Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 16:12
Angie-la
Angie-la is offline
Sinds een half jaar heb ik last van de onderkant van mijn bovenarm. Het is een heel naar en raar gevoel dat plots op komt zetten. Het is een soort trekkend/zeurderig gevoel en mn arm is ook gewoon heel gevoelig als ik er heel zachtjes overheen ga met mn hand. Overdag heb ik er veel minder last van dan s'avonds,soms voel ik het zelfs overdag helemaal niet..
Nou heb ik sterk het vermoeden dat het rsi is want ik heb ook heel snel last van mijn nek, wel minder als mijn arm maar toch. En ik heb ook af en toe van die nare tintelingen in mijn pols. En ik zit helemaal verkeerd achter de computer al jaren dus het is ook heel logisch. Maar nou verbaas ik me over het feit dat rsi zoveel pijn kan geven. Daardoor twijfel ik of het wel echt rsi is maar alles wijst er wel op.

Ik hoop dat iemand tips voor mij heeft wat ik hier het beste mee kan doen. Zowiezo minder achter de computer en een andere houding, maar daarnaast..

Dankje!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 16:19
KMBA
KMBA is offline
Misschien eens je arm rust gunnen?.. misschien beetje masseren? .. misschien niet ja arm spieren harstikke inspannen bij schrijven enzo, maar proberen ontspannen te werken met je arm?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:26
ekki
ekki is offline
RSI kan inderdaad zoveel pijn geven, ja. Wordt het erger als je achter de computer zit of neemt het dan juist af?
Oud 13-09-2005, 18:47
Cookie
Cookie is offline
www.gezondheidsplein.nl staat wel veel over op.

Heb je ook koude tintelingen?
Oud 16-09-2005, 18:42
Angie-la
Angie-la is offline
Ja heb ik ook.

Hoezo dat?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 20:44
wizkid
wizkid is offline
Even naar de huisarts om andere dingen uit te sluiten, je kan wel al je arm wat rust gunnen door niet al te zware dingen ermee te tillen en ook niet al te veel ermee te computeren (en ook andere handelingen waarbij je steeds dezelfde bewegingen maakt).
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 12:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Angie-la schreef op 16-09-2005 @ 19:42 :
Ja heb ik ook.

Hoezo dat?
Waarschijnlijk is het nu nog overbelasting maar als je langere tijd zo doorgaat ontwikkel je waarschijnlijk RSI
Oud 17-09-2005, 12:20
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Komt bekend voor, wel eens last van gehad als ik dagne achter de pc zat, wat helpt is na een paar uur ff iets anders doen, en in n tennisbal/stressbal knijpen schijnt te werken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten