Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() precies ik kan het wel ![]() ![]() Bedankt voor de tip, baardje laat ik idd soms staan, alleen veel meisjes hebben wat tegen al het haar wat geen hoofdhaar is :/ Kleren heb ik wel vanalles maar ook tamelijk wat donkere / zwarte. Geen sportschoenen btw maar mooie leren.
Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 01:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() Citaat:
Dat is lekker... Nogmaals, zon profiel staat (bijna)helemaal los van hoe iemand zich kan gedragen en vooral van hoe iemand uitziet... Als een forumprofiel doorslag geeft voor hoe iemand IS en LIJKT, dan zou ik dr lekker uitzien :') Het zegt alleen iets over mijn humor soms, en als ik mijn humor niet gebruik ben ik vaak volwassener dan velen anderen. Dus nogmaals , zon profiel boeit niet veel ![]() En anders voordoen dan dat je bent is ook onzin. Ik ben 20 en kan doen als 20. Heel simpel. Stel iemand kijkt scheel en heeft een raar gezicht, dan nemen veel mensen die niet serieus. Die denken: die is gehandicapt en behandelen mensen hem of haar anders. Terwijl die persoon toch gewoon 100% is en misschien wel slimmer dan hun. ![]()
Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 12:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad, een profiel op internet zegt vrij weinig over de persoon in kwestie. In dit geval alleen maar dat je echt een slecht gevoel voor humor hebt en dat je blijkbaar nog in de fase zit dat je beffen een leuk woord vindt om te gebruiken ![]() Je bent zoals je bent.. lijkt mij. Maar mensen schatten je jonger en dat vind je vervelend. Dus dan moet je je toch anders voor gaan doen? Anders blijven mensen je nog steeds schatten op 16. En waarom je er dan een voorbeeld van een verstandelijk gehandicapte bij gaat halen snap ik niet helemaal? En over je baardgroei, alleen doen als je echt baardgroei hebt, anders is het alleen maar lachwekkend ![]() en het is dan zij, niet dan hun ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en eigenlijk is iedere poging om er ouder uit te zien net zo lachwekkend als een zonnebank-wijf van 40 dat er nog steeds uit probeert te zien als het 20-jarige zonnebank-wijf dat ze was toen ze in de opel kadet van der vriendje rond scheurde. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben 16 en mensen schatten me altijdf op 14 jaar ofzo. SOmmigen maken het zo bond en doen heb op 12 ![]() Ik gedraag me gewoon dan hoor ik: zoo je ben slim voor je leeftijd...terwijl ik 16 ben. Als ik ouder ben zal ik idd trots zijn dat ik jonger wordt ingeschat ![]()
||
Citaat:
Maar goed, de onzinnigheid gaat lekker. Ga zo door dames!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zwart gat? dwight88 | 54 | 24-05-2005 14:00 | |
Lifestyle |
Ouder lijken AlCoHoLLiC | 80 | 25-02-2005 15:17 | |
Lifestyle |