iks verdrietig..
Kben nu zo'n 8 maanden verliefd op 1 dezelfde jongen...hij had een vriendin, maar toch was het wederzijds..
We smste best vaak met elkaar.. Hij is 17, en ik 14.
Ik kan me een zo'n smsje nog goed herinneren: "Verliefdheid bij mij duurt lang, maar wacht jij daarop?" Nu is het uit tussen hem en zijn vriendin.. Dus ik was stiekem een beetje blij...nu een week later..heeft ie een andere vriendin..die een jaar jonger dan mij is.
Ik weet niet wat ik nu moet doen, dat smsje wat ik hierboven heb geschreven galmt alsmaar door mijn hoofd..
Mijn moeder zei dat ik hem moest vergeten, omdat hij al die 8 maanden mij aan het lijntje hield..maar dat kan ik niet, ik ben zo erg verliefd op die jongen..
Mijn beste vriendin zei ook...dat ik wel wat beters kon krijgen, dat ik zoiets niet verdien.. Dit is zo moeilijk! Ik neem aan dat hij mij nu niet meer ziet zitten..
Dus zou ik 'm het beste gewoon uit mijn hoofd kunnen zetten? Of wat zal ik doen? smsen? ik heb hem al een mailtje gestuurd..maar dat was toen ik het net gehoord had..en ik dus behoorlijk..'down' was als het ware.. Ik voel me echt k*t nu.. ik hoop op wat reacties..