Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van HBO naar UNI zit vaak een groot verschil, wordt dan ook lastig als je van de HBO komt en je master gaat doen op de UNI. Maar als het me niet lukt dan wil ik geen UNI-studie meer doen, alleen HBO. |
![]() |
||
Citaat:
Zelf vond ik het HBO goed te doen. Maja, ik ben dan best wel ijverig ingesteld. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Er zijn al eerder topics over geweest: deze en deze .
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens ik ben gewisseld van studie (ook van universiteiten) binnen pakweg 5 dagen ![]() Morgen begin ik aan me eerste colleges (werkgroepen) ben benieuwd hoe het allemaal is, sfeer,studiegenoten, docenten, stof, onderwijs, gebouw etc. Vond het opzich wel jammer van me vorige studie, want de studiegenoten waren best oke. Die had ik graag weer willen zien. Alleen tja een overweging tussen studie en je studieomgeving, is studie toch belangrijker. Overigens hebben ze bij tu delft nog nooit iemand zo snel zien weggaan. Ik was een uitzondering ![]() Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 23:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was trouwens met stip#1 binnen-4-dagen vertrokken uit TU delft - student. Dus de snelste. Nu ben ik daarom zeker wel blij mee omdat ik nu niet zoveel heb gemist van mijn nieuwe studie. Doen dus als je zeker weet! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een vraagje, is het zo dat je in februari kan switchen? DAt hoorde ik van iemand maar ik weet niet of het waar is. En kost dat geld?
||
Citaat:
Een vriendin van me had ook snel door dat ze iets anders wilde en heeft toen na veel gesprekken met studieadviseurs besloten over te stappen tijdens het jaar en zo nog veel punten te halen. Aangezien je er nu al tabak van hebt is dat mss iets voor jou dan? nu al switchen, dan verlies je ook niet veel tijd.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO Rechten of IBMS eelcootjuh | 1 | 18-05-2012 11:00 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162 darkfairy | 478 | 12-04-2011 00:47 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe hebben jullie jullie nieuwe studie uitgekozen? Verwijderd | 30 | 30-08-2005 20:38 | |
Studeren |
Niet kunnen kiezen Verwijderd | 23 | 02-06-2005 15:51 |