Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee hoor, ik ben al bezig, zit nu op 3 pagina's (in 1 avond ![]() ![]() Oh, er is trouwens nog iets veranderd aan de inhoud: De ik-persoon (Emilie) speelt viool omdat haar oma dat ook speelt en ze houdt heel veel van haar oma, vaak nog meer dan van haar ouders, omdat die steeds weg zijn. Als haar oma ziek wordt (Alzheimer) stort de wereld voor haar in, en mede daardoor kan ze de druk op het conservatorium niet meer aan.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *wilt meer* Verder, het leest makkelijk weg, ja. Leuk verhaal, en ben echt benieuwd naar het vervolg Hoe oud is de hoofdpersoon nu? |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nu aan het werk (boeken lezen voor geld, joehoe! ![]() *gaat nu kort verhaal schrijven* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
enne boeken lezen voor geld, waar doe je dat??? wil ik ook!! mag vanavond weer (oppassen) *wilt dat het nu morgen is* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
succes met je vampierenboeken ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind het verhaalidee wel leuk (heb voorliefde voor verhalen over mensen die opleiding conservatorium volgen, waarschijnlijk daarom dat ik ook bezig ben met zo'n verhaal, en viool is een prachtig instrument)
en die "flashbacks" zijn ook wel leuk. maar er is iets dat me niet helemaal bevalt, kweet nie precies wat... nu ja het begon in elk geval veelbelovend.
||
Citaat:
![]()
|
|