Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 14:15
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Zijn een aantal personen die het nogal "stoer" vinden oud nederlands te praten (en dit ook nog eens verkeerd doen maar okeej)

Boogie raaddde me aan hier een topic over te openen..

Als ik wwwwhhhhaaaaaallllleeeeeeeee ga praten of BrEEzAh word iedereen ook gek, iedereen op t forum irriteert zich er mateloos aan, kan er niet wat aan worden gedaan?
Oud 22-08-2004, 14:16
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik erger me er niet zo aan. Maar ik zie het ook alleen op onzin.
Oud 22-08-2004, 14:16
knijtert!
knijtert! is offline
ach...

ik vind het ook niet echt fijn ofzow...

maar als ik het niet wil lezen lees ik het gewoon niet...

zoveel gebeurt het nou ook weer niet
Oud 22-08-2004, 14:19
Saartje*
Saartje* is offline
Den Vreemdeling...

Is bij ons op leerlingen.com ook al verschillende waarschuwingen gehad om zijn taalgebruik aan te passen, wat hij vertikte te doen
Oud 22-08-2004, 14:19
dls
dls is offline
zijn idd een paar personen
ik lees hun reacties niet

maar het staat wel irritant
mag van mij wel stoppen
Oud 22-08-2004, 14:20
Psychopath
Psychopath is offline
Ik ergere me er mateloos aan, dankzij mijn deslexie heb ik al moete met gewoon nederlands. Dat oud nederlands is als chinees voor mij.

't lijkt me wel duidelijk, ik vind dat het op moet houden.
Oud 22-08-2004, 14:22
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Citaat:
Psychopath schreef op 22-08-2004 @ 15:20 :
Ik ergere me er mateloos aan, dankzij mijn deslexie heb ik al moete met gewoon nederlands. Dat oud nederlands is als chinees voor mij.

helemaal mee eens.. ben ook dyslectisch en t is echt niet te doen voor me...

Den Vreemdeling en I love stars zijn dr twee die ik ken en me aan erger...
Oud 22-08-2004, 14:22
Verwijderd
vreselijk irritant
Oud 22-08-2004, 14:23
freyk
freyk is offline
Tja, vroeger had je h@x0r, toen BrEeZ@h en nu heb je middeleeuws.
Zielig hoor, die mensen die proberen stoer te doen met verschillende talen.
Houd het gewoon bij klingons

In iedergeval ben ik zwaar eens met de ts.
Oud 22-08-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
betercore schreef op 22-08-2004 @ 15:22 :
vreselijk irritant
Oud 22-08-2004, 14:27
Remqo
Remqo is offline
Een geintje is leuk, maar dit gaat al een paar weken zo. Het is echt niet leuk meer en niet echt bevordelijk voor de sfeer op Onzin.
Oud 22-08-2004, 14:37
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Zolang ie het op onzin blijft doen is het niet erg toch?
En de mensen die dyslexie hebben vinden zn teksten toch maar nix, dus maakt het nie zoveel uit als ze het niet kunnen lezen.Geen echt probleem toch?
Oud 22-08-2004, 14:41
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Dat het onzin is houd nog niet in dat je in een onzintaal moet gaan spreken..

Dus we mogen daar ook allemaal arabisch met mekaar gaan praten?

Neej.. voor de sfeer op onzin is het echt niet leuk...
Oud 22-08-2004, 14:43
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 22-08-2004 @ 15:41 :

Je kan hem toch ook negeren , dan houdt ie er snel genoeg mee op.
MazeMouse
MazeMouse is offline
Dit is opzich wel een goede motivatie op Quenya of Sindarin te gaan leren
dls
dls is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 22-08-2004 @ 15:41 :

mee eens

gewoon nokken met dat gedoe
Oud 22-08-2004, 15:19
Darko
Darko is offline
et boeit me eigenlijk nauwelijks. Snap ook niet waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt.. Breezer is toch ook niet verboden?
Oud 22-08-2004, 15:29
Paperz
Paperz is offline
Mja en mensen die zaken als:
okeej
lieffie
chattuh
en ander soort populair/sms taal

Tikken moeten daar ook mee ophouden...
Want daar erger ik me ook aan, en als dyslectisch persoon snap ik er ook geen hol maar van

Mensen je hoeft het NIET TE LEZEN en als het de personen zijn waar je je aan ergert, ze kunnen allemaal in je negeer lijst...

Echt, dat Full Caps (JA DAT IS MOOI), Ultra lange uithalen (Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mooooooooooooooooi) niet mogen is tot daar aan toe... maar als een schrijfstijl als oud-nederlands niet mag (hoe vervelend 't ook is) niet word toegestaan vind ik eigenlijk dat alleen nog maar correct nederlands toegestaan mag worden...
Oud 22-08-2004, 15:29
Prime Evil
Prime Evil is offline
De negeerlijst is gay.
Oud 22-08-2004, 15:31
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 22-08-2004 @ 16:29 :
De negeerlijst is gay.
Dat wel, maar wie zich er op Onzin aan irriteert kan Den Vreemdeling gewoon in zn negeerlijst zetten. Dan is het gezeur klaar en kan iedereen fijn zelf beslissen of ie het wil zien(/lezen) of niet.
Oud 22-08-2004, 15:39
Den Vreemdeling
Den Vreemdeling is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 22-08-2004 @ 16:31 :
Dat wel, maar wie zich er op Onzin aan irriteert kan Den Vreemdeling gewoon in zn negeerlijst zetten. Dan is het gezeur klaar en kan iedereen fijn zelf beslissen of ie het wil zien(/lezen) of niet.
Ik redeneer thansch dat zy het klaegen ten veelsten zouden misschen. Immers, is dit niet hunner manna dat hun voordrijft in het leeven?

Doch den negeerlijscht zou een glorieusch optie zyn tot den oneindige pax scholirica!
Oud 22-08-2004, 15:44
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Den Vreemdeling schreef op 22-08-2004 @ 16:39 :
Ik redeneer thansch dat zy het klaegen ten veelsten zouden misschen. Immers, is dit niet hunner manna dat hun voordrijft in het leeven?
Dat weet ik niet en dat boeit me niet.

Citaat:
Doch den negeerlijscht zou een glorieusch optie zyn tot den oneindige pax scholirica!
Inderdaad.

Je zou natuurlijk hier op Beleidszaken even normaal kunnen praten, en op Onzin in je eigen taaltje praten. Daar vind ik het grappig, hier niet.
Oud 22-08-2004, 15:45
Ketjing
Ketjing is offline
het word maar in enkele topics gedaan en daarvan is 90% op onzin. Daarnaast vind ik het zelf wel eens leuk om zo te typen. Mensen die zich er aan ergeren hoeven die topics imo niet te openen/lezen

Edit: Daarnaast word er geen forumregel op onzin overtreden door zo te spreken.
Oud 22-08-2004, 15:55
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Dus we mogen ook allemaal met z'n allen breezah en whale praten?

Mooi

Negeerlijst staan die mensen zeker ook op, omdat het onzin is hoeft het niet in te houden dat er ook op een onzinnige manier mag worden geschreven?

Beetje minder......

En dr zijn genoeg mensen die zich dr de pest pleuris aan ergeren..

Kijk als t nou gewoon in meerdere topics oudnederlands werd gedaan dus gewoon in een eigen topic okeej.. maar ze praten ook gewoon zo ik andere topics... scheitziek word iedereen dr van....
Oud 22-08-2004, 15:56
Verwijderd
Ik stoor me er niet aan. Ik stoor me meer aan mensen die geen hoofdletters gebruiken, op het eerste zicht nooit Nederlandse les hebben gehad, teveel hoofdletters gebruiken enz...

Daarbij is het gewoon op onzin. Laat die mensen zich toch amuseren, lees het gewoon niet.
Advertentie
Oud 22-08-2004, 16:01
Verwijderd
Ik vind het zelfs wel leuk om te lezen .
Oud 22-08-2004, 16:14
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-08-2004 @ 17:01 :
Ik niet.. met met mij genoeg anderen
Oud 22-08-2004, 16:22
Prime Evil
Prime Evil is offline
Het is volgens mij puur en alleen om anderen te zieken.
Oud 22-08-2004, 16:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-08-2004 @ 16:56 :
Ik stoor me meer aan mensen die geen hoofdletters gebruiken, op het eerste zicht nooit Nederlandse les hebben gehad, .
Oud Nederlands leer je ook niet op school lijkt me..
Oud 22-08-2004, 16:24
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Psychopath schreef op 22-08-2004 @ 15:20 :

Ja, dat zei je ook al in dat privé bericht van je? Maar het is toch maar onzin. Zijn die berichten in oud nederlands dan zou belangrijk dat jij ze moet lezen. Kom op! En ik vind niet dat jij toevallig dyslexie heb wij moeten stoppen. Als het nu in topics was met enige niveau, waarbij die berichten zo belangrijk zijn dat jij ze moet lezen. Sorry hoor, maar ik heb een hekel aan mensen die dyslexie als een smoes gebruiken.
Oud 22-08-2004, 16:27
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 22-08-2004 @ 16:55 :

Mooi

Negeerlijst staan die mensen zeker ook op, omdat het onzin is hoeft het niet in te houden dat er ook op een onzinnige manier mag worden geschreven?

Beetje minder......

En dr zijn genoeg mensen die zich dr de pest pleuris aan ergeren..

Kijk als t nou gewoon in meerdere topics oudnederlands werd gedaan dus gewoon in een eigen topic okeej.. maar ze praten ook gewoon zo ik andere topics... scheitziek word iedereen dr van....
Waar ik dus niet tegen kan is dit soort taalgebruik. De woorden zoals: scheitziek , pleuris. Daar erger ik me bond en blauw aan.
Citaat:

Den vreemdeling ik vind dat jij wel een beetje te ver gaat met het oud nederlands. Dit is een discussie hier lijkt het me wel handig om normaal nederlands te praten.
Oud 22-08-2004, 16:28
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
I love stars schreef op 22-08-2004 @ 17:27 :
Waar ik dus niet tegen kan is dit soort taalgebruik. De woorden zoals: scheitziek , pleuris. Daar erger ik me bond en blauw aan.
Blond en blauw? Ik erger me aan mensen die verdomme uitdrukkingen niet kunnen maken etc. Of spelfouten maken en grammaticale blunders, zoals: ik wordt. Of "ik sloeg overboort". Mja.
Oud 22-08-2004, 16:29
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
I love stars schreef op 22-08-2004 @ 17:27 :

Den vreemdeling ik vind dat jij wel een beetje te ver gaat met het oud nederlands. Dit is een discussie hier lijkt het me wel handig om normaal nederlands te praten.
Daar lees je wat makkelijker overheen dan over een zooi topic's.
Oud 22-08-2004, 16:30
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 22-08-2004 @ 17:28 :
Blond en blauw? Ik erger me aan mensen die verdomme uitdrukkingen niet kunnen maken etc. Of spelfouten maken en grammaticale blunders, zoals: ik wordt.
Aan het schelden kan je immers wat aan doen aan spellingsfouten en dergelijk veel minder. Maar zullen we daarover maar op houden , het is namelijk wel een beetje ontopic.
Oud 22-08-2004, 16:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
I love stars schreef op 22-08-2004 @ 17:24 :
Ja, dat zei je ook al in dat privé bericht van je? Maar het is toch maar onzin. Zijn die berichten in oud nederlands dan zou belangrijk dat jij ze moet lezen. Kom op! En ik vind niet dat jij toevallig dyslexie heb wij moeten stoppen. Als het nu in topics was met enige niveau, waarbij die berichten zo belangrijk zijn dat jij ze moet lezen. Sorry hoor, maar ik heb een hekel aan mensen die dyslexie als een smoes gebruiken.
Hoe weten mensen met dyslexie nou dan of het belangrijk is om te lezen?
Oud 22-08-2004, 16:32
Ghost
Ghost is offline
Ik vind dit nergens op slaan hoor, mensen die schreeuwen 'dat gaat de hele dag maar door!! ' ... ja, duh, ga dan niet de hele dag op onzin lopen loeren..
Of in andere woorden; Get a life!
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
I love stars schreef op 22-08-2004 @ 17:30 :
Aan het schelden kan je immers wat aan doen aan spellingsfouten en dergelijk veel minder. Maar zullen we daarover maar op houden , het is namelijk wel een beetje ontopic.
Voor sommige mensen is het gebruik van krachttermen even moeilijk af te leren als stomme werkwoordfouten. Schelden daarentegen vind ik niet netjes, fouten maken vind ik dom.
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-08-2004 @ 17:31 :
Hoe weten mensen met dyslexie nou dan of het belangrijk is om te lezen?
Op onzin is er niks belangrijk. Maar zullen we nu maar geen discussie over dyslexie houden, ik word daar een beetje moe van.

Laatst gewijzigd op 22-08-2004 om 16:35.
Oud 22-08-2004, 16:34
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 22-08-2004 @ 17:32 :
Voor sommige mensen is het gebruik van krachttermen even moeilijk af te leren als stomme werkwoordfouten. Schelden daarentegen vind ik niet netjes, fouten maken vind ik dom.
Ik dacht dat deze discussie over het gebruik van oud nederlands ging. Niet of spellings fouten dom zijn.
Oud 22-08-2004, 16:40
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 22-08-2004 @ 15:15 :
Zijn een aantal personen die het nogal "stoer" vinden oud nederlands te praten (en dit ook nog eens verkeerd doen maar okeej)

Boogie raaddde me aan hier een topic over te openen..

Als ik wwwwhhhhaaaaaallllleeeeeeeee ga praten of BrEEzAh word iedereen ook gek, iedereen op t forum irriteert zich er mateloos aan, kan er niet wat aan worden gedaan?
iedereen ergert zich er aan? Nee dus, praat alsjeblieft alleen voor jezelf
Oud 22-08-2004, 16:42
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 22-08-2004 @ 16:55 :

Mooi
Met zulke kinderachtige uitspraken kom je lekker serieus over meid
Oud 22-08-2004, 16:45
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-08-2004 @ 17:01 :
Ik vind het ook best geinig om te lezen.
Oud 22-08-2004, 17:09
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
I love stars schreef op 22-08-2004 @ 17:24 :
Als smoes, ja, maar dit is geen smoes, maar een rede..
Oud 22-08-2004, 17:29
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Psychopath schreef op 22-08-2004 @ 18:09 :
Als smoes, ja, maar dit is geen smoes, maar een rede..
ja, oke mischien is het een rede. Maar jij doet het wel zo van .

Kijk ik heb dyslexie ik kan het niet lezen dus weg ermee

en daar kan ik dus niet tegen.
Oud 22-08-2004, 17:45
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Ghost schreef op 22-08-2004 @ 17:32 :
Ik vind dit nergens op slaan hoor, mensen die schreeuwen 'dat gaat de hele dag maar door!! ' ... ja, duh, ga dan niet de hele dag op onzin lopen loeren..
Oud 22-08-2004, 17:47
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
wijze woorden in een onwijs topic
Oud 22-08-2004, 17:57
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
I love stars schreef op 22-08-2004 @ 18:29 :
ja, oke mischien is het een rede. Maar jij doet het wel zo van .

Kijk ik heb dyslexie ik kan het niet lezen dus weg ermee

en daar kan ik dus niet tegen.
Als ik het zoals jij het nu zegt zou hebben gedaan had ik je niet eerst ge-pmt, dan had ik het gelijk in zulke koeien letters op het forum gezet, en dat heb ik nu nog niet eens gedaan....
Oud 22-08-2004, 18:02
tss
tss is offline
Citaat:
Oud 22-08-2004, 18:21
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Psychopath schreef op 22-08-2004 @ 18:57 :
Als ik het zoals jij het nu zegt zou hebben gedaan had ik je niet eerst ge-pmt, dan had ik het gelijk in zulke koeien letters op het forum gezet, en dat heb ik nu nog niet eens gedaan....
O , maar jij heb het hier wel neer gezet. Je komt wel zo tot mij over.
Oud 22-08-2004, 18:37
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
I love stars schreef op 22-08-2004 @ 17:34 :
Ik dacht dat deze discussie over het gebruik van oud nederlands ging. Niet of spellings fouten dom zijn.
Het gaat hier vooralsnog over taalgebruik dat afwijkt van het ABN, en mensen die opzettelijk fouten maken in hun teksten (neem de breezers) horen daar ook bij.

On-topic: Ik stoor me er niet aan, zolang het maar op Onzin is. En mocht het niet meer mogen, schaf dan ook direct het breezer en whale af. Dat is namelijk nog veel irritanter, en het komt op veel meer subfora voor.

Regels voor berichten