![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij hebben ze geen bloed afgenomen (ik wou dat niet toen ik binnen kwam op de EHBO, ik houd niet zo van naalden, om het zwak uit te drukken). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spierpijn komt, denk ik, behalve van het 'er door heen moeten' en het 'opblazen' ook van het gespannen liggen in bed om de wonden minder te voelen en je gaat toch ook anders lopen en overeindkomen ed... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-10-2005 om 10:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben nadat ik thuis ben gekomen nog een week thuis gebleven en daarna verveelde ik me zo dat ik gewoon weer naar school ben gegaan. Pijn had ik niet echt meer, behalve als er weer een of andere grapjas in mijn buik prikte, maar ik heb vooral last gehad van de narcose. Ik ben heel lang moe geweest en had moeite om te concentreren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen eenmaal dat tweede abces verwijderd was had ik nergens meer last van. Ik ben en week later nog gaan wandelen in Luxemburg. We sliepen wel in een pensionnetje omdat ik een schone douche nodig had om de wonden uit te spoelen. Die moesten namelijk van binnen uit helen zodat alle pus eruit zou komen (smakelijk!). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze probeerde eerst nog een po stoel, maar toen viel ik bijna flauw en daarna moest ik overgeven (ik had gegeten voor de narcose omdat ja.. eh wist ik veel dat ik 's avonds geopereerd zou worden ![]() De zuster heeft me mee uit bed geholpen (auw) en ik mocht, goddank, gewoon op de wc plassen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Eerste keer naar de gynaecoloog: verhalen? anja | 87 | 04-07-2015 11:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vervelende pijn links onder de buik (niet in de buik) Purgatori | 23 | 17-04-2007 14:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
hellup :S xxxlieverdxxx | 22 | 06-03-2005 16:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekenhuistrauma??? BlueAngel | 24 | 29-05-2004 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikpijn someone | 21 | 27-12-2003 21:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
blinde darm ontsteking door laxeerpillen? Verwijderd | 13 | 31-01-2003 20:04 |