Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Een tijdje terug was ik bv ook uit, mijn vriend zwierf ergens rond daar en ik had die avond kennis gemaakt met een jongen die altijd bij de groep van mijn vriend staat en met hen omgaat enzo, en toen was er een jongen die weer met die laatstgenoemde omging. Dus ik vroeg wie hij nou precies was en wat zijn connectie was enzo ![]() ![]() ![]() Ach, hij weet dan iig wat hij aan me heeft, of beter wat hij niet aan mij heeft ![]() ![]() Maar eigenlijk weet iedereen wel dat ik een vriend heb, maar mocht dat niet het geval zijn dan komt het vaak wel ter sprake en anders kun je idd juist aan hem vragen of hij een vriendin heeft en dan komt die vraag bijna altijd wel terug. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dan krijgt hij ineens vet veel hoop enzo.. en dan vraagt hij en jij? en dan is het : Ja.. *kraak* daar gaat het arme hartje! maar verder, gewoon hinten inderdaad, iets vertellen over *naam vriendje* dan vragen mensen vanzelf wel "is dat je vriend?" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 13:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Naja, gebeurde ook bij mijn nieuwe klas, pff, ik hoef dat niet van iedereen te weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het bijv. op zich altijd nogal arrogant als een meisje denkt dat een jongen meteen haar vriend wil worden, wanneer hij gewoon aardig tegen haar doet en haar vaak opzoekt. Beetje teveel zelfvertrouwen? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus je kan het ze zeker niet kwalijk nemen. Ik heb het tenminste vaak in mijn achterhoofd. Het is één van mijn motieven om met een vrouw te gaan praten, hoewel ik met vrouwen praten sowieso vaak wel prettig vind. In een kroeg met mannen gaan praten vind ik al helemaal een beetje ongemakkelijk om te doen. Maar meestal laat ik het vrij snel varen en ga ik wel gewoon door met het gesprek. Ik ben niet een man die meteen een gesprek afkapt in het geval dat ik merk dat iemand niet geïntereseerd in mij is.
||
Citaat:
Maar bij die jongen op die reis was het dus wel zo. Ik kreeg na de reis een e-mail van hem waarin hij vertelde dat hij helemaal uit het veld geslagen was toen hij het gehoord had (viavia dus ![]() ![]() Ik denk dat het bij mij er vooral aan ligt dat ik niet gewend ben dat jongens een praatje met me komen maken. Ik ben nogal verlegen dus zó vaak gebeurt dat niet, nu wel steeds vaker. Daarom vind ik het ook lastig om te laten merken dat ik al 'voorzien' ben, vooral wanneer ik dat moet zeggen in het gesprek. Maar ik zal proberen het een beetje subtiel te brengen en gewoon een opmerking over m'n vriend te maken wanneer dat kan. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, wel zeggen inderdaad maar niet zo direct, gewoon een opmerking tussendoor. Zoals ik al eerder zei 'Leuke trui, die heeft mijn vriend ook' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm... gewoon en passant eens een opmerking maken over je vriend(in), maar eigenlijk moet je dit doen met een oogmerk van wederzijdse interesse. Ik heb meestal gewoon een leuk gesprek met een meisje waarbij het onderwerp relatie vanzelf wel een keer opkomt, het is niet zo dat ik al bij voorbaat ga melden: Hee, ik heb een vriendin hoor en die vind ik veel leuker dan jij, dus doe geen moeite!
Alleen wanneer iemand echt opdringerig zou worden dan zou ik expliciet laten merken dat mijn prioriteiten toch echt elders liggen, anders kun je toch gewoon gezellig met iemand praten...
||
Citaat:
![]() Lastig uit te leggen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
HAHAHAHAA DIE IS GOED MAN HAHAHA |
![]() |
|
Ik ben niet zo goed in dingen subtiel aanbrengen. Soms probeer ik dat wel, maar dan begrijpen ze me toch niet.
Daarom probeer ik tegenwoordig gewoon zo duidelijk mogelijk te zeggen wat ik bedoel, maar het lukt me nog niet altijd, hoor. Hulde aan de duidelijkheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij mij merken ze het met mijn manier van praten en handelen naar ze toe, als ik ze niet interessant vind ook al heb ik geen vriend, dan heb ik een andere houding, en is er geen flirterige uitstraling bij mij.
Als ik een vriend heb vind ik jongens niet intressant want dan ben ik verliefd. En mochten ze het niet door hebben dan komt dat vanzelf wel aanbod. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat voel je???? iemanddiejeniet | 16 | 25-04-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
Vallen op de 'verkeerde' mensen WolterB | 31 | 11-04-2005 14:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Liefde & Relatie |
Zeggen dat je BEZET bent Optima | 46 | 29-04-2003 07:43 |