Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2005, 10:19
Back Door Man
Back Door Man is offline
Wat heeft jou beinvloed waardoor je nu bent wie je bent ?
zag je Nirvana op mtv en wilde je daarna ook dood ? paste je niet in de groep op de basisschool en ben je daardoor erg onzeker nu ? kleed je als je rockhelden ? of heerschte je al vanaf jongs af aan ?

Laatst gewijzigd op 03-11-2005 om 10:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2005, 10:21
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb 2 oudere zussen en die luisterde the beasty boys en nirvana en toen vond ik dat dus ook cool, en toen ze skater vriendjes kregen ging ik ook skateboarden en punk luisteren.. en dat punk luisteren is een beetje overgegroeid naar de muziek die ik nu luister en dat heeft ook mijn kledingstijl verandert
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:24
Broeder
Broeder is offline
mijn oudere zus wilde altijd cd's samen met mij kopen en dat vond ik wel gaaf want zij was heel oud, maar toen ging ze daarna toch ook maar cd's kopen die ik niet zo gaaf vond waarvan ik wel de helft moest gaan betalen dus toen ging ik ook maar dingen kopen die zij niet leuk vond in de winkel waar de oom van een vriend de eigenaar van was en ik een kwartje korting kreeg ofzo en dat vond ik wel jolig en toen was ik opeens metal en de rest ben ik vergeten
Oud 03-11-2005, 10:26
Back Door Man
Back Door Man is offline
mijn eerste cd was van de santanic surfers
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:29
Broeder
Broeder is offline
Mijn eerste cd was van Fatboy Slim
Oud 03-11-2005, 10:29
11
11 is offline
Ik ben de oudste thuis ( van de kindjes ) dus ik heb nooit echt een voorbeeld broer of zus gehad. Ik liet me vroeger heel veel beinvloeden door mn vrienden. Had mijn vriendin spice girls schoenen? Ik had ze dan binnen 2 dagen ook. Vroeger was ik echt een mee lopertje. Tegenwoordig doe ik lekker zelf aan wat ik leuk vind. Handig zo'n eigen mening.
Oud 03-11-2005, 10:36
idontcare
idontcare is offline
ik ben ook de oudste thuis, ben het meest beinvloed door m'n ouders denk ik. vroeger vond ik laura pausini daarom ook erg tof
Oud 03-11-2005, 10:40
ZerO
ZerO is offline
mijn pa luistert oldies en is heel zweverig en vroeger vond ik hem raar maar nu begrijpen we elkaar
ohja en ik werd altijd naar toneelstukken gesleurd en daar ben ik mijn ouders erg dankbaar voor want ze hebben me geleerd om kunst te waarderen en daar oog voor te hebben enzoo
Oud 03-11-2005, 10:41
ZerO
ZerO is offline
ohja en ik heb geen broers of zussen dus ben ik nogal egocentrisch en eigenwijs want ik denk dat ik het altijd beter weet
Oud 03-11-2005, 10:44
Verwijderd
in principe heb ik hele slechte invloeden gehad, mijn broer's waren allebei GABBBBBBERZZ/THUNDERDOME DEEL 14 monsters

oohja en mijn moeder is een etiquettefreak dus daarom zeg ik ijskast en eet ik kip met bestek.

Laatst gewijzigd op 03-11-2005 om 11:07.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:45
Verwijderd
Ik deed vroeger aan skaten en daardoor luisterde ik nirvana enzo. Ook luisterde ik naar gabber hardcore. Dat is nooit weggegaan en ik heb vele stromingen gehad, maar hardcore bleef. Nu is dat nog steeds zo en luister ik nog veel meer.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:47
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
White Trash schreef op 03-11-2005 @ 11:44 :
oohja en mijn moeder is een ettiquettefreak dus daarom zeg ik ijskast en eet ik kip met bestek.
En spel je etiquette verkeerd
Oud 03-11-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 03-11-2005 @ 11:47 :
En spel je etiquette verkeerd
TYPFOUT

maar toch bedankt, ik raad je vooral de oral b tandenborstel aan want dat klinkt zo lekker dirrrrrrty.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 11:14
Broeder
Broeder is offline
Nee, ik ga eerst sparen voor een nieuw wasrek. Mijn (of eigenlijk, van iemand anders) vorige is onfortuinlijk door zijn hoefjes gezakt ((
Oud 03-11-2005, 11:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb niet iets van iemand van de familie overgenomen. Mijn broer is PS2 en sport verslaafd. Terwijl ik anti-sport en ook geen computerheld. Ik was vroeger fan van de Spice Girls omdat ik ze gewoon stoer vond. Er was niet in de familie die dat leuk vond en mijn vriendinnen waren fan van de Kelly Familiy en de BackstreetBoys.
Oud 03-11-2005, 11:39
grandmommy
grandmommy is offline
eh ik luisterde vroeger naar the fugees en speelde alleen maar asterix en obelix op de nintendo en dat was mijn jeugd.
Oud 03-11-2005, 11:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Broeder schreef op 03-11-2005 @ 12:14 :
Nee, ik ga eerst sparen voor een nieuw wasrek. Mijn (of eigenlijk, van iemand anders) vorige is onfortuinlijk door zijn hoefjes gezakt ((
hoefjes <3

enehm, ik heb stomme humor, dus kies ik stomme kl;eding uit,daar komt alles wle op neer
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 11:52
pipimädchen
pipimädchen is offline
Mijn identiteit komt uit de Hitkrant
Oud 03-11-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 03-11-2005 @ 11:26 :
mijn eerste cd was van de santanic surfers
is dat een kerst cd?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 12:04
Mindfields
Mindfields is offline
nou ik was 12 en ik kreeg internet en ik ontmoette een meisje op de chatbox van chatcity.nl en die hield van greenday en bad religion. en toen ging ik dat ook eens luisteren en dat vond ik way cool!
Oud 03-11-2005, 12:16
JJ13
JJ13 is offline
vroeger hield ik van de spice girls en toen ging ik toen ik 15 was een keer mee uit met vriendinnen naar een tent waar veel rock en metal gedraaid werd en toen begon ik ook naar die muziek te luisteren en zo ben ik erin gerold.
Oud 03-11-2005, 12:34
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-11-2005 @ 13:01 :
is dat een kerst cd?
LOL!
Oud 03-11-2005, 12:59
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben beinvloed en gevormd door o.a mn ouders, duh. vrijheid blijheid is hun motto daardoor hou ik van de jaren 60 en 70 (en 80 en 90) en ben ik heel vrij opgevoed en heb ik al toen ik mini was muziek leren waarderen en rookte ik mn eerste jointje met pap op de bank.

ik vond het alleen moeilijk toen ik puber was om me af te zetten tegen mijn ouders, dat kon namelijk bijna niet. ik was jaloers op kinderen die stoer stiekem uitgingen en wegbleven en ruzie maakten en bier drinkten
Oud 03-11-2005, 13:05
Verwijderd
drinkten
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 13:13
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik ben te cool voor dit topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2005, 14:03
Carn
Carn is offline
mijn identiteit is gevormd door niks wat het vermelden waard is.
Oud 03-11-2005, 15:51
Haligh
Haligh is offline
mijn eerste single die ik ooit gekocht heb was mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbop van hanson.

heeft veel met mijn identiteit te maken, want ik probeer met mijn huidige band dezelfde status te bereiken als deze 3 langharige hartenbrekers .
Oud 03-11-2005, 15:56
pipimädchen
pipimädchen is offline
Mijn eerste single was Flava van Peter Andre. Ik kwam gisteren een wat verontrustende foto tegen van de beste man

Maar goed.

De 'J' staat voor James De 'J' van AJ McLean staat ook voor James Ik denk dat ik me snel weer ga abonneren op Hitkrant
Oud 03-11-2005, 16:25
Big Boi
Big Boi is offline
Mysterious Girl.
Oud 03-11-2005, 16:41
Verwijderd
FLAVA zegt ze toch
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 03-11-2005 @ 14:13 :
Ik ben te cool voor dit topic.
geboren incl dat verwijfde haar en die tattoo's bedoel je ?

ik luisterde altijd naar Charly Lownoise en Mental Theo en allerhande hardcore dingen van labels als Baby Boom en Mokum enzo \m/

Totdat ik Limp Bizkit ontdekte en vervolgens Nu-Metal -> Metal -> Hardcore. Nu is het een mengelmoes van Hardcore/Metal varianten, Gabber hardcore, Breakbeat en aanverwante dingen en singer songwriter dingen als Tom Waits enz enz.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 16:49
Verwijderd
waarom ijlt iedereen over muziek, het was maar een VOORBEELD

ohnee dat was dus wel het onderwerp

Laat maar
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 17:07
Verwijderd
Ik word gevormd door mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 17:37
Stevill
Stevill is offline
Schwarznegger, Silvester Stallone, Jean Claude van Damme en vooral Marvel en GiJoe hebben mij gemaakt.
Oud 03-11-2005, 17:41
Broeder
Broeder is offline
Meneer Cactus heeft me ook wel enigszins beïnvloed.
Oud 03-11-2005, 22:08
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Hermione schreef op 03-11-2005 @ 17:49 :
waarom ijlt iedereen over muziek, het was maar een VOORBEELD

ohnee dat was dus wel het onderwerp

Laat maar
nee het was wel een voorbeeld
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 22:22
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Eerst was ik een toffe rock iemand met lang haar yeah en nirvana was de bom, en sum 41 enzo en ik droeg baggy kleding en ik skateboarde.
En toen zomaar uit het niets hoorde ik een keer een gabber liedje en toen was ik een wannabe hardcore-luisterende langharige skater en toen dacht ik van, aaah ik knip mijn haar er wel af, en toen daarna kreeg ik opeens behoefte aan 'normale' kleding, en zo geschiedde (?) het.
Oud 03-11-2005, 22:26
MTpower
MTpower is offline
Vrienden hebben geen invloed op mij gehad, heb altijd een eigen wil/smaak gehad qua kleding/muziek/meiden etc.
Op de basisschool interesseerde me ik tot groep 7 niet echt in muziek. In groep 7 kwam ik toen in een informatie filmpje ineens in aanraking met de RHCP, flink downloaden natuurlijk en ja hoor, ik had mijn eigen muziek stijl
Later kwam daar ook Limp Bizkit bij e.d (heb daar zelfs nog steeds posters van ... niet meer op m'n muur trouwens).
Toen kwam ik in de brugklas.
Ik vond Limp Bizkit e.d was saai/sloom worden, dus ik op internet uit verveling een beetje opzoek naar wat harders.
Toen vond ik een nummer van DJ promo - let the bass boom. Dat vond ik wel wat hebben opzich, toen ben ik dus overgestapt van (hard)rock naar hardstyle/hardcore.
Nu nog steeds overigens
Kwa kledingstijl draag ik gewoon wat ik lekker vind zitten en waar ik me lekker in voel.
Meestal is dit sportschoenen/spijkerbroek/t-shirt of trui of beide afhankelijk van de temperatuur/ vest of jas (bomberjack ja) afhankelijk van de temperatuur ook en een pet of gel in m'n haar, afhankelijk van hoe lui ik ben die dag
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 22:29
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
MTpower schreef op 03-11-2005 @ 23:26 :
Toen vond ik een nummer van DJ promo - let the bass boom. Dat vond ik wel wat hebben opzich, toen ben ik dus overgestapt van (hard)rock naar hardstyle/hardcore.
Nu nog steeds overigens

Kwa kledingstijl draag ik gewoon wat ik lekker vind zitten en waar ik me lekker in voel.
Meestal is dit sportschoenen/spijkerbroek/t-shirt of trui of beide afhankelijk van de temperatuur/ vest of jas (bomberjack ja) afhankelijk van de temperatuur ook en een pet of gel in m'n haar, afhankelijk van hoe lui ik ben die dag
OMFG, ben jij mijn tweelingbroer?
Door dat liedje ben ik er ook van gaan houden, haha.
Oud 03-11-2005, 22:53
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 03-11-2005 @ 23:29 :
OMFG, ben jij mijn tweelingbroer?
Door dat liedje ben ik er ook van gaan houden, haha.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 22:58
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Fake schreef op 03-11-2005 @ 17:45 :
geboren incl dat verwijfde haar en die tattoo's bedoel je ?
Vroeger werd degene met het langste haar het stamhoofd omdat ie er het stoerst uitzag, en tattoo's kan je zien als warpaint dus eigenlijk ben ik gewoon de allerbruutste
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 23:01
Verwijderd
mijn broer was een coole skat0r/punk0r dus ik wou dat ook want ik vond mn broer cool maar ik ben een beetje een faler dus ben ik maar vrijetijds (lees: als t me uitkomt) falende skat0r en luister ik naar keigekke alteauxmuziek die ik ken sinds ik klein ben...
en omdat ik mn broer zo gaaf vond ben ik een beetje een jongens meisje die de lego en voetbal enzo leuker vond als barbies en mode dus ja...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 23:50
Verwijderd
ojeej ik snapte de strekking van dit topic niet en ik heb geen zin om nu het goede te typen want ik had net een heel verhaal
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 23:58
Verwijderd
mijn identiteit is denk ik voor een groot deel gevormd door mensen waar ik tegenop keek vroeger

SAD BUT TRUE
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 00:52
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik denk dat alles de schuld is van slechte genen
Maar ik werd gothic vanwege Marilyn Manson op MTV. Of dat zemelwijf van Heartbreak High, ik weet niet wat nu eerder was
En daarvoor alto vanwege een kleurrijk AHDH-mormel uit mijn brugklas. Zij spoot haar Docter Martens roze en ik mijn Schoenenreusinstappers rood Gelukkig heb ik daarna alleen maar last gehad van volgelingen
Oud 04-11-2005, 00:55
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-11-2005 @ 14:05 :
drinkten
oh oeps
Oud 04-11-2005, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 04-11-2005 @ 01:55 :
oh oeps
ik zou je doen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:21
Jolene
Jolene is offline
Ik werd samen met mn beste vrienden alto toen we verliefd werden op een gothic die we de hele dag stalkten .Mijn muzieksmaak is beinvloed door mn ouders,broer en vrienden.Al luister ik ook dingen die ze allemaal niet leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:57
botulismf
botulismf is offline
Ik ben opgegroeid in Luxemburg
Dat tekent je voor het leven
Oud 04-11-2005, 12:54
Verwijderd
ik heb geen broers of zussen, dus had ook nooit echt een voorbeeld. ik had wel een buurjongen, en daar nam ik alles van over. ik wilde zelfs nooit strakke broeken aan (en nu nog steeds liever niet ). papa luisterde rolling stones, en mama ook. ik ging een keer samen met m'n mama naar een spice girls concert, en toen was papa boos, en moest ik mee naar the rolling stones .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten