|
|
Bekijk resultaten poll: Welke browser | |||
Internet Explorer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 15.56% |
Firefox |
70 | 77.78% |
Opera |
3 | 3.33% |
Anders |
3 | 3.33% |
Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Naar aanleiding van dat ik er net achter kom dat het toch al shittie MS IE geen flipping PNG alphachannels ondersteund, ben ik benieuwd hoeveel mensen hier eigenlijk wel IE gebruiken.
Hele rits transparante images gemaakt voor website, hebben ze allemaal een witte achtergrond in IE ![]() http://www.mozilla.org/products/firefox/
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Opera 8 uiteraard.
MDI interface, mouse gestures, zoom, user style sheets, sessions, pop-up blocking, password manager, (instelbare!) intergrated search, volledig aan te passen, volledig te besturen met het toestenbord... teveel om op te noemen! |
![]() |
|||
Citaat:
Offtopic: Citaat:
Ennuh zullen we aub verder praten over de dingen wat onze geliefde webbrowsers allemaal niet kunnen in de centrale topic???
Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 20:19. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ag, nevermind
||
Citaat:
Ik gebruik trouwens ook Firefox, al is de beta van 1.5 me denk ik nog iets te beta voor het moment.
|
Voor de nieuwe Firefox 1.5 Beta:
http://www.mozilla.org/projects/firefox/
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Zien er nu nogal vreemd uit, niet meer standaard Windows-look... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() firefox, en ik heb je probleem ook opgemerkt bij het maken van een site, als je iframes gebruikt, krijgen die een witte achtergrond ipv de achtergrond van de pagina (zoals in firefox) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, Opera heeft dan ook MDI en is veruit superieur aan elke andere browser... Laatst gewijzigd op 11-09-2005 om 16:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zelf gebruik ik hier FF omdat ik dat nu zo gewoon ben (ctrl-T is ook de meestgebruikte toetsencombo hierzo, ook in IE en Opera elke keer weer dezelfde fout). Enige tijd geleden ook Opera er legaal bijgegooid omdat ik van Opera meer het imago heb dat ze nog stricter de normen volgen en nieuwigheden blijven opvolgen (SVG enzo, terwijl het bij andere browsers middels plugins moet gaan; nieuwe versies van CSS, ...). In volgorde van belangrijkheid: Firefox (nu en grootste deel van de tijd) IE (als FF wat traag is of de pagina niet gerenderd krijgt) Opera (af en toe, als ik me eens Opera voel)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in IE en FF kun je gewoon "opera" in de adresbalk ingeven en Ctrl+Enter drukken en je gaat naar www.opera.com. Hoe je dat kunt instellen heb ik nog niet gevonden. Ook om Ctrl+klikken op een link hem laat openen in een nieuwe pagina heb ik nog niet kunnen instellen. Als je dus toevallig weet hoe ik dat kan instellen, hoor ik het graag (of als er ergens een bestand te halen valt dat in Opera de FF-shortcuts zet).
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Verder zit er een uitgebreide help bij Opera. Enniewees, zoiets hoort in het Centrale Browser Topic. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Fast back/forward in FF 1.5 beta werkt super trouwens. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar crashes hoor je niet te krijgen, misschien heb je geen schoon profiel of zijn plugins/extensies de oorzaak. Allemaal dingen die je dient uit te sluiten voor de browser de schuld te geven. ![]()
|||
Citaat:
Nee muts, in Dreamweaver, maar ik test toch in m'n browser ![]() Citaat:
![]() Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik was aan het coden, testen, en m'n geheugen liep langzaam vol. (Door de memleak van FF). Plotsklaps werd het systeem instabiel en hing 'ie. Ja, heel leuk, jammer dat ik m'n laatste functie niet op had geslagen. (+/- 30 regels met een heleboel reg-exps ![]() You do the math, ik was vrij pissed off. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Web browser Abpelflap | 1 | 10-08-2012 21:41 | |
Software & Hardware |
[Poll] Welke mediaspeler? (Windows/Wine :)) dragonstorm | 17 | 12-09-2005 18:38 | |
Software & Hardware |
Welke browser gebruik jij? Enlightenment | 102 | 22-07-2003 18:48 |