bezig is?
Oud 11-06-2002, 18:58
Black Reina
Black Reina is offline
das idd lullig dat ze dat zegt dan voel je je ook niet bepaald fijn
ksnap ook niet dat ze boos werd toen je t r niet had verteld, dat vin k eerlijk gezegd ook nerges op slaan, alsof je dr echt alles MOET vertellen, mag je ook een BEEEETJE privacy hebben???
hier praten we dr echt heel erg openlijk over, zo'n beetje gesprek van de dag, informatie uitwisselen enzow en gebeurtenissen maarja, dat is ook bij iedereen weer anders.
maar anyway, seks is niet viiieees seks roeleert
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 18:59
Mark
Mark is offline
Misschien baalt ze ervan dat zij dat nog niet heeft gedaan ofzo.... Weet ik veel...

Maar om zo bot te reageren, nee...
Oud 11-06-2002, 18:59
youriw
youriw is offline
tjee, lullig voor je, maar even een serieuse vraag, heb je sex met haar of met je vriendje? precies, met je vriendje en je bent haar geen verantwoording schuldig! absoluut niet.

het is zeer intiem wat je met je vriendje uitspookt ... en intiem zegt het al, iets tussen jou en hem. als jij dat aan haar wilt vertellen, geen probleem, maar als je dat niet wilt, dan moet zij niet zeuren. dit is privé.

zij moet dus niet zeuren, jij moet je niet schuldig voelen. geniet van je vriendje, waarschijnlijk is ze gewoon jaloers.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:00
Verwijderd
die vriendin ben IK dus neit he

enne mijn visie heirop weet je al!!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:08
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
die vriendin ben IK dus neit he

enne mijn visie heirop weet je al!!
neej hoor ais, jij bent lief

maar wat angela nu doet maakt mij niet blijer
Oud 11-06-2002, 19:12
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
maybe she's just jealous
Oud 11-06-2002, 19:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
reageren jullie vrienden ook zo lomp, of heb ik nu echt reden om te zeggen dat ze raar bezig is?
dat heb je wel

ze is jaloers omdat jij 'verder'bent dan haar...

waar hebben we het nu eigenlijk over...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:29
Verwijderd
ik denk dat het gewoon komt doordat ze onervaren is......
er komt sowieso een tijd dat ze je wél zal begrijpen....maarjah daar heb je nu nix aan....
Ik heb zelf eigenlijk nog nooit gepijpt (jah ik noem het maar gewoon ff zow, is wat handiger ), maar voordat ik iets "verder ging" met m'n toenmalige vriendje had ik altijd zoiets van: "wat moet je nou met zo'n ding, wat is daar boeiend aan".....

Totdat ik onwijs voorzichtig iets verder met hem ging, ik was helemaal verliefd, naja op dat moment ben je verliefd op alles aan die persoon, dus ook op z'n ding
Maargoed, ik ben nogal langzaam als het om sex gaat en hij was om de een of andere reden HEEL terughoudend dus veel heb ik er niet mee gedaan.
Maar bijv pijpen leek me juist onwijs leuk om te doen en echt allesbehalve ranzig.

Je moet nu dus niet gaan denken dat jij iets ranzigs gedaan hebt, want dat is natuurlijk niet zo!!!
Ik herinner me nu ineens hoe ik vorig jaar dacht......toen dacht ik ook dat pijpen (en nog veel meer) heel ranzig was, maar toen was ik ook nog helemaal niet aan sex toe.
Jij bent niet alleen een stapje verder gegaan dan zij, maar jij bent ook dat stapje verder gegaan omdat jij daaraan toe was.
Dus psychisch (qua sex dan) ook een stapje verder, snap je?

Maar ik snap dat het heel lullig is als een goeie vriendin zo reageert. De meeste van mijn vriendinnen zijn juist verder met sex dan ik, dus kweenie

Ik denk dat je gewoon goed hierover moet praten met haar, vertellen hoe jij je nu voelt en er ook bij zeggen dat zoiets helemaal niet ranzig is wanneer je eraan toe bent en verliefd bent.

(sorry voor m'n lange verhaal, ik lul teveel de laatste tijd )

kuzzies,
Alicia

Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:35
kirsten
kirsten is offline
Ja, als jij het nou per se nodig vindt om het haar te vertellen, dan kan ik dat begrijpen (misschien heb je iemand nodig om het tegen te vertellen), maar uit jou topic blijkt niet echt dat je het leuk vindt om het te vertellen...
Ik vertel het persoonlijk niet zo direct, zeker niet wanneer het voor het eerst gebeurd is. Maar mijn vrienden weten wel dat ze advies mogen komen vragen (wanneer het mocht nodig zijn, als het al nodig is).
Ik ga het dus niet vertellen van "he, je weet nooit wat er bou gebeurd is! Ik heb het voor het eerst gedaan en wahaha wat was mijn vriendje klunsig en ooh het is zo pijnlijk en wat was mijn vriendje schattig..."
Oud 11-06-2002, 19:43
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
kirsten schreef:
Ja, als jij het nou per se nodig vindt om het haar te vertellen, dan kan ik dat begrijpen (misschien heb je iemand nodig om het tegen te vertellen), maar uit jou topic blijkt niet echt dat je het leuk vindt om het te vertellen...
Ik vertel het persoonlijk niet zo direct, zeker niet wanneer het voor het eerst gebeurd is. Maar mijn vrienden weten wel dat ze advies mogen komen vragen (wanneer het mocht nodig zijn, als het al nodig is).
Ik ga het dus niet vertellen van "he, je weet nooit wat er bou gebeurd is! Ik heb het voor het eerst gedaan en wahaha wat was mijn vriendje klunsig en ooh het is zo pijnlijk en wat was mijn vriendje schattig..."
nee maar ze vindt dat we elkaar alles moeten vertellen, vorige keer had ik t niet verteld en toen was ze dus echt vet pissed, als ze t graag wil horen vin ik t best om t d'r te vertellen.
Maar als ze alles persé wil weten vind ik t raar als ze zo lomp reageert
Oud 11-06-2002, 20:13
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik vind nie dat je alles tegen je vrienden hoeft te vertellen, je bent er iig niet verplicht toe. Maargoed, vertel zelf ook echt alles tegen mijn beste vriendin en die zou t ook niet leuk vinden als ik voor haar wat zou verzwijgen. Maaaar zij reageert dan ook niet zo lullig... Als zij wil dat jij haar alles vertelt, moet zij jou niet gaan afkeuren, ook als vindt ze het misschien zelf raar ofzow... Maar denk dat dat gewoon stukje gewenning is.. w8 maar tot ze zelf zover is
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 20:36
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
blijkbaar moet je dat soort dingen niet met haar delen. Ik vind het behoorlijk gaar dat ze daar zo op reageert. Ik deel dat soort dingen wel met meerdere mensen, maarja pronken zit nou eenmaal vastgeprent in het mannelijk geslacht
Oud 11-06-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Anal Avenger schreef:
blijkbaar moet je dat soort dingen niet met haar delen. Ik vind het behoorlijk gaar dat ze daar zo op reageert. Ik deel dat soort dingen wel met meerdere mensen, maarja pronken zit nou eenmaal vastgeprent in het mannelijk geslacht
lulkoek bogdan
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:13
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
haha echt niet!
Oud 11-06-2002, 21:42
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
pfoeeee jezus ik dacht al huh aisa?? eheheheh maar goed.. zo een reactie is gewoon klote en zowiezo moet je nje neit verplicht voelen iets te vertelllen...
Oud 12-06-2002, 09:32
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik vertel mijn vrienden veel en we zitten op de zelfde hoogte...

maar ik vind die reactie van jou vriendin overdreve...sorry dak t zeg
Oud 12-06-2002, 10:00
Kl@proosje
Kl@proosje is offline
Beetje rare reactie....

Ik vertel mn vrienden niet "hoever" ik ben op dit gebied, komt alleen denk ik door een andere reden; heb hiervoor best een lange relatie gehad en daarvoor ook nog een paar losse vriendjes, dus iedereen "weet" wel dat het allemaal al wel een keer is gebeurt, en t is dus allemaal niet nieuw, denk dat je dan ook niet meer zo die "drang" hebt om erover te praten. Maar t gebeurt weleens dat we gewoon als we bij elkaar zijn met een paar vrienden op dt onderwerp uitkomen en dan komen er van iedreen uit wel bepaalde opmerkingen waaruit je toch bepaalde dingen kan opmaken.Maar gelukkig reageerd nieman zo (sorry dat ik het zeg!) kinderachtig, maybe ook omdat de meeste zelf ook een relatie hebben?! Je vriendin verpest het op deze manier een beetje voor zichzelf, ze verw8 van je dat je open bent, verteld wat je allemaal uitspookt *iets wat ze in mijn ogen niet mag verw8en, je hebt toch gewoon het recht zulke dingen tussen jou en je vriend te houden, maarja* en als je da open bent reageerd ze op zo'n manier dat jij je de volgende x nog wel een x bedenkt....beetje raar!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:05
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uhm k vertel ook wel dingen en met sommige meiden zat ik heel lang op wat verdere hoogte nu zit ik ongeveer gelijk of toch net nog iets hoger maar k zal echt geen kutreactie van een van hun krijgen!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:45
*mystery*
*mystery* is offline
raar mens is die vriendin van jou... eerst wil ze alles weten, en dan zeg je een keer wat en dan is het weer niet goed ... ik denk dat je deze vriendin beter niet meer over je sexleven kan vertellen. misschien kan je dat wel met anderen doen, maar zij heeft wel heel duidelijk gemaakt dat ze er nog niet aan toe is.

ik praat echt heel veel over sex met mijn vriendinnen, maar heel veel hebben het dan ook al gedaan. is best grappig om de sexblunders van anderen te horen. en je hoort af en toe nog best goeie tips
als je over sex wil praten moet je denk ik dus bij iemand anders zijn...
have fun!!!
-xxx-
*mystery*
Oud 12-06-2002, 11:10
Squall
Squall is offline
lijkt mij nogal dom wat misschien kanie er niet tegen of iets wat niet helemaal goed gaat in combinatie met medicijnen die ie toevallig slikt en dan is ie de lul
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:11
birdy
birdy is offline
ze is gewoon jaloers
that's it.
nu moet je ff bij jezelf nadenken of het dan wel echt zo'n goede vriendin is
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
delen jullie je ervaringen met je vrienden of hou je t voor jezelf.

ik zit in een beetje een rare situatie
ik heb nu iets met een jongen die ik nu 2 maanden ken, hij is heel lief voor me enzo. pas sinds kort zijn we een beetje bezig met experimenteren enzo, we zijn beiden best onervaren.

nu heb ik een vriendin die ik echt al jaaaren ken, we gingen qua sex altijd gelijk op, maar de laatste tijd ga ik dus wat sneller.
ik had haar eerst niet verteld dat ik op honk 2 zat en toen was ze boos dat ik t haar niet had verteld, dus vanaf toen dacht ik, ik kan maar beter open kaart met haar spelen om ruzie te voorkomen.

afgelopen weekend heb ik voor t eerst honk 3 gedaan, en dat vertelde ik dus aan haar.
Maar ze reageerde dus echt vet raar, zo van GATVERDAMME RANZIG, LEKKER HOOR ZON LUL IN JE BEK GATVER NU BEN IK MISSELIJK ( ah well you get the point )

door die reactie heeft ze er best wel voor gezorgd dat ik me ook lullig erdoor voel, ze geeft me t gevoel dat ik zwaar ranzig bezig ben enzo, terwijl t eigenlijk gewoon gebeurde en t niet eens vies was.

maarja t punt is, ik kan voortaan maar beter me bek houden, en t niet aan haar vertellen.

De vriendinnen, wat er maar een was, die het zelf ook al hadden gedaan reageerde zo van, oeh, hoe vond je het, en gewoon leuk enzo, en de rest was meer van: oh, ik moet er niet aan denken, dat zou ik echt NOOIT doen, en nu doen ze het allemaal zelf ook. Maar eerlijk, toen ik het niet deed, leek het me ook vet ranzig. Het is alleen een beetje een lullige reacie van dr, maar ik denk dat ze zich niet echt een houding weet te geven. Als ze dr zelf aan toe is, zal ze dr hele reactie herzien hoor, denk ik. En wordt ze nieuwschierig en alles, en zal ze het zelf ws ook doen. Het is alleen voor haar denk ik nog een stap te ver. Laat het haar maar gewoon weten, dat je dr reactie een beetje lullig vind en op die manier geen zin hebt haar die dingen te vertellen, en dat ze niet kan oordelen als ze het nooit heeft gedaan en dat het dus helemaal niet vies is.. Kan ze dan nog niet normaal doen, vertel kje haar die dingen voortaan niet meer, daar heeft ze het dan zelf naar gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:52
Verwijderd
al die honken? Ik snap er niets van

Ik hou het meestal voor me. Toen ik de eerste keer had gehad vertelde ik het wel. "Ik heb het gisteren voor de eerste keer gedaan". Maar dan ga ik niet in details treden, dat laat ik aan hun over.. En ik vertel nu echt niet elke keer dat ik seks heb gehad, dat ik seks heb gehad, wat een onzin. Dat zijn mijn zaken

Maar als er weer iets nieuws is gebeurd, zoals ijsklontjes ofzo, dan vertel ik dat wel even, maar weer niet in details..

En dat respecteert iedereen, en iedereen mag alles tegen me zeggen hoor, ik praat heel open over seks, en als er toevallig een keer een gesprek komt waarin persoonlijke ervaringen worden gedeeld, dan hou ik echt m'n mond niet, maar ik ga dr niet mee te koop lopen..

Seks is seks, en hoe ik dat gedaan heb verzinnen ze zelf maar hoor
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben in het stadium beland waarin ik gewoon alles kan zeggen, maakt niet uit wat het is. Er volgen meestal een paar gadverdamme's gevolgd door een "tja, das roelof hè?" of iets in de richting (zoals hylke ooit zei: "jij BENT gewoon seks"). Bevalt mij wel prima eigenlijk .

Regels voor berichten