![]() |
|
![]() |
Ik vind nie dat je alles tegen je vrienden hoeft te vertellen, je bent er iig niet verplicht toe. Maargoed, vertel zelf ook echt alles tegen mijn beste vriendin en die zou t ook niet leuk vinden als ik voor haar wat zou verzwijgen. Maaaar zij reageert dan ook niet zo lullig... Als zij wil dat jij haar alles vertelt, moet zij jou niet gaan afkeuren, ook als vindt ze het misschien zelf raar ofzow... Maar denk dat dat gewoon stukje gewenning is.. w8 maar tot ze zelf zover is
![]() |
![]() |
|
blijkbaar moet je dat soort dingen niet met haar delen. Ik vind het behoorlijk gaar dat ze daar zo op reageert. Ik deel dat soort dingen wel met meerdere mensen, maarja pronken zit nou eenmaal vastgeprent in het mannelijk geslacht
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
pfoeeee jezus ik dacht al huh aisa?? eheheheh maar goed.. zo een reactie is gewoon klote en zowiezo moet je nje neit verplicht voelen iets te vertelllen...
|
![]() |
Beetje rare reactie....
Ik vertel mn vrienden niet "hoever" ik ben op dit gebied, komt alleen denk ik door een andere reden; heb hiervoor best een lange relatie gehad en daarvoor ook nog een paar losse vriendjes, dus iedereen "weet" wel dat het allemaal al wel een keer is gebeurt, en t is dus allemaal niet nieuw, denk dat je dan ook niet meer zo die "drang" hebt om erover te praten. Maar t gebeurt weleens dat we gewoon als we bij elkaar zijn met een paar vrienden op dt onderwerp uitkomen en dan komen er van iedreen uit wel bepaalde opmerkingen waaruit je toch bepaalde dingen kan opmaken.Maar gelukkig reageerd nieman zo (sorry dat ik het zeg!) kinderachtig, maybe ook omdat de meeste zelf ook een relatie hebben?! Je vriendin verpest het op deze manier een beetje voor zichzelf, ze verw8 van je dat je open bent, verteld wat je allemaal uitspookt *iets wat ze in mijn ogen niet mag verw8en, je hebt toch gewoon het recht zulke dingen tussen jou en je vriend te houden, maarja* en als je da open bent reageerd ze op zo'n manier dat jij je de volgende x nog wel een x bedenkt....beetje raar! |
![]() |
|
raar mens is die vriendin van jou... eerst wil ze alles weten, en dan zeg je een keer wat en dan is het weer niet goed
![]() ik praat echt heel veel over sex met mijn vriendinnen, maar heel veel hebben het dan ook al gedaan. is best grappig om de sexblunders van anderen te horen ![]() ![]() als je over sex wil praten moet je denk ik dus bij iemand anders zijn... have fun!!! ![]() -xxx- *mystery* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
al die honken? Ik snap er niets van
![]() Ik hou het meestal voor me. Toen ik de eerste keer had gehad vertelde ik het wel. "Ik heb het gisteren voor de eerste keer gedaan". Maar dan ga ik niet in details treden, dat laat ik aan hun over.. En ik vertel nu echt niet elke keer dat ik seks heb gehad, dat ik seks heb gehad, wat een onzin. Dat zijn mijn zaken ![]() Maar als er weer iets nieuws is gebeurd, zoals ijsklontjes ![]() En dat respecteert iedereen, en iedereen mag alles tegen me zeggen hoor, ik praat heel open over seks, en als er toevallig een keer een gesprek komt waarin persoonlijke ervaringen worden gedeeld, dan hou ik echt m'n mond niet, maar ik ga dr niet mee te koop lopen.. Seks is seks, en hoe ik dat gedaan heb verzinnen ze zelf maar hoor ![]() |
![]() |
|
Ik ben in het stadium beland waarin ik gewoon alles kan zeggen, maakt niet uit wat het is. Er volgen meestal een paar gadverdamme's gevolgd door een "tja, das roelof hè?" of iets in de richting (zoals hylke ooit zei: "jij BENT gewoon seks"). Bevalt mij wel prima eigenlijk
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie met de ex van een goede vriend klerenkast | 1 | 02-09-2015 07:34 | |
Liefde & Relatie |
Ze vond me leuk, heeft nu een vriend, ik twijfel/hoop Worteltjes | 25 | 18-08-2011 20:56 | |
Psychologie |
Vrienden fromBALKAN :D | 19 | 23-07-2007 18:09 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op vriend van je ex? Tuinkabouter9 | 15 | 28-08-2006 07:25 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jou reactie zijn? JaneDoe86 | 22 | 17-01-2005 14:04 | |
Liefde & Relatie |
Reactie op al die topics over de zomervakantie en missen.............. Rio | 23 | 26-06-2002 15:22 |