Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zeg toch echt helemaal nergens dat jij moet stoppen ![]() Ik zeg dat een hypothetische geneeskundestudent die de punten van de 'medische visie' die jij noemt aanhangt, niets van de studie begrepen heeft. Daarmee wil ik je alleen duidelijk maken dat wat jij als 'medische visie' noemt, totaal niet de daadwerkelijke medische visie ís. Geen enkele normale arts denkt dat een patient een object of een nummer is, dat ziekte geen teken-dat-er-iets-mis-is zou zijn, dat lichaam en geest elkaar niet beinvloeden of dat de patient onmondig zou moeten zijn. Met die hypothetische geneeskunde student bedoel ik uiteraard jou niet, want ten eerste ben jij geen geneeskundestudent en ten tweede zeg jij nergens dat je gelooft dat de punten die je noemt bij 'medische visie', goed zijn. Laatst gewijzigd op 25-09-2005 om 21:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
helemaal grappig is het feit dat in dubbelblinde onderzoeken rekening gehouden wordt met invloeden die volgens de westerse "wetenschap" niet bestaan ... beeeeeeeetje hypocriet he |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-De patiënt is een persoon en dient ten alle tijden zo behandeld te worden. De arts is verantwoordelijk voor de door hem/haar ingestelde behandeling van de patiënt nav de gestelde diagnose. -Lichaam en geest zijn nauw verbonden aan elkaar en voor een optimale behandeling van de klacht/aandoening van de patiënt dienen beide betrokken te worden bij het proces. De rest is té stom om te corrigeren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bestaat God? couw | 268 | 21-06-2012 12:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? LauraJansen | 500 | 01-01-2011 12:25 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 15:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 15-06-2008 13:04 | |
Seksualiteit |
op welke leeftijd verdergaan??!! *Supergirlll* | 43 | 24-03-2003 15:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18 mei: (voor de belgen) KIESWIJZER :) damaetas | 65 | 19-03-2003 17:19 |