Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik Star Wars, Godfather... Boeit me niet zo. La meglio Gioventud ook nog niet... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En van plan dat allemaal zo te houden. Nog niet gezien, maar wel van plan: Dog Day Afternoon, Casablanca, Lawrence of Arabia etc. etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zolang het geen leuke Disney-animatie van een uurtje is, hoeft het voor mij niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Niet dat je eraan moet beginnen als het je niet trekt, maar ze worden per film echt een klein beetje beter op al deze fronten. Alleen hadden ze in Goblet of Fire de Radiohead/Pulp- mix band wel langer dan 3 seconden in beeld mogen brengen ![]() ![]() Zelf moet ik trouwens nog steeds One Flew Over The Cucoo's Nest, Godfather 1 t/m 3, A Clockwork Orange, Lolita(1962) en nog meer van dat soort pre-nineties klassiekers zien.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb nog 15 films van hem liggen dus die moet je toch een keer kijken. Maar wees niet bang, ik heb nog films met andere acteurs liggen, en ik heb ook wel een aantal films gezien waarin hij niet speelt. ![]()
||
Citaat:
![]() Dat had ik bij de verkrachtingscene in Bambi en dat stuk in The Godfather waar Marlon Brando een weerwolf wordt.
||
Citaat:
![]() Ik heb alleen de laatste SW filmn gezien, deel 3 en die vond ik saai, dus de rets ga ik niet meer kijken ook |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen die nog nooit de Godfather-films hebben gezien, hebben sowieso wat huiswerk te doen! ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 16:03. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Software & Hardware |
Micro$oft Yaris | 72 | 26-07-2003 17:10 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
ckv opdrachten katern de helden | 5 | 15-02-2001 09:13 |