Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jouw wisselbestand staat op een partitie van 73 GB en systeem op een partitie van 4gb. Ik raad je eerder aan om een systeempartitie te maken met wisselbestand (of daarvoor een aparte partitie) en een andere partitie met al je andere data. Omdat je net je systeem geformarteerd hebt, raad ik je aan om het opnieuw te formateren en dan de goede systeempartitie te selecteren voor de installatie. Na de installatie kan je via rechtermuisknop deze computer -> geadvanceerd -> prestaties -> instellingen -> tabblad geadvanceerd -> virtueel geheugen -> wijzigen.en daar ergens kan je de plek van je wisselbestand wijzigen. Offtopic: Maar waarom zo moeilijk gaan doen als het makkelijk kan? Het opstarten van je systeem met je pagefile op een andere partitie, maakt het opstarten iets trager. Ok, de werking gaat ietjes sneller, maar niet veel om er iets van te merken (tot zover ik het merk)
Laatst gewijzigd op 29-11-2005 om 16:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Meerdere partities van 1 schijf samenvoegen. D@mien | 1 | 28-01-2007 23:59 | |
Software & Hardware |
[Win9x] Primaire partitie wil niet werken :\ Verwijderd | 5 | 24-07-2003 17:26 | |
Software & Hardware |
partitie kwijt LamMuH_EiKoL | 1 | 02-05-2003 08:59 | |
Software & Hardware |
[partities] Ruimte weg?? I-brahimovic | 10 | 06-04-2003 20:50 | |
Software & Hardware |
[Hd --> partitie vergroten] In win Xp stuk partitie vergroten ... Verwijderd | 17 | 10-12-2002 21:18 | |
Software & Hardware |
partitie + win2k WouTaH | 3 | 09-07-2001 17:12 |