Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 19:57
Verwijderd
Wie woont er ook in Haarlem en Omgeving en mist hier een echte computerwinkel met casemod spullen, goede a-merk dingen, en geen stand. systeemen zoals HP enz.

Dus geen winkels zoals Mycom enz !??

(wie mist deze winkels over het algemeen een beetje, de echt die-hard winkels om de hoek)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 21:38
de postbode
de postbode is offline
zoek hier eens even bij naar een winkel in jou omgeving met goede beoordeling.

-de postbode-
Oud 11-06-2002, 22:19
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:
zoek hier eens even bij naar een winkel in jou omgeving met goede beoordeling.

-de postbode-
Nee, dat snap ik ook wel, maar ik heb iets anders:

Het gevoel dat je shop in de buurt is, waar ze weten waar ze het over hebben, de kwaliteitsmerken hebben voor een goede prijs, goede service en het liefst alles onder 1 dak.

Kijk, ik haal onderdelen uit belgië simpelweg omdat het er in Nederland niet is! Mijn fans en controllers weer uit enschede enz. enz. Nou is dat niet onoverkombaar, maar het liefst wil ik een winkel die alles heeft: van merkspul, tot goede alternatieve merken, casmod producten, misschien wel een werkplaats waar je hem langs kan brengen om te laten modden, voldoende kasten vn verscheidene merken aanwezi enz.

Het gevoel dat het top zit, bij 1 bedrijf, 1 gezicht 1 kwaliteitsgarantie!

Wil ken t dit gevoel ook en / of zoekt zoiets !
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 23:29
MaakUt
MaakUt is offline
ik zoek zoiets...
Oud 11-06-2002, 23:35
Verwijderd
Tja, bij ons in de stad is het ook een drama.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 08:20
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

Nee, dat snap ik ook wel, maar ik heb iets anders:

Het gevoel dat je shop in de buurt is, waar ze weten waar ze het over hebben, de kwaliteitsmerken hebben voor een goede prijs, goede service en het liefst alles onder 1 dak.

Kijk, ik haal onderdelen uit belgië simpelweg omdat het er in Nederland niet is! Mijn fans en controllers weer uit enschede enz. enz. Nou is dat niet onoverkombaar, maar het liefst wil ik een winkel die alles heeft: van merkspul, tot goede alternatieve merken, casmod producten, misschien wel een werkplaats waar je hem langs kan brengen om te laten modden, voldoende kasten vn verscheidene merken aanwezi enz.

Het gevoel dat het top zit, bij 1 bedrijf, 1 gezicht 1 kwaliteitsgarantie!

Wil ken t dit gevoel ook en / of zoekt zoiets !

tsja, er is natuurlijk altijd wat te wensen. maar ik ben bang dat je zo'n zaak niet (of niet snel) zal vinden. er is namenlijk gewoon een te kleine markt voor. heoveel mensen bij jou in de stad denk je dat zitten te wachten op een werkplaats waar je je compu kan laten ( ) modden???? dat is gewoon een deel van de charme van het modden zelf, op zoek gaan naar spullen en deze dan zelf in je compu bouwen soo dromen/zoeken kan/mag... maar ik denk dat je niets vind (tenzij je zelf zo'n bedrijf begint ) en mocht je toch zo'n bedrijf vinden, laat het even weten dan ga ik mijn kast laten modden

-de postbode-
Oud 12-06-2002, 17:49
Verwijderd
Kijk, dat bedoel ik....

Je hoeft niet alles te laten doen, want dan is de charme eraf, maar een window d.m.v een plasmasnijder kan niet mooier, en das wel handig als er zo'n winkel in de buurt, en waar je ook alle modspullen kan kopen toch>?>

Hier in Haarlem is helemaal nix, en dit is toch geen kleine stad....

ik zocht enermax fan en wat 40x40 fans, nou shacken kan je het cker wel... nou wist ik precies wat ik wilde hebben en heb dat dus bij freezing hardware aan de andere kant van Nederland besteld, maar als je dat niet weet / durft of whatever, ben je dus overgeleverd aan de stand. fans zonder iets.... Casemod spullen kan je hier ook vergeten en als ik daaraan wil beginnen, wil ik ook info (lees in levende lijve) kunnen vragen, werkt veel lekkerder dan middels een forum (no offence by the way)

Kijk, ben bijna klaar met een economische opleiding waarmee ik ook eigen baas kan worden en misschien wil ik zoiets wel opstarten, gecombineerd met een goede computershop met degelijke computers tegen een scherpe prijs met veel directe service..

Een echte die-hard winkel waar je als leek maar ook als prof kan binnen stappen ....

*dromen mag altijd* (en nog de boel qua geld e.d regelen )
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:

soo dromen/zoeken kan/mag... maar ik denk dat je niets vind (tenzij je zelf zo'n bedrijf begint ) en mocht je toch zo'n bedrijf vinden, laat het even weten dan ga ik mijn kast laten modden

-de postbode-
In belgië wel hoor, maar jah, dat ga ik niet opsturen, trouwens goed bedrijf, mijn digidoc vandaan gehaald (2 dagen met de post)

Plug & Play

(dus zo'n winkel, maar dan nog groter)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:09
Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Hier kun je ook online bestellen, komt alleen 15 euro rembourskosten overheen. Is wel ongeacht groote van de bestelling. Is sowieso el leuke shop want assembleren van pc kost maar 35 euro (voor degenen die er zelf niet aan willen beginnen)

Norrod computers
Oud 19-06-2002, 20:43
RenT
RenT is offline
Citaat:
Wuzzelez schreef:
Norrod computers

Afgeraden!! Iig als je geen 'Std.' (= merkloos), service-loos en pas garantie-na-bombrieven computer wil
Oud 20-06-2002, 14:56
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
RenT schreef:

Afgeraden!! Iig als je geen 'Std.' (= merkloos), service-loos en pas garantie-na-bombrieven computer wil
Oud 20-06-2002, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Ikedea schreef:

Hier in Haarlem is helemaal nix, en dit is toch geen kleine stad....

ik zocht enermax fan en wat 40x40 fans, nou shacken kan je het cker wel... nou wist ik precies wat ik wilde hebben en heb dat dus bij freezing hardware aan de andere kant van Nederland besteld, maar als je dat niet weet / durft of whatever, ben je dus overgeleverd aan de stand. fans zonder iets.... Casemod spullen kan je hier ook vergeten en als ik daaraan wil beginnen, wil ik ook info (lees in levende lijve) kunnen vragen, werkt veel lekkerder dan middels een forum (no offence by the way)

Een echte die-hard winkel waar je als leek maar ook als prof kan binnen stappen ....
Als je de trein pakt ben je toch in een half uurtje in A'dam?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 21:07
Verwijderd
Anders begin je toch een eigen bedrijfje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten