Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zowel jongens als meisjes boeien me niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meisjes die het niet leuk vinden om übermeisjesachtige dingen te doen zullen waarschijnlijk wel een minderheid vormen, maar je bent echt niet de enige hoor. Ik ben er net zo'n eentje. Het "dingen doen omdat ze stoer zijn" trekt mij echter ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Het niet van hakken, rokjes, te strakke kleding, make-up en roze houden is absoluut niet jongensachtig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Judo! Maar wat de rest al zei, je hoeft niet perse extreem vrouwelijk te zijn met hoge hakken, roze etc. Maar ja, ik snap wel dat je je vriendinnen snel beu wordt als ze zo zeuren over jongens. Je hoeft niemand leuk te vinden, ik ken zoveel meiden die naar mijn weten nog nooit iemand hebben leuk gevonden en waar ik dagelijks mee omga. Het is niet alsof dat nou het enige gespreksonderwerp is dat er bestaat. Je kunt over zoveel praten, en als je het over jongens hebt kan je best een mening hebben in het algemeen maar gewoon niemand leuk vinden lijkt me. Maarja, breng dat je vriendinnen maar eens aan het verstand, bij sommigen gaat het wat moeilijker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het viel me ineens zo op dat ik met gym altijd met de jongens mee doe als je klas in 2e word gesplitst, en je een onderwerp mag kiezen om te doen. Ik vind altijd de dingen leuk waarvan de meiden alleen maar zo iets hebben van: alleen kijken is leuk. Ik wil altijd meedoen. |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisjes Thew | 5 | 09-01-2012 18:20 | |