Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 13:45
DomoBig
DomoBig is offline
Over een aantal weken vertrek ik voor 13 maanden naar de states. Nu heb ik sinds 2 en halve maand een gigantisch leuke lieve allesbezittende vriend, waar ik superveel om geef. Hij vind het echt superk*t dat ik wegga, zelf zit ik er ook erg mee, maar ik wil al 2 jaar er tussenuit. Hij zegt ook dat ik MOET gaan, anders krijg ik er later spijt van.. dat weet ik ook wel... maar ik wil hem niet kwijt, en ben bang als ik vertrek dat dit wel gebeurd. Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2006, 13:55
Muchacha
Muchacha is offline
Hmm, moeilijk. Het lijkt me niet makkelijk om de relatie in stand te houden, zeker omdat je nog niet zo lang samen bent. Probeer contact te houden met elkaar en beloof elkaar eerlijk te zijn. Hij kan natuurlijk af en toe eens op bezoek komen, of jij kan naar huis komen, maar de VS zijn ook zo ver he

Succes!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:01
MTpower
MTpower is offline
Die relatie is gedoemd te mislukken, welke gozer gaat er nou 13 maanden (!!!!) wachten op een meisje waar hij net 2,5 maand mee gaat?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:17
Wammus
Wammus is offline
Ik snap dat het vreselijk kut is om iemand waar je net een relatie mee aan het opbouwen bent zo abrupt te moeten verlaten. Maar ik denk toch dat het het beste is om het uit te maken.

Laten we het eens zo stellen: Je houdt de relatie in stand. Wat gaat er dan gebeuren? Je gaat hem vreselijk missen en je gigantisch kut voelen omdat je niet bij hem kan zijn. Dan mis je gewoon ontzettend veel van de leuke dingen die je daar kan doen incluis een hoop mannelijke aandacht.

Aan de andere kant blijft hij hier dan achter. Ook met een kutgevoel omdat hij niet bij het meisje kan zijn waar hij nu aardig wat gevoelens voor begint te ontwikkelen. Dat zal de eerste twee maanden (als het niet al eerder is) op zich niet zo'n groot probleem gaan vormen maar daarna ga je het lichaamelijke contact wat je normaal gesproken hebt gewoon missen. De kans is vrij groot dat hij op een goed moment zoiets heeft van: Zoek het maar uit ik maak het uit. Of nog erger hij gaat vreemd en verteld jou 13 maanden later dat hij de relatie alsnog verbreekt omdat het achteraf gezien toch niet zo'n goed idee was en weet ik het wat voor stierenschijt je dan nog meer uit kan kramen.

Dan ben jij dus 13 maanden trouw aan hem gebleven (er even vanuit gaande dat dat gebeurt) en kom je terug en krijg je ook nog eens zo'n kutbericht te verwerken. Dat lijkt me toch niet de meest ideale situatie.
Oud 03-01-2006, 14:23
Yerli
Yerli is offline
21 maanden is inderdaad wel erg lang.
Je kunt het gewoon aankijken en aan elkaar beloven om eerlijk te zijn wanneer een van de twee vind dat het niet gaat.

Maar meestal staat zoiets gelijk aan het einde van een relatie.
Oud 03-01-2006, 15:32
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
dat wordt helemaal niks..... omdat je pas 2 maanden met hem gaat..

je kan m natuurlijk ook meevragen
Oud 03-01-2006, 16:54
Subject
Subject is offline
Ik zou elkaar de vrijheid geven, maar wel contact houden. Als je dan terug bent kun je kijken of het nog verder gaat.
Oud 03-01-2006, 17:27
Verwijderd
De kans is inderdaad heel groot dat dit het niet haalt. Maar zo'n kans als jij nu voor je hebt liggen, krijg je niet snel meer. Als je niet gaat krijg je zeker weten spijt. Zou het wat anders vinden als je al een tijd bij elkaar was...
Gaan dus!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 17:57
Roos
Roos is offline
Lekkere timing om een vriendje te nemen...

Ik zou gewoon afspreken dat jullie uit elkaar gaan. Dan kan je na die 13 maanden altijd weer afspreken en zien hoe het verder gaat.
Anders zit je daar 13 maanden naar je vriendje te snakken terwijl hij misschien al zijn buurmeisjes een beurt geeft
Oud 03-01-2006, 18:35
Warsocket
Warsocket is offline
gewoon proberen,
gaat het uit na de VS nog ene keer proberen
Oud 03-01-2006, 19:53
Sanoeske
Sanoeske is offline
ik zou eht maar gewoon proberen, maar ik vrees dat die relatie gedoemd is te mislukken, je bent pas zo kotr bij elkaar...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 20:18
MTpower
MTpower is offline
Waarom ben je eigenlijk nog zo kort voor je naar de VS zou gaan nog een relatie aangegaan?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 20:25
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 03-01-2006 @ 21:18 :
Waarom ben je eigenlijk nog zo kort voor je naar de VS zou gaan nog een relatie aangegaan?
gevoelens kan je niet altijd sturen denk ik.

Maar goed ik zou het toch maar uitmaken. Jullie relatie is nog in zo'n vroeg stadium dat het weinig zin heeft voor jullie beiden om 13 maanden op elkaar te wachten.
Als het het wel is, spreek als je terug komt met hem af en kijk hoe het ervoor staat.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 20:39
Verwijderd
Nou ja een relatie kan natuurlijk zo lopen, dat overkomt je soms gewoon .

Verder denk ik dat je je niet al te druk moet maken om je relatie. Jullie kennen elkaar pas 2.5 maand, en je gaat 13 maanden weg. Als je het op deze manier realistisch bekijkt, is de kans natuurlijk aanwezig dat je relatie dit niet overleeft.

Toch denk ik dat je vriend wel gelijk heeft; je moet dat echt doen nu, zeker als je het al zolang wil, anders krijg je hier echt spijt van. Hoe rot dat nu ook voor jullie beide voelt.

Opzich zijn er tegenwoordig best goede communicatie middelen om de andere kant van de wereld te bereiken (msn, mail, etc). Natuurlijk niet optimaal, maar er is dus wel een mogelijkheid contact te houden samen.

Ik denk dat jullie moeten afwachten hoe het loopt. Ga gewoon naar Amerika, laat elkaar op een bepaalde manier los, en kijk hoe dit allemaal gaat lopen.

Ik zou je er zeker nu niet al te druk over maken, natuurlijk is het k*t, maar hoogstwaarschijnlijk krijg je in Armerika ook de tijd van je leven!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 07:46
DomoBig
DomoBig is offline
Ik ken hem al meer dan een jaar, dus geen 2.5 maand.. Hij stond ook idd niet echt in mijn planning laat maar zeggen, maar het gebeurde op een gegeven moment gewoon.
Als ik hem mee kon nemen deed ik dat, maar ga als au pair.. dus dat wordt lastig
En *ook al geloven jullie dit miss. niet* hij is absoluut geen meidenverslindster.. en na een lange tijd voel ik me eindelijk bij een jongen thuis.. en dit is ook omgekeerd.. , dus ja.. ik hoop gewoon dat het goed komt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 17:43
Talon
Talon is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 03-01-2006 @ 05:45 :
Over een aantal weken vertrek ik voor 13 maanden naar de states. Nu heb ik sinds 2 en halve maand een gigantisch leuke lieve allesbezittende vriend, waar ik superveel om geef. Hij vind het echt superk*t dat ik wegga, zelf zit ik er ook erg mee, maar ik wil al 2 jaar er tussenuit. Hij zegt ook dat ik MOET gaan, anders krijg ik er later spijt van.. dat weet ik ook wel... maar ik wil hem niet kwijt, en ben bang als ik vertrek dat dit wel gebeurd. Wat denken jullie?
naar welke staat ga je?
erg belangrijk, want in het oosten hebben ze andere fastfood dan in het westen
In het oosten zit je tussen de blanken, en in het westen tussen mexicanen, en chinezen.
Oud 05-01-2006, 00:07
Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Citaat:
lieverdje=x= schreef op 03-01-2006 @ 16:32 :
dat wordt helemaal niks..... omdat je pas 2 maanden met hem gaat..
Bright Eyes ava?

ontopic:
Lastig.. lastig.. Blijf eerlijk, en maak een belofte (die je later wel of niet zal verbreken) dat jullie nu jullie eigen leven houden, elkaar blijven mailen (of niet) en het over 2 jaar nogeens proberen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 00:09
Metal
Metal is offline
No offence, maar dat kind weet waarschijnlijk niet eens wat bright eyes is.
Oud 05-01-2006, 17:34
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 03-01-2006 @ 14:45 :
Heb beetje t zelfde, mijn vriendin die ik al 6 jaar ken en waar ik al meer dan 2 jaar mee samen ben zit sinds 4 maanden in de usa...
Ik kan alleen zeggen, t is totaal geen pretje. Vertouwen en eerlijkheid zijn t belangrijkst. Goede afspraken maken. Laat je elkaar vrij voor de periode dat jullie ver weg van elkaar zijn of probeer je t vol te houden met de consequentie dat je elkaar dus maar 2 of 3 keer per jaar kan zien... want vliegtickets zijn duur...

Dus ja, advies is afspraken maken en eerlijk blijven. Anders creeer je alleen maar achterdocht en wantrouwen en dan gaat t zowieso stuk.
Kijk bij jezelf: kan ik hem en kan hij mij vertrouwen en is de basis sterk genoeg.
Als je twijfelt moet je zeggen ok, we zijn nu 13 maanden vrije mensen en daarna zien we wel verder.

Succes ermee...
Oud 05-01-2006, 17:50
mcflem
mcflem is offline
Het lijkt me echt heel erg moeilijk. Ook omdat jij waarschijnlijk al zó lang weg wil en nu heb je er ineens niet zo'n zin in.. Denk ik.

Het is heel lastig om te zeggen hoe het bij jou zal gaan maar reken er maar op dat het moeilijk zal worden..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 08:57
DomoBig
DomoBig is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 05-01-2006 @ 18:34 :
Heb beetje t zelfde, mijn vriendin die ik al 6 jaar ken en waar ik al meer dan 2 jaar mee samen ben zit sinds 4 maanden in de usa...
Ik kan alleen zeggen, t is totaal geen pretje. Vertouwen en eerlijkheid zijn t belangrijkst. Goede afspraken maken. Laat je elkaar vrij voor de periode dat jullie ver weg van elkaar zijn of probeer je t vol te houden met de consequentie dat je elkaar dus maar 2 of 3 keer per jaar kan zien... want vliegtickets zijn duur...

Dus ja, advies is afspraken maken en eerlijk blijven. Anders creeer je alleen maar achterdocht en wantrouwen en dan gaat t zowieso stuk.
Kijk bij jezelf: kan ik hem en kan hij mij vertrouwen en is de basis sterk genoeg.
Als je twijfelt moet je zeggen ok, we zijn nu 13 maanden vrije mensen en daarna zien we wel verder.

Succes ermee...
Ja klopt, zoiets had ik zelf ook bedacht, nu moet ik alleen nog aan hem vragen wat hij wil... maar idd vertrouwen en eerlijkheid is het belangrijkste denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 09:38
Fruitcake
Fruitcake is offline
Citaat:
Subject schreef op 03-01-2006 @ 17:54 :
Ik zou elkaar de vrijheid geven, maar wel contact houden. Als je dan terug bent kun je kijken of het nog verder gaat.
Oud 06-01-2006, 11:22
Verwijderd
hij is je niet waardf
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 13:59
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 06-01-2006 @ 12:22 :
hij is je niet waardf
Why not?
Oud 06-01-2006, 14:00
DomoBig
DomoBig is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 06-01-2006 @ 14:59 :
Why not?
ja idd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2006, 14:14
Iduna
Iduna is offline
Ik zou echt geen 13 maanden op iemand 'wachten', eerlijk gezegd. Alleen bellen en mailen, daar kun je toch geen relatie op baseren?

Het beste is, denk ik, elkaar zo goed als los te laten. Dat je niet achteraf pissig op elkaar wordt omdat de een met een ander is 'vreemd'gegaan. Gewoon contact blijven houden en goed aangeven wat je nou eigenlijk wilt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 14:51
Nobucta
Nobucta is offline
Als je echt zo voorbestemd bent en blablabla kom je vanzelf wel weer bij elkaar na die 13 maanden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 22:11
Experiment
Experiment is offline
Zeker als je nog zo kort hebt denk ik niet dat je zo'n relatie vol kan houden. Dan is je relatie nog helemaal niet ontwikkeld; stel jullie blijven langer samen, dan zou je er alsnog achte kunnen komen dat jullie op bepaalde punten helemaal niet bij elkaar passen. Het lijkt mij het slimste om elkaar nu los te laten. Waarschijnlijk mis je daar ook veel, als je met je hoofd bij je vriend zit en niet in kan gaan op leuke gelegenheden die zich daar voordoen . En inderdaad als jullie echt zo goed bij elkaar passen, probeer je het na die tijd nog een keer en dan misschien voor altijd
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 23:47
Metal
Metal is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 06-01-2006 @ 14:59 :
Why not?
Citaat:
DomoBig schreef op 06-01-2006 @ 15:00 :
ja idd?
priceless.
Reageren