Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2005, 22:35
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Een paar maanden geleden had ik een studiereis met een paar studies samen en een jongen die ik niet kende, zag mij kennelijk wel zitten, want hij sprak me al vrij vroeg aan en zocht me de hele verdere week steeds op. Ik heb gewoon teruggepraat, maar verder niet teveel toenadering gezocht omdat ik op een gegeven moment wel doorkreeg dat hij me wel erg leuk begon te vinden.
Op het eind van de reis kwam hij er via via achter dat ik een vriend heb en hij was daardoor helemaal uit het veld geslagen
Dit vond ik best wel lullig voor hem.

Nu mijn vraag: laten jullie merken dat jullie al 'voorzien' zijn, als jullie met een onbekende jongen of meisje praten?

Ik vind het dus vrij stom om bij de eerste kennismaking meteen al te roepen dat je een vriend/vriendin hebt, maar aan de andere kant weet diegene dan wel meteen waar hij/zij aan toe is. Maar wanneer het dan puur om een praatje gaat, staat het wel weer raar. Lastig dus. Hoe doen jullie dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2005, 22:42
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nou, als ik merk dat een jongen wel wat in me ziet, dan begin ik meestal wat over mijn vriend te vertellen wat we beleefd hebben. Niet opschepperig ofzo, maar gewoon dat je ps dit en dat beleefd hebt.
Oud 09-12-2005, 22:57
Roos
Roos is offline
Meestal vragen ze dat wel, en dan zeg ik ja, als ik een vriend heb.
Als dat niet gebeurt.. ja eigenlijk gebeurt dat altijd? Dus ik zou niet weten hoe ik het dan zou duidelijk maken.

Gewoon vragen: heb je eigenlijk een vriendin?
Dan vraagt hij heus wel: nee, heb jij een vriend?
Oud 10-12-2005, 08:32
WolterB
WolterB is offline
Niet ingaan op hints en hopen dat ze doorkrijgen dat je bezet bent.
En ook je eigen grenzen kennen, als je doorhebt dat iemand je leuk begint te vinden het proberen in een gesprek naar voren te laten komen of op een andere manier laten merken dat je niet geïnteresseerd bent in meer.
Oud 10-12-2005, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 09-12-2005 @ 23:57 :
Citaat:
BrunetJuh schreef op 09-12-2005 @ 23:42 :
Nou, als ik merk dat een jongen wel wat in me ziet, dan begin ik meestal wat over mijn vriend te vertellen wat we beleefd hebben. Niet opschepperig ofzo, maar gewoon dat je ps dit en dat beleefd hebt.

Een tijdje terug was ik bv ook uit, mijn vriend zwierf ergens rond daar en ik had die avond kennis gemaakt met een jongen die altijd bij de groep van mijn vriend staat en met hen omgaat enzo, en toen was er een jongen die weer met die laatstgenoemde omging. Dus ik vroeg wie hij nou precies was en wat zijn connectie was enzo En toen vroeg hij wie ik dan was en toen zei ik gewoon 'Ik ben Ilona, de vriendin van....'. En toen reageerde hij al met 'O, dat is dan wel weer jammer.'. Tja, jammer voor hem misschien, maar niet voor mij En toen zei mn vriend later toen ik hem dat vertelde dat die jongen al de hele tijd naar me zat te kijken enzo
Ach, hij weet dan iig wat hij aan me heeft, of beter wat hij niet aan mij heeft , en voor de rest doe ik dan niet moeilijk.

Maar eigenlijk weet iedereen wel dat ik een vriend heb, maar mocht dat niet het geval zijn dan komt het vaak wel ter sprake en anders kun je idd juist aan hem vragen of hij een vriendin heeft en dan komt die vraag bijna altijd wel terug.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 11:08
Iduna
Iduna is offline
Sommige mannen willen alleen maar een leuk praatje, dus ik hoef niet meteen te zeggen of ik bezet ben of niet.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 12:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm tsja... als ik er niet op zit te wachten, vermijd ik oogcontact en probeer ik niet te dicht bij hem te staan. Als een jongen duidelijk interesse in mij heeft, en ik niet in hem, dan negeer ik hem ook gewoon. Tijdens het uitgaan bijv. loop ik gewoon door.

En verder, je kunt toch ook gewoon een leuk praatje maken? Het is toch niet standaard zo dat er wat van moet komen? En verliefd worden kan je ook op iemand die al bezet is toch?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 14:21
Verwijderd
Als het lijkt alsof die jongen je wel ziet zitten, dan zou ik er gewoon een subtiele opmerking over maken.
Ik weet niet hoe lang die studiereis was, maar anders zou je subtiel kunnen zeggen dat je je vriendje mist, of dat wat jullie samen gedaan hebben, ofzo, gewoon iets. Gewoon in een gesprek naar voren laten komen.
Of vragen of hij idd een vriendin heeft, al kan dat van de andere kant ook overkomen als ik zie jou wel zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 14:23
mcflem
mcflem is offline
Ja het kan natuurlijk dat hij/zij je gewoon aardig vindt en helemaal niets verder zoekt dan liefde en dan is het misschien een beetje raar om meteen te zeggen 'Ja ik ben al bezet hoor' Maar ik zou gewoon vaag iets zeggen over 'Hee leuke trui, die heeft mijn vriend ook' of iets dergelijks..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 16:07
I C U
I C U is offline
Citaat:
mcflem schreef op 10-12-2005 @ 15:23 :
'Hee leuke trui, die heeft mijn vriend ook'
Heerlijk subtiel, perfect in dit soort situaties
Oud 10-12-2005, 17:24
Verwijderd
Als ik vermoed dat ze me echt leuk vinden (en dus niet alleen maar komen praten), gooi ik er subtiel een opmerking tussendoor. Of ik speel het spelletje gewoon mee en ga er vervolgens vandoor
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 17:58
nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:

Ohh gemeen! Dat is meestal hét zinnetje om te laten merken dat je wel wat in diegene ziet zeg maar.
En dan krijgt hij ineens vet veel hoop enzo..
en dan vraagt hij en jij?
en dan is het : Ja..
*kraak* daar gaat het arme hartje!

maar verder, gewoon hinten inderdaad, iets vertellen over *naam vriendje* dan vragen mensen vanzelf wel "is dat je vriend?"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 18:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
inderdaad gewoon tijdens een gesprek terloops zeggen 'mijn vriend' blablabla.

Is het gelijk duidelijk, kwets je hem niet etc.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 18:14
Verwijderd
Volgens mij is het behoorlijk onmogelijk om met mij om te gaan zonder te weten dat ik een vriend heb. Niet dat ik de hele dag loop te bléren dat ik al 'bezet' ben, maar omdat hij gewoon tussendoor wel eens ter sprake komt. Inderdaad in zoiets als 'Ja, dat had ik laatst met mijn vriend.... '

*toevoeging* Overigens is het volgens mij ook wel te zien aan mijn ringen. Weet niet of ik de enige ben, maar ik let ook wel op de ringen die een ander draagt. (als ze dat dus doen...) Vaak zegt dat ook wel iets over of ze een relatie hebben ja of nee.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 20:15
Warsocket
Warsocket is offline
wat dacht je van zo gouw je het doorhebt het hem vertellen

dat werkt beter dan subtiele hints die niemand snapt
Oud 10-12-2005, 20:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt er aan hoe de betreffende meid in zo'n situatie doet (gewoon normaal of een beetje slijmerig/flirterig is al een groot verschil) en waar we over babbelen. Als ik echt merkt dat ze geïnteresseerd is in me zal ik het al vrij snel zeggen. Maar als het gewoon een gesprek is waarin ze gewoon hetzelfde tegen me doet als tegen anderen, dan zal het onderwerp "liefde" ook wel ooit aan bod komen en dan zeg ik het wel.
Maja, het kan ook zijn dat ze gewoon "normaal" doen en toch in hun achterhoofd hebben dat ze me leuk vinden maar dat totaal niet laten merken (= irritant trouwens ). Hoe meer je dan praat, hoe leuker ze je misschien gaan vinden en hoe later je dan zegt dat je een vriendin hebt, hoe "erger" dat voor zo'n meisje is.
Oud 11-12-2005, 09:50
Draakje83
Draakje83 is offline
Gewoon inderdaad een gesprek aansturen tot een moment waarop je het over vrienden hebt.
Dan kun je het gegeven dat je bezet bent vast wel laten vallen. Het is subtiel, maar wel overduidelijk.

Er zijn trouwens mensen die het gebruiken om een gesprek af te kappen.
Die meteen zeggen van: "Ik ben bezet."
En ik snap wel dat dat een semi subtiele hint is dat hij/zij niet met me wil praten.
Maar ik negeer dat gewoon, want ik kan niet echt omgaan met afwijzing. En ik vind het gewoon leuk om door te gaan met praten ALS ik eenmaal begonnen ben.
Dus als je het meteen in het begin zegt, vind ik dat niet zo erg.
Dan heb ik een klein blauwtje opgelopen.

Maar zeggen "ik ben bezet", is een veel te subtiele manier om te zeggen dat je niet met iemand wil praten. Sommige willen dan nog best met je praten, maar willen gewoon jouw verwachtingen niet te hoog maken. Anderen vinden jou als gesprekspartner totaal niet interessant en willen gewoon liever met iemand anders praten.

Ik zou zoiets nooit gebruiken denk ik.
Als iemand een praatje met mij maakt vind ik dat altijd wel best. Ik begin niet graag een praatje, maar andersom vind ik heel leuk. Maakt eigenlijk niet uit wie het is en als het een meisje is, dan val ik eigenlijks het liefst op mijn knieën om "god" te bedanken. Maar dat staat zo raar, dus doe ik dat maar niet.

Wat ik me dus afvraag is wat ik daarop moet zeggen. Als iemand zegt: "Ik ben bezet".

Ik zou zeggen dat je meteen moet vragen wat hij/zij daar precies mee bedoelde. Zonder je vermoeden al te veel door te laten klinken. Want, misschien zit je er helemaal naast.
"Bedoel je daarmee dat ik niks hoef te verwachten, omdat je een vriend hebt?"
"Of bedoel je daarmee dat je helemaal niet met me wil praten?"
Oud 11-12-2005, 12:57
Verwijderd
Mocht een jongen de indruk wekken dat hij meer van me wil, dan zeg ik gewoon terloops iets over m'n vriend ('heb je nog iets leuks gedaan dit weekend?' 'ja bladiebla, en jij?' 'oh, ja, dat-en-dat gedaan met m'n vriend'). Mocht hij niet die indruk wekken, dan ga ik er niet vanuit dat het hem iets boeit of ik een vriend heb.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Draakje83 schreef op 11-12-2005 @ 10:50 :

Ik zou zeggen dat je meteen moet vragen wat hij/zij daar precies mee bedoelde. Zonder je vermoeden al te veel door te laten klinken. Want, misschien zit je er helemaal naast.
"Bedoel je daarmee dat ik niks hoef te verwachten, omdat je een vriend hebt?"
"Of bedoel je daarmee dat je helemaal niet met me wil praten?"
Dat lijkt me dan inderdaad een goed idee. Misschien een beetje een vreemde vraag om te stellen, maar het is ook vreemd om een gesprek af te kappen met 'ik ben bezet', dus ach.

Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 13:02
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
als jongen zijnde : beste dames van nederland, vraagt uw vriend om een ring. kan best, als het wat serieuzer is dan, en is lekker duidelijk.

ook : beste onbezette dames, gelieve geen ringen te dragen, ook niet van je beste vriendin, je oma, je hond of je parkiet. Dat schept namelijk onduidelijkheid.
Oud 11-12-2005, 13:43
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 14:51
Verwijderd
Doet me denken aan verjaardag van vriendin gisteren, toen ik binnenkwam werd er gelijk gezegd: Ja, ze is al bezet. En ging er weer een heel rondje wie er bezet was en wie vrijgezel was. Om verwarring te voorkomen.

Meeste mensen weten wel dat ik een vriend heb. En anders wisselt het of ik het vertel of ik een vriend heb of niet. Het is niet altijd boeiend in een gesprek te melden dat je een vriend hebt bijvoorbeeld. Maar als ik denk, die wil wat, meld ik het netjes.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 10-12-2005 @ 18:58 :
Ohh gemeen! Dat is meestal hét zinnetje om te laten merken dat je wel wat in diegene ziet zeg maar.
En dan krijgt hij ineens vet veel hoop enzo..
en dan vraagt hij en jij?
en dan is het : Ja..
*kraak* daar gaat het arme hartje!
Arme hartje Je moet wel ergens tegen kunnen hoor. Als je hart al breekt tijdens een casual gesprek
Oud 11-12-2005, 16:12
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mushu schreef op 11-12-2005 @ 15:51 :
Doet me denken aan verjaardag van vriendin gisteren, toen ik binnenkwam werd er gelijk gezegd: Ja, ze is al bezet. En ging er weer een heel rondje wie er bezet was en wie vrijgezel was. Om verwarring te voorkomen.

Meeste mensen weten wel dat ik een vriend heb. En anders wisselt het of ik het vertel of ik een vriend heb of niet. Het is niet altijd boeiend in een gesprek te melden dat je een vriend hebt bijvoorbeeld. Maar als ik denk, die wil wat, meld ik het netjes.
Dat vind ik dus echt vreselijk
Naja, gebeurde ook bij mijn nieuwe klas, pff, ik hoef dat niet van iedereen te weten
Oud 11-12-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Meestal vragen ze dat wel, en dan zeg ik ja, als ik een vriend heb.
Als dat niet gebeurt.. ja eigenlijk gebeurt dat altijd? Dus ik zou niet weten hoe ik het dan zou duidelijk maken.
Ja, het lijkt mij ook het meest logische dat je het gewoon vraagt en als de ander niet expliciet vraagt of je bezet bent, dan moet je het er gewoon voor houden dat hij/zij oprecht vriendschappelijk geïnteresseerd is.

Ik vind het bijv. op zich altijd nogal arrogant als een meisje denkt dat een jongen meteen haar vriend wil worden, wanneer hij gewoon aardig tegen haar doet en haar vaak opzoekt. Beetje teveel zelfvertrouwen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2005, 19:53
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2005 @ 17:19 :
Ja, het lijkt mij ook het meest logische dat je het gewoon vraagt en als de ander niet expliciet vraagt of je bezet bent, dan moet je het er gewoon voor houden dat hij/zij oprecht vriendschappelijk geïnteresseerd is.

Ik vind het bijv. op zich altijd nogal arrogant als een meisje denkt dat een jongen meteen haar vriend wil worden, wanneer hij gewoon aardig tegen haar doet en haar vaak opzoekt. Beetje teveel zelfvertrouwen?
Ach er zijn ook best veel mannen die om die reden met een vrouw gaan praten.
Dus je kan het ze zeker niet kwalijk nemen.
Ik heb het tenminste vaak in mijn achterhoofd. Het is één van mijn motieven om met een vrouw te gaan praten, hoewel ik met vrouwen praten sowieso vaak wel prettig vind.
In een kroeg met mannen gaan praten vind ik al helemaal een beetje ongemakkelijk om te doen.

Maar meestal laat ik het vrij snel varen en ga ik wel gewoon door met het gesprek.

Ik ben niet een man die meteen een gesprek afkapt in het geval dat ik merk dat iemand niet geïntereseerd in mij is.
Oud 12-12-2005, 12:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2005 @ 17:19 :
Juist te weinig...

Maar bij die jongen op die reis was het dus wel zo. Ik kreeg na de reis een e-mail van hem waarin hij vertelde dat hij helemaal uit het veld geslagen was toen hij het gehoord had (viavia dus ) en dat hij de hele tijd aan me moest denken en wanneer ik genoeg had van m'n vriend dat ik dan in elk geval z'n e-mailadres had Dus dat vond vrij lullig en ik wil nu voorkomen dat het nog een keer zo gaat.

Ik denk dat het bij mij er vooral aan ligt dat ik niet gewend ben dat jongens een praatje met me komen maken. Ik ben nogal verlegen dus zó vaak gebeurt dat niet, nu wel steeds vaker. Daarom vind ik het ook lastig om te laten merken dat ik al 'voorzien' ben, vooral wanneer ik dat moet zeggen in het gesprek. Maar ik zal proberen het een beetje subtiel te brengen en gewoon een opmerking over m'n vriend te maken wanneer dat kan.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 13:23
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 10-12-2005 @ 21:15 :
wat dacht je van zo gouw je het doorhebt het hem vertellen

dat werkt beter dan subtiele hints die niemand snapt
Ja maar er zijn ook mensen op de wereld gewoon aardig en als je tegen zo iemand opeens zegt 'Ja ik heb al iemand hoor, probeer maar niets!' dan staat die persoon wel raar te kijken.
Maar goed, wel zeggen inderdaad maar niet zo direct, gewoon een opmerking tussendoor. Zoals ik al eerder zei 'Leuke trui, die heeft mijn vriend ook'
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 13:25
Verwijderd
Tegenwoordig helpt het niet eens meer als ik zeg dat ik een vriend heb. Sprak onlangs een jongen op een feestje en we spraken voor zo'n 5 minuten over koetjes en kalfjes toen ik opmerkte dat hij lekker rook. Hij zei me de naam van zijn parfum en ik merkte op dat dat misschien wel een idee was voor het 2 jaar samenzijn jubileum als cadeau voor mijn vriend. En dat zei ik héél duidelijk. Dat vond 'ie leuk. Later werd 'ie wel vervelend en aanhankelijk. Tegenwoordig negeer ik mannen compleet als er ook maar IETS te merken valt van meer interesse. Zit ik gewoon niet op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 13:42
JJ13
JJ13 is offline
ik zeg het niet meteen, maar als hij t zou vragen of als hij laat merken dat hij me leuk vind zou ik het wel zeggen.
Oud 12-12-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Draakje83 schreef op 11-12-2005 @ 20:53 :
Ach er zijn ook best veel mannen die om die reden met een vrouw gaan praten.
Dus je kan het ze zeker niet kwalijk nemen.
Ik heb het tenminste vaak in mijn achterhoofd. Het is één van mijn motieven om met een vrouw te gaan praten, hoewel ik met vrouwen praten sowieso vaak wel prettig vind.
Bij mij is het meestal andersom, ik raak eerst in gesprek met een meisje omdat ze gezellig en interessant is, en pas later realiseer ik me dat ze ook op relationeel-seksueel gebied heel interessant is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 14:10
Verwijderd
Ik zorg dat mijn rechterringvinger altijd duidelijk zichtbaar is en mocht een meisje mij vragen, dan zal ik op zn hoffelijkst zeggen dat ik gevleid, maar toch bezet ben.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 14:27
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Draakje83 schreef op [pl=19744585]11-12-2005 @ 10:50

Wat ik me dus afvraag is wat ik daarop moet zeggen. Als iemand zegt: "Ik ben bezet".

[/B]
Ik zeg dan meestal iets in de trant van, oh jammer je lijkt me wel een leuk meisje.
Wie is je vriend dan?
Oh daar tegengekomen,
war ga je dan uit
keer uitgaan als vrienden
blabla

die converstaie kun je zelf wel verzinnen
Oud 12-12-2005, 14:41
Draakje83
Draakje83 is offline
Ja, iedereen heeft zijn eigen manier.

Moet ook wel, je kan niet de woorden van iemand anders gaan instuderen. Je kan ze wel losjes gebruiken, maar niet letterlijk.
(tenzij je heel natuurlijk kan voorlezen)
Oud 12-12-2005, 17:32
snoopy
snoopy is offline
Nah... op een gegeven moment zeg je iets als 'mijn vriend....' (vul zelf maar in)
Oud 12-12-2005, 17:44
underthabridge
underthabridge is offline
Hm... gewoon en passant eens een opmerking maken over je vriend(in), maar eigenlijk moet je dit doen met een oogmerk van wederzijdse interesse. Ik heb meestal gewoon een leuk gesprek met een meisje waarbij het onderwerp relatie vanzelf wel een keer opkomt, het is niet zo dat ik al bij voorbaat ga melden: Hee, ik heb een vriendin hoor en die vind ik veel leuker dan jij, dus doe geen moeite!
Alleen wanneer iemand echt opdringerig zou worden dan zou ik expliciet laten merken dat mijn prioriteiten toch echt elders liggen, anders kun je toch gewoon gezellig met iemand praten...
Oud 12-12-2005, 17:59
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 12-12-2005 @ 18:44 :
Hm... gewoon en passant eens een opmerking maken over je vriend(in), maar eigenlijk moet je dit doen met een oogmerk van wederzijdse interesse. Ik heb meestal gewoon een leuk gesprek met een meisje waarbij het onderwerp relatie vanzelf wel een keer opkomt, het is niet zo dat ik al bij voorbaat ga melden: Hee, ik heb een vriendin hoor en die vind ik veel leuker dan jij, dus doe geen moeite!
Alleen wanneer iemand echt opdringerig zou worden dan zou ik expliciet laten merken dat mijn prioriteiten toch echt elders liggen, anders kun je toch gewoon gezellig met iemand praten...
Dat vind ik een mooie omschrijving!

Lastig uit te leggen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
Oud 12-12-2005, 20:19
Verwijderd
Niet, ik kom in het algemeen dermate ongeïnteresseerd over dat iedereen toch al afdruipt, indien voorheen geïnteresseerd.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 21:01
Mara
Mara is offline
Ik laat het als ik het nodig vind subtiel merken. Zoals mcflem met die trui-opmerking oid.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 21:10
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-12-2005 @ 18:24 :
Of ik speel het spelletje gewoon mee en ga er vervolgens vandoor
Oud 12-12-2005, 21:43
Verwijderd
Als ik ergens de indruk heb dat iemand wel eens iets in me zou kunnen gaan zien, breng ik het onderwerp relaties gewoon ter sprake. Niet op een manier van: "Sorry, ik ben al bezet" Maar meer op een manier dat het 'toevallig' ter sprake komt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 09:15
familie
familie is offline
draag een burka, dan heb je cker geen oogcontact en hoopvolle jongens achter je aan....
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-12-2005 @ 21:19 :
Niet, ik kom in het algemeen dermate ongeïnteresseerd over dat iedereen toch al afdruipt, indien voorheen geïnteresseerd.

Citaat:
familie schreef op 13-12-2005 @ 10:15 :
draag een burka, dan heb je cker geen oogcontact en hoopvolle jongens achter je aan....

HAHAHAHAA DIE IS GOED MAN HAHAHA
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 11:35
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik ben niet zo goed in dingen subtiel aanbrengen. Soms probeer ik dat wel, maar dan begrijpen ze me toch niet.
Daarom probeer ik tegenwoordig gewoon zo duidelijk mogelijk te zeggen wat ik bedoel, maar het lukt me nog niet altijd, hoor. Hulde aan de duidelijkheid.
Oud 15-12-2005, 12:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Voorzien? Ik weet niet eens wat dat betekent, ik paradeer altijd rond met een fantastische "JA, GRAAG, ALSJEBLIEFT, PLZ" op mn voorhoofd geverfd.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-12-2005 @ 22:01 :
Ik liet het als ik het nodig vond subtiel merken. Zoals mcflem met die trui-opmerking oid.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 15:41
Estar
Estar is offline
Bij mij merken ze het met mijn manier van praten en handelen naar ze toe, als ik ze niet interessant vind ook al heb ik geen vriend, dan heb ik een andere houding, en is er geen flirterige uitstraling bij mij.

Als ik een vriend heb vind ik jongens niet intressant want dan ben ik verliefd.

En mochten ze het niet door hebben dan komt dat vanzelf wel aanbod.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 10-12-2005 @ 19:10 :
inderdaad gewoon tijdens een gesprek terloops zeggen 'mijn vriend' blablabla.

Is het gelijk duidelijk, kwets je hem niet etc.
voila
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 12-12-2005 @ 22:10 :
Wa-at? Soms verdienen ze het, hoor
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 10:17
waves
waves is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 10-12-2005 @ 12:08 :
Sommige mannen willen alleen maar een leuk praatje, dus ik hoef niet meteen te zeggen of ik bezet ben of niet.
klopt , en als ik t niet meer leuk vind in het gesprek 'dat is mijn vriend ook overkomen' 'dat hebben mijn vriend en ik ook wel eens gedaan' etc... zo merk je aan de reactie van die persoon wel of ie je wel zag zitten of niet .
Reageren

Regels voor berichten