Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jij vindt MCD's al lekker? Wat zielig voor je gevoel voor smaak! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh en vegetariër zijn is slechts een fase, iedereen komt er overheen. Uiteindelijk. Het Vleesch is zwak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee maar wat bedoel je? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder zijn alle vegetariërs/verganisten die ik ken, geturned naar de Carnivoristische Kerk. So much for idealism. EN: hoe denk jij buff te worden als je geen vleesch eet, hm? |
![]() |
||
Citaat:
Ik eet zelf wel vlees en ben niet van plan ermee te stoppen ![]() Ik zoek wel even wat feiten op, maar ik ga niet teveel offtopic, dat heb ik PV beloofd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
LINKS van zielige kippenverhalen zijn welkom trouwens! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben er ooit op gekomen via mijn muzikale wansmaak ![]() Merzbow, de beste man, adverteerde het op z'n site. komt ieKlik hier! Fo sho |
![]() |
||
Citaat:
Kolonel Saunders die een kip zo inhumaan slacht? :lol: Jezus, er staat zelfs een link: "free vegetarian starterskit" dikke ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stop hun eieren in een broedmachine tot de kuikentjes uit het ei piepen. Gooi ze met tienduizenden andere kuikens in een grote schuur. Voer ze een hoge dosis antibiotica die zorgt dat ze zo hard groeien dat ze vaak kreupel worden. Houd ze 6 tot 7 weken in een met uitwerpselen bezaaide schuur en hoop dat ze niet sterven door verstikking, ademhalingsmoeilijkheden of hartaanvallen. Als ze het overleven, grijp ze dan bij de benen, prop ze met trossen tegelijk in kratten en laad ze met duizenden op een vrachtwagen. Rijd ze in de open vrachtwagen in weer en wind naar het abottoir, ook al sterven veel dieren onderweg. Als ze levend het abattoir halen, hang ze dan aan hun dunne benen —die vaak al gebroken zijn— aan de lopende band. Probeer hen door een waterbad te laten gaan voor een elektrische schok die hen al dan niet ongevoelig maakt voor de pijn die gaat volgen. Snijd hen de keel door (probeer beide aderen te raken anders sterft het dier niet binnen vier minuten of komt wellicht weer volledig bij bewustzijn). Gooi ze in kokend water om hun veren los te weken; zelfs als ze nog bij bewustzijn zijn of die net weer hebben herwonnen; de smaak wordt hierdoor niet aangetast. Dit zijn feiten, is al vaak genoeg aangetoond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens wil een man een goed stuk vlees. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nog hard op zoek. |
![]() |
|||