Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() weet alleen dat Talpa met de bouw komt, dat ze een heel huis met 8 of 10 koppels moeten bouwen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben erg benieuwd hoe het dit jaar gaat eindigen, maar dat klussen vind ik al kei leuk om te zien ![]() {en de ruzie's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel een gave lokatie heeft het nieuwe Blok trouwens, jammer alleen van de stellen...vooral die met die groene auto ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en wie zijn dat met die groene auto?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat stel met dat kindje leuk, Nicoline en Sander geloof ik. En die mogen het wel winnen. Vind de rest een beetje tè... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heft elkaar op, omdat ik meehelp om het topic nóg nuttelozer te maken.... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben wel gruwelijk in namen, dus maar eventjes zo. Met die groene auto is het stel waar de douche staat, met die man die als uitzendkracht werkt en die van ieder kleine wissewasje een groot probleem maakt. Een beetje jammer vind ik dat, want het zou zo gezellig kunnen zijn. Paul heet hij geloof ik. Verder vind ik de sfeer in het programma iets minder dan vorig jaar, volgens mij begonnen ze nu al vrij geergerd, en wordt dit alleen maar erger in de loop van het programma. Men gunt elkaar minder, en het lijkt meer op een echte competitie. Natuurlijk is het dat ook maar het is wel minder leuk om naar te kijken. Overigens, vind ik de resultaten tot nu toe wel bedroevender dan vorig jaar ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maarré mja, die Paul en Maschja.. DAMN! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() DE badkamer was wel redelijk af, alleen paar kleine dingetjes waren nog niet klaar. En zo moeten nog 6 weken zonder geld |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel érg stom dat ze zoveel mensen in hebben gehuurd en dus compleet failliet zijn, erg erg dom. Verder vond ik er deze geen niet echt een mooie kamer tussen zitten. De zwarte keuken vond ik wonderbaarlijk lelijk en onpraktisch... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat vonden jullie trouwens van de slaapkamer van Merel en Rogier? Ik vond 'm wel mooi maar onpraktisch (Geen kasten enzo) en die planken... ja leuk bedacht maar het komt wel rommelig over.
||
Citaat:
![]() maar dat is iets van E30,000,- ? en dat alleen voor 2 onafgeronde kamers? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die aannemer kwam praten over iets en toen zei die van, dat zijn 2 mensen en dan komen we 2 dagen {dus 4 werkmandagen}. Toen zei Paul van; dat is dan ongeveer 1000,- ? Aannemer; ja zoiets... Kom nou zeg, dat moet je toch van te voren weten? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Het Blok 2008 Balance | 85 | 08-12-2008 17:44 | |
Films, TV & Radio |
Het blok 2006 koelieboelie | 35 | 28-11-2006 15:37 | |
Films, TV & Radio |
het blok shy gurl | 91 | 10-12-2004 18:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 | |
Vlaams Blok =/= Vlaams Belang? Quincy | 33 | 17-11-2004 11:42 | |
Vlaams Blok heeft plannen klaar voor nieuwe partij Gatara | 19 | 19-05-2004 20:33 |