Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2005, 20:45
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Er zijn 2 mensen geweest die me dwarsgezeten hebben in m'n leven. De eerste was een jongen op de basisschool, een echte treiterlul die ik vaak al het hatelijks van de wereld toegewenst heb.

De tweede was een gast in de eerste en tweede klas van de middelbare school, die me het leven zuur probeerde te maken, zelfde verhaal eigenlijk.

Nou hoor ik een tijdje geleden dat die gast van de middelbare school zichzelf dood had gereden, in de zomervakantie, bad luck denk je dan, tenminste voor hem.

Nou hoor ik vandaag dat de ander op vakantie was naar het Balatonmeer van de zomer, en daar gedoken had en z'n nek gebroken, ook dood.

Nou vraag ik me af, wat de fuck?
Advertentie
Oud 30-11-2005, 21:13
Verwijderd
Toeval, maar je kan het ook onverklaarbaar beschrijven als karma.
Oud 30-11-2005, 22:12
Myuki
Myuki is offline
Je hebt ze stiekem vervloekt?
Oud 30-11-2005, 22:21
Boebsie
Boebsie is offline
Dude, ga je schamen, wat is dit nou weer voor achterlijke vraag?

Karma my ass, er zijn zat mensen die elke dag goed leven en toch door verschrikkelijke ziektes, geweld of ongelukken komen te overlijden.

Dus jij denkt dat deze jongens misschien zijn gestraft, omdat ze in hun kinderjaren schoffies waren? Pls..... dat die gedachte alleen al bij je opkomt .
Oud 30-11-2005, 22:27
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 30-11-2005 @ 23:21 :

Karma my ass, er zijn zat mensen die elke dag goed leven en toch door verschrikkelijke ziektes, geweld of ongelukken komen te overlijden.

Dus jij denkt dat deze jongens misschien zijn gestraft, omdat ze in hun kinderjaren schoffies waren? Pls..... dat die gedachte alleen al bij je opkomt .
No remorse kerel, er is niets zo heerlijk als het gevoel van zoete wraak.
Oud 30-11-2005, 22:28
professor2
professor2 is offline
Het is natuurlijk zeerbevrdigend te denken dat het door jou komt.
Oud 30-11-2005, 22:30
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-11-2005 @ 23:27 :
Zielig kereltje...
Oud 30-11-2005, 22:31
Releric
Releric is offline
Puur en puur subjectief toeval. Maar je kunt het als synchroniciteit (zie google en C.G. Jung) beschouwen. Karma my ass.
Oud 30-11-2005, 22:31
Releric
Releric is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-11-2005 @ 23:27 :
En dat is wel waar... misschien.
Oud 30-11-2005, 22:52
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 30-11-2005 @ 23:30 :
Zielig kereltje...
Jij bent zeker een allesvergevende grrristen, ik zeg helemaal niet dat ik denk dat ze zijn gestraft, ik vind het alleen freaky shit dus hou alsjeblieft je bek en ga bijbels uitdelen.

Ook al weet je gewoon dat ze niet door iemand zijn teruggepakt, toch is daar het gevoel van wraak En dat is op dit moment een zeer prettig gevoel.
Oud 30-11-2005, 22:53
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Releric schreef op 30-11-2005 @ 23:31 :
Puur en puur subjectief toeval. Maar je kunt het als synchroniciteit (zie google en C.G. Jung) beschouwen. Karma my ass.
Thanx Ik zal eens gaan kijken
Oud 30-11-2005, 23:02
Frostbite
Frostbite is offline
Toeval. Maar hou dit gevoel gewoon vast.
Oud 30-11-2005, 23:04
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-11-2005 @ 23:52 :
Jij bent zeker een allesvergevende grrristen, ik zeg helemaal niet dat ik denk dat ze zijn gestraft, ik vind het alleen freaky shit dus hou alsjeblieft je bek en ga bijbels uitdelen.
Je impliceert het wel, want je maakt een connectie tussen het pesten en hun dood.

Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-11-2005 @ 23:52 :
Ook al weet je gewoon dat ze niet door iemand zijn teruggepakt, toch is daar het gevoel van wraak En dat is op dit moment een zeer prettig gevoel.[/B]
Dat kan. Stel dan alsjeblieft niet zulke domme vragen als je het antwoord al weet.
Oud 30-11-2005, 23:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 01-12-2005 @ 00:04 :
Je impliceert het wel, want je maakt een connectie tussen het pesten en hun dood.

Dat kan. Stel dan alsjeblieft niet zulke domme vragen als je het antwoord al weet.
A. Dat komt omdat het niet uit te blijven is een connectie hiertussen te kunnen zien, dat is logisch en dat zou jij ook hebben, alleen zou je het niet zeggen.

En B: Irriteer ik je? Klik dan niet op het topic!
Oud 01-12-2005, 07:11
lady of the dark
lady of the dark is offline
@ Boebsie en Eresh'kigål: Gedraag je een beetje rustig hier. Het is wel de bedoeling dat we normaal met elkaar omgaan. (geldt trouwens voor iedereen ) Ik heb weinig zin om dit topic nu al weer te moeten sluiten.

@ Eres'kigål: Maar goed, het verhaal dat je verteld. Het is volgens mij niet zo toevallig als het lijkt. Allebei de jongens zijn omgekomen door roekeloosheid. De één kijkt niet uit zijn doppen als ie door de bochten scheurt, de ander is te suf om te kijken waar ie duikt. Je vertelt ook dat ze jou in het verleden het leven ontiegelijk zuur hebben gemaakt. Het zijn waarschijnlijk niet de braafste types. Het soort iemand die een ander graag het leven zuur maakt is vaak ook roekeloos. Het zat er gewoon in dat ze een keer tegen de lamp liepen. Het kan lang goed gaan met dat soort gasten, maar op een dag gaat het mis. Een vervelende etterbak die mij altijd pestte is nu de grootste drugsdealer van het eiland waar ik vandaan kom. Het loopt nu eenmaal meestal slecht af met pestkoppen. (lekker puh trouwens)

Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 07:13.
Oud 01-12-2005, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 30-11-2005 @ 23:21 :

Jij bent echt nog stommer dan je nick doet vermoeden

Zoals ik al zei, het is toeval. Maar wil je het beestje een mooi naampje geven (zoals vaak wordt gedaan op mystiek) noem het dan karma, dat klinkt mooi.
Oud 01-12-2005, 10:19
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-12-2005 @ 08:11 :
Jij bent echt nog stommer dan je nick doet vermoeden

Zoals ik al zei, het is toeval. Maar wil je het beestje een mooi naampje geven (zoals vaak wordt gedaan op mystiek) noem het dan karma, dat klinkt mooi.
Hoezo?

Karma en toeval zijn niet hetzelfde, dus waar heb je het over?
Oud 01-12-2005, 10:24
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 01-12-2005 @ 08:11 :
@ Boebsie en Eresh'kigål: Gedraag je een beetje rustig hier. Het is wel de bedoeling dat we normaal met elkaar omgaan. (geldt trouwens voor iedereen ) Ik heb weinig zin om dit topic nu al weer te moeten sluiten.

@ Eres'kigål: Maar goed, het verhaal dat je verteld. Het is volgens mij niet zo toevallig als het lijkt. Allebei de jongens zijn omgekomen door roekeloosheid. De één kijkt niet uit zijn doppen als ie door de bochten scheurt, de ander is te suf om te kijken waar ie duikt. Je vertelt ook dat ze jou in het verleden het leven ontiegelijk zuur hebben gemaakt. Het zijn waarschijnlijk niet de braafste types. Het soort iemand die een ander graag het leven zuur maakt is vaak ook roekeloos. Het zat er gewoon in dat ze een keer tegen de lamp liepen. Het kan lang goed gaan met dat soort gasten, maar op een dag gaat het mis. Een vervelende etterbak die mij altijd pestte is nu de grootste drugsdealer van het eiland waar ik vandaan kom. Het loopt nu eenmaal meestal slecht af met pestkoppen. (lekker puh trouwens)
Ja en wat is hier mystiek aan?

Wat is uberhaut mystiek aan dit topic, als we het er over eens zijn dat er geen connectie is tussen eresh'kigal en hun dood.
Oud 01-12-2005, 10:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 01-12-2005 @ 11:24 :

Wat is uberhaut mystiek aan dit topic, als we het er over eens zijn dat er geen connectie is tussen eresh'kigal en hun dood.
Ik irriteer me vreselijk aan je, ga weg!
Oud 01-12-2005, 10:43
2B!
2B! is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 01-12-2005 @ 11:24 :

Jij kan de link niet leggen tussen dit en mystiek?
Oud 01-12-2005, 15:14
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
2B! schreef op 01-12-2005 @ 11:43 :
Jij kan de link niet leggen tussen dit en mystiek?
Nee, dat het Ereshkigal opvalt kan ik begrijpen. Verder valt er niet veel over te zeggen... tja dat het toeval is en daarmee niet mysterieus.
Oud 01-12-2005, 15:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 01-12-2005 @ 16:14 :
Nee, dat het Ereshkigal opvalt kan ik begrijpen. Verder valt er niet veel over te zeggen... tja dat het toeval is en daarmee niet mysterieus.
Ik vind het anders een mysterieus toeval...

Waarschijnlijk is het Odin die gezworen heeft mij te beschermen en mijn vijanden uit de weg ruimt.
Oud 01-12-2005, 16:13
one.
one. is offline

Citaat:
Frostbite schreef op 01-12-2005 @ 00:02 :
Toeval. Maar hou dit gevoel gewoon vast.
Oud 01-12-2005, 18:16
Vice
Vice is offline
Wat een heerlijk gevoel moet dat geven.
Oud 01-12-2005, 19:25
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 01-12-2005 @ 11:25 :
Ik irriteer me vreselijk aan je, ga weg!
Ik ook!
Oud 01-12-2005, 19:35
lady of the dark
lady of the dark is offline
Jammer dan, slotje.

Regels voor berichten