Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Go for it. De beste herinneringen die ik overhoud aan mensen zijn geschreven brieven; veel waardevoller dan emails. Vertel hem dat je hem graag nog zou ontmoeten of dat je graag iets wil gaan drinken met 'm. En dat je die nacht met hem wel leuk vond... Maar best niet te emotioneel, sommige jongens knappen daar op af. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Dus als er nog iemand voor of tegenargumenten heeft, ik blijf twijfelen maar ik wil het hoofdstuk ook kunnen afsluiten. Edit: Oh help, HIJ sprak MIJ net aan op msn, ik durf niet meer hoor ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2005 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar gewoon doen, wie niet waagt wie niet wint! En daarbij, idd.. Je hebt niets te verliezen. Duidelijkheid scheppen voor jezelf lijkt me daarbij altijd fijn en de moeite waard om in je pen te kruipen! Succes en hou ons op de hoogte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ennuh.. een brief schrijven heeft als voordeel dat je kan nadenken over wat je wil zeggen, dat het toch wel persoonlijk is (vind ik tenminste, wanneer het om een handgeschreven brief gaat dus) en dat de ander ook rustig na kan denken over wat er staat en wat de reactie gaat zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ga nu ff afwachten of ik hem nog zie of hoor. Zo niet, schrijf ik die brief en kan ik het afsluiten, anders vertel ik het hem wel eens persoonlijk...Veels te spannend wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Brief schrijven in het Duits duitsebrieven | 2 | 03-03-2014 16:44 | |
Algemene schoolzaken |
brief examencommissie shertjev | 1 | 23-06-2013 22:27 | |
brief schrijven, nederlands--->frans lindee_x5 | 2 | 06-09-2006 20:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Brief schrijven met klachtomschrijving aap777 | 11 | 12-04-2004 18:30 | |
Liefde & Relatie |
Brieven.. pluizeb33stje | 17 | 21-07-2002 12:29 | |
Wie wil mij asjeblief een beetje helpen met deze brief? Verwijderd | 4 | 31-01-2002 20:41 |