![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar kan een blinde darm ontsteking door ontstaan en is het ernstig? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je rechts op dezelfde plek duwt en loslaat, doet het dan ook links pijn? En over hobbels rijden bv. met de auto of fiets, doet dat pijn? Citaat:
Als je niets doet aan een blindedarmontsteking (en iets doen is hem er uit laten halen) dan kan het overgaan in ernstige dingen (als buikvliesontsteking)...die uiteindelijk zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zit idd wel rechts...maar je kunt links ook pijn hebben (dat had ik iig wel toen). Meer informatie is iig te vinden op: http://www.ziekenhuis.nl/index.php?c...d=328&letter=A |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En buikvliesontsteking ook... Maar goed, zoals ***ailá*** al zei, je blindedarm zit rechts...misschien is het dus wel heel wat anders. Maak morgen even een afspraak met je huisarts, dan kan die even kijken ed, lijkt me toch wel verstandig. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je het idee hebt dat hij je afpoeiert dan blijf je zitten tot je het idee hebt dat hij je serieus neemt? ![]() ![]() En als ie echt niet luister, dan bel je gewoon een paar dagen later weer om weer een afspraak te maken. En weer. En weer. En weer. Op een gegeven moment is ie dat vast zat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga anders eens naar de dokter t.s. Het kan ook uit een ander orgaan komen. In theorie kan het namelijk ook een niersteen zijn.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een blinde darm onsteking loop je er meestal niet 2 weken mee rond. Volgens mij hoogstens een paar dagen en daarna lig je van de pijn gerold op de grond :/ Bij mijn oom was het enkele dagen en daarna barstte dat geval..
![]() Het schijnt te ontstaan wanneer harde ontlastingsresten de uitgang van het aanhangsel blokkeren (er gaat namelijk steeds van alles in en uit dat aanhangsel, de functie ervan is niet echt duidelijk, maar als het er niet meer uitkan ontsteekt het dus). Het kan ook te maken hebben met je spijsvertering in het algemeen. Is het toevallig minder nadat je de grote boodschap hebt voltooid? ![]() Heb je een verhoogde temperatuur? (duidt op ontsteking) Maar ja, eigenlijk heb ik er totaal geen verstand van en ben ik benieuwd wat je dokter er nou van vindt ![]() Blinde darm ontsteking patienten folder |
![]() |
||
Citaat:
blindedarm zit inderdaad rechts maar mijn ontstoken blindedarm was dubbelgeklapt naar boven. hij werd abnormaal groot en dus toen ik die pijnsteken kreeg (het was ter hoogte van mn lever) dacht ik in eerste instantie niet aan een blindedarmonsteking. dus waar je pijn "voelt" hoeft per definitie niet gelijk iets uit te sluiten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat hebben de meeste mensen. Maar het kan ook langzaam op komen zetten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in m'n buik/darmen duivelaartje | 21 | 14-07-2010 19:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
RE: Vervelende pijn links onder de buik (niet in de buik) Purgatori | 3 | 24-04-2007 14:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Linda2 Verwijderd | 16 | 22-01-2005 11:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Adam (verhaal) Celine88 | 5 | 18-11-2004 17:08 |