Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gevoel dat je shop in de buurt is, waar ze weten waar ze het over hebben, de kwaliteitsmerken hebben voor een goede prijs, goede service en het liefst alles onder 1 dak. Kijk, ik haal onderdelen uit belgië simpelweg omdat het er in Nederland niet is! Mijn fans en controllers weer uit enschede enz. enz. Nou is dat niet onoverkombaar, maar het liefst wil ik een winkel die alles heeft: van merkspul, tot goede alternatieve merken, casmod producten, misschien wel een werkplaats waar je hem langs kan brengen om te laten modden, voldoende kasten vn verscheidene merken aanwezi enz. Het gevoel dat het top zit, bij 1 bedrijf, 1 gezicht 1 kwaliteitsgarantie! Wil ken t dit gevoel ook en / of zoekt zoiets ! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, dat bedoel ik....
Je hoeft niet alles te laten doen, want dan is de charme eraf, maar een window d.m.v een plasmasnijder kan niet mooier, en das wel handig als er zo'n winkel in de buurt, en waar je ook alle modspullen kan kopen toch>?> Hier in Haarlem is helemaal nix, en dit is toch geen kleine stad.... ik zocht enermax fan en wat 40x40 fans, nou shacken kan je het cker wel... nou wist ik precies wat ik wilde hebben en heb dat dus bij freezing hardware aan de andere kant van Nederland besteld, maar als je dat niet weet / durft of whatever, ben je dus overgeleverd aan de stand. fans zonder iets.... Casemod spullen kan je hier ook vergeten en als ik daaraan wil beginnen, wil ik ook info (lees in levende lijve) kunnen vragen, werkt veel lekkerder dan middels een forum (no offence by the way) Kijk, ben bijna klaar met een economische opleiding waarmee ik ook eigen baas kan worden en misschien wil ik zoiets wel opstarten, gecombineerd met een goede computershop met degelijke computers tegen een scherpe prijs met veel directe service.. Een echte die-hard winkel waar je als leek maar ook als prof kan binnen stappen .... *dromen mag altijd* (en nog de boel qua geld e.d regelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plug & Play (dus zo'n winkel, maar dan nog groter) ![]() |
![]() |
|
Hier kun je ook online bestellen, komt alleen 15 euro rembourskosten overheen. Is wel ongeacht groote van de bestelling. Is sowieso el leuke shop want assembleren van pc kost maar 35 euro (voor degenen die er zelf niet aan willen beginnen)
Norrod computers
||
![]() |
Citaat:
Afgeraden!! Iig als je geen 'Std.' (= merkloos), service-loos en pas garantie-na-bombrieven computer wil
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Koptelefoon] Welke is aan te bevelen? TopDrop | 37 | 19-03-2005 00:18 | |
Software & Hardware |
[CPU] Welke processor is sneller? MoHaMeDJaLaL | 88 | 05-11-2003 21:00 | |
De Kantine |
wat is het gekste dat je deze week mee gemaakt hebt??? Verwijderd | 73 | 11-06-2002 15:31 | |
Software & Hardware |
Hulp gevraagd! pc doorgefikt forum.scholieren.com | 12 | 28-04-2002 16:54 | |
Software & Hardware |
Ik zoek een computerwinkel!( voor een Handspring) Ramon | 11 | 11-06-2001 18:43 | |
Software & Hardware |
Keur deze PC eens.... Athlon | 33 | 14-05-2001 21:37 |