![]() |
|
Je hebt 5 personen hier voor nodig. Laat 1 persoon plaatsnemen op een gewone stoel. Ga met z'n vieren op de hoeken staan en probeer de persoon op de stoel op te tillen door met je wijsvingers (kruis je vingers over elkaar en steek daarna je twee wijsvingers uit) onder zijn/haar oksel of knie te gaan en te tillen. Je zult zien dat het niet lukt. Of maar heel moeizaam en maar heel even.
Dan komt de tweede stap. Concentreer je. Eén van jullie begint. De eerste houdt één hand boven het hoofd van de zitter. Dan volgt de tweede met een hand, dan de derde enzovoort. Doe dit ook voor de tweede hand. Zorg ervoor dat jullie handen mekaar niet raken! Als de cirkel rond is haal je de acht handen weer weg, één voor één. Als de laatste hand weg is herhaal je de tilbeweging, en wat zie je: de zitter gaat wél vlot de lucht in! Als hij/zij niet te zwaar is, kun je de zitter zelfs een paar seconden vlot in de lucht houden. Bron: Klik mijn vraag nu: hoe heet dit verschijnsel en waar kan ik er meer over lezen?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat heb je gedaan dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat heeft niets te maken met eh handen boven elkaar houden enzo, das gewoon goed evenwicht, een goede balans. Maar die is wel heel leuk ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
wil ik ook is probere ! ![]()
||
Citaat:
nee. Het is gewoon puur natuurkundig. Niets zweverigs aan. Het gewicht van die persoon wordt gewoon verdeeld over iedereen, waardoor ieder niet veel meer hoeft te tillen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tis niet precies t zelfde. Heb je t al eens met een voorwerp gedaan?
||
Citaat:
De 5 personen moeten nu allemaal iets van 6 of 7 of 8 of 9 kilo per vinger dragen. Da's nog best wel te doen, lijkt me. Ik weet alleen niet waarom het na dat met de handen boven het hoofd gedoe makkelijker zou gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
iedereen denkt datie paranormaal begaafd is, datie een heks is, dat die gaves bezit (in principe heeft ook iedereen een bepaalde gave, alleen de meeste mensen kunnen die niet ontwikkelen) en blablabla, word er een beetje strontziek van.
||
Citaat:
denk wel ff wat meer. + doe het maaris, met 2 vingers 9 kilo optillen ![]()
Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 16:33. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
light as a feather spul, of hoe dat genoemt word? in dat geval ja.
||
![]() |
Citaat:
Sommige forummers hebben een beetje grootheidswaanzin. "Mystiek" is een afdeling geworden waar dit soort lui bevestiging komen zoeken voor hun zogenaamde gave. In het echte leven vinden ze hier namelijk geen bevestiging voor! beetje zielig... Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 19:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vooral meisjes in de identiteitscrisis die opeens iets speciaals en mysterieus zoeken omdat ze gewoon verder zo dodelijk sáái zijn als een rotte en geplette banaan, bedenken van de ene dag op de andere dat ze goth of erger nog, wicca zijn. En dan maar met een gedrochtelijk jurkje rondlopen, met rare kraaienpoten onder de ogen, een groot pentagram om de nek en maar mysterieus lopen te verkondigen dat ze 'OOOO zo wicca zijn, maar niet iedereen is wicca of goth, zo ben je geboren, het zit ín je'. Blablabla. En opeens zien ze allemaal onverklaarbare dingen en geesten en weten ze zeker dat ze bijzonder zijn en heel erg wicca. En dat is nog veel erger want dan kladden ze overal pentagrammen neer en the rule of three of I'm a witch. Dat zie ik regelmatig op tafels staan en ik erger me er groen en geel aan. Ik heb het niet op wicca en gothic en al helemaal niet op dat fase gedoe. Allemaal afschieten, wat mij betreft. Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 20:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |