![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Niet teveel eten en toch te zwaar zijn dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de betekenis van BMI is anders voor jongeren dan voor volwassenen. http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html die site houdt ook rekening met je leeftijd ![]() En de gemiddelde Nederlander heeft een BMI van ongeveer 25, wat dus op het randje van gezond/ongezond zit, dus je kunt jezelf inderdaad beter niet met gemíddeld gaan vergelijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarbij, als een berekening zegt dat je ondergewicht hebt, betekent dat toch niet dat de berekening niet deugt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die BMI dingen gelden eigenlijk pas van 18+ omdat je lichaam dan pas volgroeid is. nu zit je nog volop in de groei en ben je dus te licht voor je lengte ![]() daarbij heeft natuurlijk iedereen een andere lichaamsbouw, die BMI dingen hebben waarschijnlijk gewoon de gemiddelde mens als voor beeld genomen. bij mij klopt het iig wel ![]()
|
Ik sluit dit topic om dezelfde reden als ik http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1272992 gesloten heb. Hoewel dit wel een beetje een ander topic is, maar het kan mensen wel aanzetten tot verkeerd denken (+ doen) over (en met) hun eigen lichaam.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Normale verdeling River1221 | 4 | 04-01-2017 14:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3 Bloem | 500 | 06-11-2007 23:21 | |
[wis] statistiek marc.ebbers | 1 | 11-04-2007 21:18 | |
[WI] Wtf :? Verwijderd | 11 | 18-04-2006 07:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
(te) mager SNeKKe | 28 | 05-07-2002 10:10 |