Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedankt voor de reacties.
![]() Vidaaa: een diepere gedachte zit er zeker in. Het gedicht heet niet voor niets 'De jaren nul' en de elementen die ik erin verwerkt heb zijn er niet voor niets. Ydorfine: bedankt voor het compliment. xineof: Waarom is die zin niet helemaal correct? Door de 'hij'? Ave: ja, ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb er zelf ook aan gedacht om bij de treurwilg te eindigen met 'niet', maar dat vind ik gewoon niet mooi klinken. Ik denk dat het vooral de overgang van de eerste naar de tweede strofe is, die misschien iets te groot is. Ik kan me voorstellen dat het misschien moeilijk is om een verband te vinden tussen die twee - hoewel ik betwijfel of dat nou zo erg is.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Dat van het gevaar op het einde, lijkt er een beetje bij gegooid omdat hij niet echt bij de sfeer/tijd/ruimte van het stuk erboven past. Toch is de zin op zichzelf sterk genoeg om te blijven staan. O ja, dat geschater-k-later is inderdaad wat haperig om te lezen in het begin. Maar ik zou ook niet weten hoe het te veranderen, want als je het als een woord op zichzelf begint te lezen, heeft het veel meer inhoud, die niet mag verloren gaan in een andere schrijfvorm. Ah, het went best.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"Is that a Filmtopic in your pocket?" - Over films die we gezien hebben Dinalfos | 500 | 23-05-2011 17:06 | |
De Kantine |
De meest memorabele dagen per decennium Verwijderd | 20 | 28-11-2009 10:30 | |
Verhalen & Gedichten |
de laatste dagen van... homehapero | 2 | 27-10-2006 20:57 | |
Psychologie |
De blik in jouw ogen Ostentation | 88 | 13-10-2005 18:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie heeft het boek : "het uur nul" geschreven? debby'ke | 2 | 01-04-2001 18:41 |