Advertentie | |
|
![]() |
|
Een zwarte broek met rechte pijpen, maar wel van stretch stof want dat moest in ieder geval.
Donkerrode polo. soms een of ander t-shirtje, maar niet van die wijde dingen, daar erger ik me altijd dood aan als ik ze aan heb. Verder gewoon mijn eigen schoenen (zijn toch van die skate schoentjes)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijne is te klein, er zit een gaatje in.. Achterlijke dingen zijn het ook..
|
![]() |
Ghehe op mijn oude school moest je gymen in zo'n verplicht turnpakje, en de jongens in een broekje zonder shirt erbover!!!
En waar ik nu op school zit is er een "Hageveld" T-shirt voor de 1e klas volgens mij verplicht. Anyhoe tis een stom t-shirt. ![]() En van mijn toekomstige school( 5 x in 5 jaar een andere school ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
MAAAAARGE ik probeer je nou al een uur lang te bereiken doos.. bel me even, er neemt niemand op bij jou thuis :/ |
![]() |
|
![]() |
wij moeten een wit t shirt aan met een donkergroen logo van de school en een donkergroene broek, maakt niet uit kort of lang. Maar eigenlijk wordt er niet streng op toegekeken... Dus bijna niemand houdt zich eraan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb altijd een strak truitje aan ennuh 3/4 broek (ben laatst uit me broek gescheurd toen ik over de bok moest ![]() ![]() ik vind gymen trouwens wel chill, ik hou wel van sporten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
oeeh!! ik vond gym toch wel een van de betere vakken..... vind het jammer dat ik het nu niet meer heb....
ik had meestal of een lange trainingsbroek of m'n basketbalbroekje, met daarover (nee, niet in de broek) een of ander t-shirt.. dat verschilde wel maar maakte me daar nooit echt druk over.. (meestal debiele dingen dus, ghe) en lelijke basketbalschoenen... maar achja... ze sportten wel fijn ![]() wanneer je geen spullen meehebt mocht je volgens mij niet meedoen maar moest je aan de kant kijken... maar vooral de laatste 2 jaar was het totaal niet streng en deden we gewoon wat we wilden en mee wanneer je wilde..... en waarom zou je trouwens een t-shirt van de school aanmoeten of een aparte kleur??? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() verder vind ik dat je gewoon zelf mage weten waarin je gymt, het moet tenslotte jouw lekker zitten en niet de schooldirectie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Slecht in gym.. .:ikbenik:. | 12 | 09-04-2016 17:07 | |
Algemene schoolzaken |
Probleem met gym Ji-Hyun | 57 | 17-02-2013 21:25 | |
Algemene schoolzaken |
Nog steeds gym moeten volgen als je zakt in vwo 6 Solee | 4 | 02-05-2010 12:47 | |
Psychologie |
Gym. Luwana | 44 | 14-03-2009 09:40 | |
Algemene schoolzaken |
Gym Method12 | 14 | 06-12-2007 20:57 | |
Psychologie |
Fobie voor gym? Bird-one | 18 | 07-10-2004 22:51 |