Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2005, 14:28
Fainne
Fainne is offline
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie? Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen? Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar?
Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes? dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?).........

Of is het is typisch voor meisjes en hebben jongens het maar in beperkte mate of alleen bij de romantische typjes..?
Vroeg me dat even af
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2005, 14:30
Verwijderd
Ik kan niet van mezelf zeggen of ik romantisch ben.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:31
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
perseus schreef op 20-11-2005 @ 15:30 :
Ik kan niet van mezelf zeggen of ik romantisch ben.
dat is ook niet echt wat ik vraag
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 20-11-2005 @ 15:31 :
dat is ook niet echt wat ik vraag
Je kunt wel aannemen dat ik alle vragen in de eerste alinea van je eerste post met 'ja' kan beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:36
elledc
elledc is offline
Ik heb nog nooit gehoord dat verliefdheid van een jongen anders is dan verliefdheid van een meisje
Jongens uiten soms minder snel hun gevoelens maar dat wil daarom niet zeggen dat ze verliefdheid anders ervaren...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:36
Yerli
Yerli is offline
Ik denk dat verliefdheid verschilt per jongen. En wat we romantisch vinden verschilt ook weer per mens.

Van sommige dingen krijg ik kotsneigingen, terwijl anderen het geweldig vinden.

Maar goed, ik denk zelf niet dat jongens erg verschillen van meiden.
Oud 20-11-2005, 14:39
Fainne
Fainne is offline
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat nu ik verliefd ben, die persoon even zot is van mij als ik van hem ?
Want hoe ik alles steeds overga in mijn hoofd is bijna als een obsessie
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:44
Rj11
Rj11 is offline
Je voelt een bepaalde energie in je lichaam stromen
die zo mooi is dat je hem haast niet wilt beschrijven, het is alsof je hart helemaal vol zit, met aandacht en liefde voor die ene persoon. Je denkt aan hem of haar, en je voelt dat bij je hart het steeds voller en voller wordt. En af en toe ontlaad je die energie met kleine opmerkingen, die deel uitmaken van een veel grotere verliefdheid, opmerkingen als "ik hou van je"en "je bent lief"...

Dat is verliefd zijn, voor mij altans
Oud 20-11-2005, 14:46
Fainne
Fainne is offline
ja maar ja maar zo ver bedoel ik het niet
Eerder als je nog niet de hele bevestiging hebt gekregen dat de ander wel iets voor je voelt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:46
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat je bij zowel jongens als meisjes hebt dat iedereen dingen anders ervaart en voelt, dus het zal wel per persoon verschillend zijn

Ik kan bij sommige gebeurtenissen kriebels terug krijgen, maar dat geldt misschien voor eenzelfde gebeurtenis bij iemand anders niet, terwijl ik mogelijk niets voel, waar iemand anders kriebels voelt. En dit kan bij situaties waar het nog niets is, maar ook als het al wel wat is, alleen heb je dan misschien qua gevoel wat meer zekerheid.

en waarschijnlijk heb je hier totaal niets aan, maar meer kan ik er niet over zeggen
Oud 20-11-2005, 14:48
Pierreke
Pierreke is offline
Ik denk van wel... Waarom zouden vrouwen dat wel voelen en mannen niet. Ik voel echt wel de energie door het lichaam gaan, en speel dingen terug in mijn hoofd. Mooie dingen herinner je, zelfs als het over is.. Mijn gevoel is dat het niet uitmaakt... en of ik een romantisch type ben laat ik liever over aan anderen....
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:53
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
Citaat:
rjnirvana schreef op 20-11-2005 @ 15:44 :
die zo mooi is dat je hem haast niet wilt beschrijven, het is alsof je hart helemaal vol zit, met aandacht en liefde voor die ene persoon. Je denkt aan hem of haar, en je voelt dat bij je hart het steeds voller en voller wordt. En af en toe ontlaad je die energie met kleine opmerkingen, die deel uitmaken van een veel grotere verliefdheid, opmerkingen als "ik hou van je"en "je bent lief"...

wow...dat beschrijft het wel aardig
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 14:54
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Fainne schreef op 20-11-2005 @ 15:39 :
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat nu ik verliefd ben, die persoon even zot is van mij als ik van hem ?
Want hoe ik alles steeds overga in mijn hoofd is bijna als een obsessie
Ik denk dat wel meer mensen dat hebben.

Maar misschien in een andere mate en mensen uiten dingen natuurlijk ook vaak op verschillende manieren.
Oud 20-11-2005, 14:55
Rj11
Rj11 is offline
Citaat:
Dutch-Boost schreef op 20-11-2005 @ 15:53 :
wow...dat beschrijft het wel aardig
dank je
Oud 20-11-2005, 14:57
Yerli
Yerli is offline
En wat versta je onder romantisch?

Misschien is iedereen wel romantisch om zijn eigen manier.
En als dat zo is, dan voldoet ieder aan wat je in je eerste post hebt geschreven.
Oud 20-11-2005, 15:26
Fainne
Fainne is offline
romantisch? tja jongens die zoiezo houden van meligere dingen, zoals naar de sterren kijken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 15:31
Yerli
Yerli is offline
Ken er genoeg die dat zo doen..

Maar goed, waarschijnlijk kunnen we lange tijd doorgaan op de vraag wat romantisch is. Dus dat laat ik verder maar.
Oud 20-11-2005, 15:37
smvs
smvs is offline
en weet ie al dat je into hem bent?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 15:52
Fainne
Fainne is offline
ik dacht erover om het hem te vertellen...maar wacht nu liever af, hij heeft wel veel meisjes om zich heen hangen. We hebben wel zo momenten, maar ook ni om over naar huis te schrijven. Kga er van uit dat als hij me wou dat hij me al wel had gezoend ondertussen..
en hij kan het wel doorhebben ja, volgens mij is het wel aan me te merken, de omgeving merkte het wel in ieder geval..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 16:06
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
Citaat:
Fainne schreef op 20-11-2005 @ 16:52 :
ik dacht erover om het hem te vertellen...maar wacht nu liever af, hij heeft wel veel meisjes om zich heen hangen. We hebben wel zo momenten, maar ook ni om over naar huis te schrijven. Kga er van uit dat als hij me wou dat hij me al wel had gezoend ondertussen..
en hij kan het wel doorhebben ja, volgens mij is het wel aan me te merken, de omgeving merkte het wel in ieder geval..
dat laatste zegt absoluut niets.... ik heb ook gewoon heel erg vaak een bord voor me kop
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 17:17
Verwijderd
Uit onderzoek is gebleken dat mannen 3x zo vaak zelfmoord plegen uit LDVD als vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 17:19
Verwijderd
Komt omdat vrouwen makkelijker weer aan de man komen, dus het is niet zo'n ramp als ze een keertje afgewezen worden. Mannen zijn daar dramatischer in.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-11-2005 @ 18:17 :
Uit onderzoek is gebleken dat mannen 3x zo vaak zelfmoord plegen uit LDVD als vrouwen.
Mannen zijn ook gewoon zielig natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 18:04
MTpower
MTpower is offline
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie?
- Geen idee

Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen?
- Soms

Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar?
- Ja

Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes?
- Soms

dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?).........
- Meestal seks, maar lang niet altijd

Of is het is typisch voor meisjes en hebben jongens het maar in beperkte mate of alleen bij de romantische typjes..?
- Mwah.. ik heb wel eens gehad dat ik geen hap door m'n keel kreeg omdat ik zo verliefd was
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 20-11-2005 @ 15:28 :
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie? Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen? Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar?
Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes? dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?).........

Vroeg me dat even af
Vriendje zegt:
1. Ja
2. Ja
3. Ja
4. Ja
5. Ja, niet alleen seks

Niets typisch voor meisjes dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2005, 20:06
Vice
Vice is offline
Citaat:
Niet alleen bij LDVD. Net als bij depressie, het komt minder vaak voor, maar als ze het hebben, is het ook gelijk veel erger.
Oud 20-11-2005, 20:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik denk niet anders dan meiden eigenlijk. (tenminste, niet de foute jongens die alleen maar uitzijn op sex)
Gewoon veel aan haar denken, vlindertjes in je buik etc. etc.
Oud 20-11-2005, 20:48
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
rjnirvana schreef op 20-11-2005 @ 15:44 :

Da's mooi gezegt, jongen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 21:06
MDJ
MDJ is offline
nou kan ik het ook vertellen,

Ik heb het allemaal, ik zie het alsof je aan de drugs bent, ik voel me wel lekker energie teveel ik drinkt veel, en nu het niks blijkt te zijn aan de andere kant kan ik gaan afkicken.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 22:14
Verwijderd
Dat is geen kunst voor de altijd zweverige rjnirvana.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 23:49
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Dutch-Boost schreef op 20-11-2005 @ 17:06 :
dat laatste zegt absoluut niets.... ik heb ook gewoon heel erg vaak een bord voor me kop
maar hij geeft me minder aandacht als voorheen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 01:07
Green Day
Green Day is offline
verliefdheid is overhyped
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 01:57
2B!
2B! is offline
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie?
- ?

Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen?
- Mhm

Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar?
- Zeker

Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes?
- Mhm

dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?).........
- Scenes
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Green Day schreef op 21-11-2005 @ 02:07 :
verliefdheid is overhyped
Juist. Als er iets irritant is, is het wel verliefdheid. Je kan niet eens meer normaal doen, probeer maar eens een tentamen te maken als je verliefd bent: dat gaat niet, je eet beroerd, je zit alleen maar te zwijmelen. Heb wel wat beters te doen dan me de hele dag rot ergeren aan mezelf.

en stiekem voelt het best lekker.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 10:33
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
perseus schreef op 20-11-2005 @ 23:14 :
Dat is geen kunst voor de altijd zweverige rjnirvana.
Ik kan daar niet echt me zitten..
Oud 21-11-2005, 11:51
Konijn
Konijn is offline
Citaat:

Vroeg me dat even af
Zeg, wil jij niet voor alle vrouwen spreken?
Oud 21-11-2005, 13:08
Amma
Amma is offline
Citaat:
Konijn schreef op 21-11-2005 @ 12:51 :
Zeg, wil jij niet voor alle vrouwen spreken?
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 13:10
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
topic
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Yerli schreef op 21-11-2005 @ 11:33 :
Ik kan daar niet echt me zitten..
Ah, jij bent het!

Ik ook niet, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 21:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Gelukkig maar dat ik nooit verliefd word. Lijkt me erg vervelend.
Oud 21-11-2005, 23:52
Fainne
Fainne is offline
Ik kon me dat echt niet voorstellen maar nu ik het zo lees is het inderdaad niet meer dan logisch ja.. maarja onzekerheid e..

verliefdheid is idd '(voor de moment)meer een kwelling dan iets leuks
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 15:37
Rj11
Rj11 is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-11-2005 @ 22:31 :
Ah, jij bent het!

Ik ook niet, trouwens.
hehe^_^
zeker niet nu de zweverige Rjnirvana een boeddhistische wijheden kalender heeft(A)^_^
Oud 23-11-2005, 15:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 21-11-2005 @ 09:48 :
Juist. Als er iets irritant is, is het wel verliefdheid. Je kan niet eens meer normaal doen, probeer maar eens een tentamen te maken als je verliefd bent: dat gaat niet, je eet beroerd, je zit alleen maar te zwijmelen. Heb wel wat beters te doen dan me de hele dag rot ergeren aan mezelf.
Helemaal als je weet dat je geen kans maakt.
Oud 23-11-2005, 16:03
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik heb iig wel hele erge en intense kriebels als ik iemand echt wil , soms zelfs zo erg dat ik er bijna misselijk van word, en ook als ik terug denk aan romantische momenten.

Dat zijn er niet veel omdat het zo snel uitwas, maar t waren fijne momenten.

Zoals de anderen zeggen is liefde idd een kwelling..........tot die liefde beantwoord wordt, maar dat is niet vaak.

En dan nog, love sucks, omdat er altijd een (vroegtijdig) einde aan komt. Meestal maakt die ene of jijzelf het uit, en anders is het omdat jij of die ander te overlijden komt
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 16:03
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
mannen worden dan ook vaker gedumpt. (of eigenlijk: de scheidingen bij rechtbanken worden in 70% van de gevallen aangevraagd door de vrouw, dit generaliserend naar relaties in het algemeen kun je het voorgaande stellen).
Oud 24-11-2005, 10:34
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-11-2005 @ 22:31 :
Ah, jij bent het!

Ik ook niet, trouwens.
Hahah, ja ik ben het

RJ, ik denk dat die kalender het alleen maar erger maakt.
Oud 24-11-2005, 19:55
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:

Vroeg me dat even af
Ben jij toevallig zo'n complot-theorieën verslaafde die denkt dat alle mannen robots of aliens zonder gevoelens zijn?

Bij die twijfel moet je toch een andere sexuele voorkeur kiezen .
Oud 25-11-2005, 23:22
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 24-11-2005 @ 20:55 :
Ben jij toevallig zo'n complot-theorieën verslaafde die denkt dat alle mannen robots of aliens zonder gevoelens zijn?

Bij die twijfel moet je toch een andere sexuele voorkeur kiezen .
nee normaal ben ik dat niet
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:44
IRKill
IRKill is offline
Citaat:
Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes? dromen jullie ook van romantische scenes samen

Ja
Oud 09-12-2005, 09:51
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Citaat:

Vroeg me dat even af
1e alinea : Alles JA en jongens dromen ook wel van romantische dingen hoor...Niet alleen over sex!

2e alinea : Zowel bij jongens als bij meisjes heb je de romatische en minder romantische typjes! Ikzelf behoor tot de 1e groep!
Reageren

Regels voor berichten