Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu jij dit zo zegt schat ik jou eerder in bij de groep die sociaal behoorlijk tekort schiet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je inziet dat je beide naar elkaar moet luisteren, dingen moet accepteren van elkaar etc., dan kom je al een heel eind verder. Het is geen spelletje waarbij je de ander zoveel mogelijk probeert te dwarsbomen. Maar goed, ik heb het nu denk ik voornamelijk over de mensen die samenwonen (en getrouwd zijn). Die dus al op elkaars lip zitten. En wat bedoel jij met soort? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mephosto mag dan in jouw ogen een kil sfeerverziekertje zijn, hij geeft voor mij vaak de afwijkende noot in topics die mij ervan weerhoudt over de plaatsers van door domheid en analfabetisme doordrenkte breezerkul heen te kotsen. ![]() Ontopic: Mephosto zie ik elke dag op dit forum, maar van een scheur in onze relatie kan ik niet spreken ![]() Echt ontopic: Leven is veranderen, veranderen kan je synchroon doen met de/een ander, maar ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de daarvoor benodigde afzondering is essentieel in relaties....
||
Citaat:
![]() (maar goed... volgens mij wonen wij zo ongeveer stiekem samen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook al hebben we nog maar vrij kort iets (half jaar), ik kan zeggen dat het heel goed gaat om elkaar zo veel te zien. Enerzijds lijkt samenwonen natuurlijk leuk, omdat je dan nog zo veel meer samen kan zijn en ik echt geniet van de tijd die we samen doorbrengen. Toch moet ik er ook nog niet aan denken om op zeer korte termijn te gaan samenwonen, gewoonweg omdat dit niet hetzelfde is dan elkaar elke dag zien. Samenwonen lijkt me zoveel meer te betekenen... samen een huishouden hebben brengt verantwoordelijkheden met zich mee, waardoor je niet alleen 'gezellig' samen bij elkaar bent, maar ook met de 'negatieve' dingen bezig moet zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zelf zit ik vaak achter de pc terwijl hij tv kijkt. ben je toch samen, maar ook weer niet. samenzijn is niet altijd persee elkaars handje vasthouden en iedere minuut met elkaar verbrengen. zo kan ik beneden met mn ma aan t kletsen zijn terwijl hij zit te msnen of whatever. zelf zie ik niet waarom relaties ongezond zouden zijn. wat is er mis met genegenheid, liefde, vriendschap? er zijn wel mensen die echt geen behoefte aan een vaste relatie hebben, maar dat is meer omdat ze t te druk hebben met andere dingen en hem/haar dus niet kunnen plaatsen qua tijd. (zo niet geestelijk) ik zie t ook om me heen gebeuren dat relaties kapot gaan omdat ze elkaar te vaak zien. ze zitten elkaar op de lip, maar dat is omdat ze elkaar totaal geen vrijheid gunnen. na t werk zijn ze compleet van elkaar. je MOET dan persee samenzijn anders ben je geen stel. dat houd je dan idd niet lang vol.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nietzsche hans01 | 29 | 19-01-2006 16:33 | |
Liefde & Relatie |
relatie op afstand. amehoewla | 47 | 01-04-2004 09:21 | |
Liefde & Relatie |
[STELLING] over vriendschappen tussen mannen en vrouwen Tolchok | 44 | 06-01-2004 17:11 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 |