is wel een idee. 't Hart heeft een vervolg op de Kroongetuige geschreven, de naam is me even ontschoten.. wacht ik zoek t op.. oja "de zonnewijzer", in principe hetzelfde, ik bedoel; misdaad, onduidelijk wie het gedaan heeft, verassend plot (om niet te zeggen; haast ongeloofwaardig). Maar de thematiek is anders; bij de kroongetuige was dat toch iets met een kinderloos huwelijk? in het tweede deel zijn thomas en leonie uit elkaar, en speelt thomas geen rol meer, en het kinderloze huwelijk dus ook totaal niet.
Nee, dat lijkt me geen goed idee. maar, nu lees ik pas dat je ook een thematisch verschil moet aangeven; misschien dat je dan kunt doen dat het neit meer over ene kidnerloos huwelijk gaat, en overeenkomst; iets van een zeer verrassend plot (ik noem het ongeloofwaardig, maja), of is dat geen thema? dan iets van een misdaad waarvan niet bekend is wie het heeft gedaan, of iets van verborgen contacten van mensen met anderen, iets dergelijks.. wat vond je eigenlijk van de kroongetuige? ik vond het op zich wel een leuk boek, las makkelijk weg, maar het plot vond ik ronduit ongeloofwaardig, met zeekoeien, kom op zeg. De zonnewijzer is even zo mogelijk nog stommer, dat je iets hebt van "hoe komt hij erop"..naja suc6 ermee verder