Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En het gaat gewoon goed die vriendschappen en totaal geen problemen met eerlijkheid tegenover elkaar en als één van 2 gevoelens krijgt in een vriendschap, dan wordt het idd wel lastiger, maar nogsteeds is dat geen onoverkomelijk probleem, want als je eerlijk tegen elkaar bent en blijft in zo'n situatie kan je er samen uitkomen en is de vriendschap absoluut niet gedoemd te mislukken
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ook al wil ik nog wel meer!!... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Owja, blijf wel gewoon jezelf en ga het niet met alles eens zijn met wat hij zegt. Dan kan je er bijna wel vanuit gaan dat hij zich gaat irriteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik probeer je er nu niet van te overtuigen dat zo'n vriendschap altijd beter is dan niks, claddagh, want dat verschilt per situatie. Ik deel hier alleen mijn eigen ervaring. Ga niks forceren. En uiteindelijk zul je zelf moeten inzien wat het beste is. Succes, meid. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wel of niet vragen? piet89 | 22 | 20-06-2012 10:55 | |
Liefde & Relatie |
vrienden zijn met je ex? veryniceguy | 17 | 29-08-2011 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Meisje wil vrienden zijn, maar zoent wel met me enz, help! Electric DJ | 27 | 24-08-2010 01:53 | |
Psychologie |
en dat was mijn laaste vriend? sasquatch | 6 | 23-03-2006 18:54 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-( meisje833 | 60 | 19-11-2004 22:47 | |
Games |
Welk spel zou ik kopen voor een vriend zijn boma die van de trap is gevallen?Zijn ... F@RM | 1 | 29-07-2001 16:05 |