Advertentie | |
|
![]() |
|
winXP is gaar
herkent mij nieuwe modem niet geluidskaart niet compatibel (uit 2000) hangt heel snel afsluiten duurt 3 minuten ga zo maar door ik draai weer lekker win98se
||
![]() |
Citaat:
Nu is 2000's stabiliteit en de flexibiliteit van 98 samengevoegd en daaruit kwam Windows XP. Windows XP: de beste windows ooit gemaakt. P.s. met 98 had ik vastlopers om het uur of foutmeldingen van Windows. Met XP nog nooit een blauw scherm gezien en pas 1 keer een foutmelding van windows binnen de 2 maanden dak het nu al draai |
![]() |
|
![]() |
XP is (in vergelijking met de andere Windows'en) geweldig voor desktopswerk.
Persoonlijk draait de boel hier - vrijwel geheel 'out of the box' - behoorlijk instabiel met spellen, maar ik begin langzamerhand het vermoeden te krijgen dat mijn pc het af en toe errug warm krijgt en dat dat ook wel es een oorzaak kon zijn voor crashes... Ben er nog niet over uit dus. ![]() Conan... die alleen vindt dat XP (veel) te veel 'handige automatismen' standaard aan heeft |
![]() |
|
Ik heb bij veel mensen die zeuren over Xp vooral het idee dat ze zich irriteren dat een driver niet werkt.Nou Xp is een paar maanden uit,dan kun je ook niet verwachten dat meteen alle hardware werkt onder xp.
b.v. dat Xp heel snel hangt, nou dat ligt waarschijnlijk aan je eigen systeem en niet aan Xp. Ik zie het probleem met Msn trouwens niet
|
Voor XP heb je een behoorlijk goed systeem nodig, ( systeemeisen liggen erg hoog ).
Voor de gemiddelde pc gebruiker niet weg gelegt, in iedergeval niet voor mij want ik ben nog trots op mn PII. Ik denk dat 2k tot nu toe de betere OS is, en hier zal ik ook niet aan gaan twijfelen. Ooit zal een concurrent (b.v als Linux) windows gaan overtreffen en hopelijk net zo populair worden als Windows, want Microsoft heeft op dit moment echt teveel macht. Zo is een OS al duurder als een behoorlijk leuk systeempje wat je zelf in elkaar kan zetten.. Wie weet ooit, ik wacht af ![]()
|||
Citaat:
lijkt me nogal een kromme redenering. dan brengen ze die hele xp maar wat later uit en gaan ondertussen nog goed aan hardwareondersteuning werken. Citaat:
dat hoort toch niet, dat je doordat je een systeem hebt dat microsoft niet leuk vind, dat microsoft daardoor maar pc's laat hangen. dat slaat toch echt helemaal nergens op? dus omdat je bijvoorbeeld een andere videokaart hebt dan microsoft leuk vindt, gaat je pc hangen. ik denk dat ik het niet met je eens ben.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
M$ had Win3.1 expres zo gemaakt dat het alleen op MS-DOS draaide...ze deden er dus extra moeite voor om te zorgen dat het NIET op het product van de concurrent draaide... zulke stunts zijn wel vaker gebeurd... Zulke stunts vinden vaker plaats.... Microsoft is gewoon veel te machtig geworden en neemt ons de keuze weg... Mensen kunnen amper meer kiezen: Windoze staat al op de machine toen ie gekocht werd en men weet niet beter.... Dit vind ik een slechte ontwikkeling en daarom heb ik zo'n drie jaar geleden besloten hier niet meer aan mee te doen.... Geen Windows voor mij dus!
|
![]() |
Ik heb nog maar 1 slecht ding meegemaakt met XP...
En dat is dus ook meteen het ergste wat ik ooit met windows gehad heb ![]() De 1ste keer dat het me gebeurde zette ik de pc uit toen hij bezig was met afsluiten. Een tijdje later zet ik em weer aan en kan ik kiesen tussen verschillende opties (Normaal opstarten, veilige modus, windows met vorige instellingen en nog een paar). Denkend dat het komt doordat ik de stroom heb uitgezet kies ik dus normaal opstarten. Het gaat hetzelfde als normaal totdat ik ipv mijn desktop een blauw beeld krijg met daarin tekst... Ik krijg niet de kans om het te lezen want een seconde of 2 later reboot hij... Dan krijg ik dus weer die opties waaruit ik kan kiezen. Het maakt niet uit welke ik kies het gebeurt bij allemaal hetzelfde. En gisteren is het nog een keer gebeurd, maar toen had ik mijn 3dkaart geupgrade... Precies hetzelfde verhaal met die opties ed. De enige oplossing die ik me dus kon bedenken was dus formateren en alles er opnieuw op zetten. Nog 1 keer en ik donder XP het huis uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bovendien draaien er vaak ook nog dingen niet die niet echt heel oud zijn. sorry, maar ik vind het belachelijk. monopolypositie, je moet maar aanschaffen wat microsoft wil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat laatste is voor sommige fabrikanten een hele opgave, ja. Maar dat is niet Microsoft's verantwoordelijkheid. |
![]() |
|
![]() |
ik neem het ook niet ik vind het harstikke vet hoor dat je msn op je desktop kan zetten etc maare ik wil voorlopig nog ffs win 98 hebben.
btw als je het ergens nu download heb je geen licensie en als het dan niet goed gaat wil geen enkel it bedrijfje jou nog helpen vet gaar....!!!!!
|
Als je eenmaal alle drivers goed hebt geinstalleerd en je sys conf optimaal hebt staan, is 't een retegoed en stabiel OS.
Alleen warez software/spellen (van KaZaA) zijn wat minder stabiel... maar goed.. is ook een beetje hypocriet om daarover te zeiken natuurlijk.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Oh..ja XP is trouwens ook de 1ste stabielste die er is gemaakt van MS. Ik heb er zelf nooit problemen mee.(misschien omdat ik alles handmatig instel en zelf mn pc bouw?) Maar ja.. Greetz to ya all.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste jij hebt volgens mij een pentium 1 met 64 mb ram, ten tweede ooit gehoord van www.microsoft.com of misschien www.mijnhardwaremaker.com Gelooft gij het zelf, een modem uit 2000, internet! EN VOOR WIE HET NOG NIET WEET: WINDOWS 2000 DRIVERS DOEN HET PRIMA ONDER XP!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Unmountable_Boot_Volume MB | 6 | 23-02-2007 19:08 | |
Software & Hardware |
Mp3 op je foon ItsSuuS | 3 | 28-01-2006 18:56 | |
Software & Hardware |
[XP <-> ME] Bestanden delen Agamemnon | 6 | 27-03-2004 23:13 | |
Software & Hardware |
Micro$oft Yaris | 72 | 26-07-2003 17:10 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Ik kan een programma totaal niet un-installen Verwijderd | 14 | 21-04-2003 09:32 | |
Software & Hardware |
xp vraagje Th@ Wolf | 2 | 02-12-2001 00:34 |