Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2007, 20:44
ultra
ultra is offline
Ik zit nu in het 3e jaar van de mbo verpleegkunde opleiding. Nou is het werken direct in de zorg niet direct mijn ding ben ik achter gekomen. Nu vroeg ik me af, welke beroepen kan ik gaan doen die indirect met zorg te maken hebben.

Ik heb al uitgezocht dat ik CIZ indicator kan worden en planner in een thuiszorgbedrijf.

Wie weet er nog meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2007, 22:42
de abt van sion
de abt van sion is offline
Elke vorm van zorg zal beter slagen, wanneer de vloer is geveegd, het gras gemaaid, het vuilnis opgehaald enz. Je kunt je dus heel goed indirect in de zorg verdienstelijk maken bij een schoonmaakdienst, een tuinonderhoudsbedrijf of de vuilnisophaaldienst.

Als je er na drie jaar achter komt dat goede mensen verzorgen je ding niet is...

Heer, wees ons genadig.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 10:55
ultra
ultra is offline
Aan zo'n reactie heb ik natuurlijk niks. Graag hier alleen serieus posten.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 11:38
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Elke vorm van zorg zal beter slagen, wanneer de vloer is geveegd, het gras gemaaid, het vuilnis opgehaald enz. Je kunt je dus heel goed indirect in de zorg verdienstelijk maken bij een schoonmaakdienst, een tuinonderhoudsbedrijf of de vuilnisophaaldienst.

Als je er na drie jaar achter komt dat goede mensen verzorgen je ding niet is...

Heer, wees ons genadig.
Je minachting is weer eens bewonderenswaardig te noemen. Kuch
Oud 26-11-2007, 11:52
Verwijderd
beste abt van sion, je bent een naar persoon.

edit: ik heb geen flauw idee, maar wil je niet doorleren na je mbo dan? misschien is dat een optie, of in een ziekenhuis ipv bejaarden/thuiszorg oid?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 12:12
ultra
ultra is offline
Ik weet nog niet of ik hierna wil doorleren. Om hierna nog eens 4 jaar in de schoolbanken te zitten zie ik echt niet zo zitten. Ik vraag me gewoon af welke beroepen ik met het verpleegkundige diploma nog kan doen ipv ziekenhuizen, thuizorg, verpleeghuizen enz.
Iets meer in de richting van indirect zorg, wel iets voor de zorgvrager doen, dingen voor ze regelen dan echt aan het bed staan.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog niet of ik hierna wil doorleren. Om hierna nog eens 4 jaar in de schoolbanken te zitten zie ik echt niet zo zitten. Ik vraag me gewoon af welke beroepen ik met het verpleegkundige diploma nog kan doen ipv ziekenhuizen, thuizorg, verpleeghuizen enz.
Iets meer in de richting van indirect zorg, wel iets voor de zorgvrager doen, dingen voor ze regelen dan echt aan het bed staan.
hmm, heb je op school geen decaan oid die je daar duidelijkheid over kan verschaffen?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 11:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Heer, wees ons genadig.
Dergelijke minachting uiten terwijl je zelf een maatschappelijk vrijwel nutteloze pretstudie doet is wanstaltig.
Oud 28-11-2007, 22:57
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Dergelijke minachting uiten terwijl je zelf een maatschappelijk vrijwel nutteloze pretstudie doet is wanstaltig.
1) Het is jouw persoonlijke conclusie dat ik iemand minacht. Want ik minacht niemand.
2) Mijn studie is niet maatschappelijk vrijwel nutteloos, maar maatschappelijk volkomen nutteloos. Dat je daar zelf niet opgekomen bent. Evenwel, er zijn mensen die in de waan leven dat ze me nodig hebben. En dat levert me een meer dan behoorlijk inkomen op. Waarvan ik jou mede financier.

Graag gedaan.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 11:49
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Citaat:
1) Het is jouw persoonlijke conclusie dat ik iemand minacht. Want ik minacht niemand.
2) Mijn studie is niet maatschappelijk vrijwel nutteloos, maar maatschappelijk volkomen nutteloos. Dat je daar zelf niet opgekomen bent. Evenwel, er zijn mensen die in de waan leven dat ze me nodig hebben. En dat levert me een meer dan behoorlijk inkomen op. Waarvan ik jou mede financier.

Graag gedaan.
Je gaat offtopic biatch.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:03
Verwijderd
En nu weer terug ontopic idd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten