Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik doe het altijd heel goed op openboektentamens eigenlijk
![]() Omdat het essayvragen zijn (waar ik blijkbaar goed ik ben), ik een snelle lezer ben en ik normaal gesproken niet héél fanatiek leer, scoor ik altijd beter op open boek tentamens. Maar het is zeker handig om in ieder geval alles gelezen te hebben, te weten waar het staat, zodat je het kunt vinden. Dat is eigenlijk waar het bij mij om draait en hoe ik het 'haal'. Citaat:
Geef mij maar een openboektentamen hoor! Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 20:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De sig van Mephostophilis slaat dan ook eigenlijk nergens op, want niet valt in te zien waarom geloof in een God per definitie voor een gelovige wetenschapper belemmerend zou werken, edoch is het niet verwonderlijk dat sommige atheisten zich gaarne op een dergelijke manier profileren. (*) Methodologisch naturalisme (welke thans door vele wetenschappers als uitgangspunt wordt genomen) en filosofisch naturalisme moeten niet met elkaar worden verward; dan krijg je verschrikkelijke personen zoals Richard Dawkins, die menen dat atheisme per definitie volgt uit de wetenschap. ![]() (*) Voor de duidelijkheid, ik ben agnost. En dit is wel erg off-topic. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (*) Er bestaat geeneens één 'wetenschappelijke methode'. Laatst gewijzigd op 18-10-2005 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zeg waarom is er nog steeds geen nieuw topic gesaaid? #1311 Verwijderd | 500 | 13-02-2011 16:59 | |
De Kantine |
Saai for Dummies #55 TopDrop | 500 | 04-11-2007 20:21 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #29 Dr. Korsakov | 500 | 03-10-2007 22:05 | |
Studeren |
HBO Bestuurskunde bij Saxion. Verwijderd | 6 | 15-11-2006 07:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Ontslag genomen, en weer terug willen Daigné | 19 | 20-10-2004 12:37 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is de laatste repetitie die je hebt geleerd? Nessa | 44 | 17-01-2004 12:04 |