Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed ik zou het toch maar uitmaken. Jullie relatie is nog in zo'n vroeg stadium dat het weinig zin heeft voor jullie beiden om 13 maanden op elkaar te wachten. Als het het wel is, spreek als je terug komt met hem af en kijk hoe het ervoor staat. |
![]() |
||
Citaat:
erg belangrijk, want in het oosten hebben ze andere fastfood dan in het westen ![]() In het oosten zit je tussen de blanken, en in het westen tussen mexicanen, en chinezen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: Lastig.. lastig.. Blijf eerlijk, en maak een belofte (die je later wel of niet zal verbreken) dat jullie nu jullie eigen leven houden, elkaar blijven mailen (of niet) en het over 2 jaar nogeens proberen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan alleen zeggen, t is totaal geen pretje. Vertouwen en eerlijkheid zijn t belangrijkst. Goede afspraken maken. Laat je elkaar vrij voor de periode dat jullie ver weg van elkaar zijn of probeer je t vol te houden met de consequentie dat je elkaar dus maar 2 of 3 keer per jaar kan zien... want vliegtickets zijn duur... Dus ja, advies is afspraken maken en eerlijk blijven. Anders creeer je alleen maar achterdocht en wantrouwen en dan gaat t zowieso stuk. Kijk bij jezelf: kan ik hem en kan hij mij vertrouwen en is de basis sterk genoeg. Als je twijfelt moet je zeggen ok, we zijn nu 13 maanden vrije mensen en daarna zien we wel verder. Succes ermee...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #110! indigo | 500 | 19-06-2010 16:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 85 Verwijderd | 498 | 21-05-2008 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #61 Jones | 500 | 06-05-2007 20:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 |