Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 00:19
Teerbal
Teerbal is offline
Arg ik word er gek van. verliefdheid loopt bij mij altijd uit op lange pijnlijke sissers. Ben gelukkig bijna nooit verliefd, maar als het gebeurt dan is het ook goed raak. Ik weet niet waaraan het ligt, waarschijnlijk aan mijn verlegenheid. Want er zijn wel mensen verliefd op mij geworden maar ik voelde daar dan weer niets tot weinig voor.

Ik ken een meisje al vanaf september, maar tot november had ik nooit aandacht voor haar gehad, totdat ik haar tijdens een feest beter leerde kennen en ze had zich natuurlijk ook mooi uitgedost en ze sprong er echt uit. Ik heb toen wel kansen laten liggen en de volgende ochtend toen ik wakker werd was ik “verliefd”. Nu wist ik überhaupt niet of ze mij ook een beetje leuk zou vinden en aangezien ik de signalen niet kan interpreteren ben ik er nog steeds niet achter. Soms denk ik van, ja ze vindt me misschien toch wel leuk, maar andere keren loopt ze me straal voorbij. Hieruit kan ik dus concluderen dat ze me waarschijnlijk niet ziet staan.

Ik had toch het plan om haar echt mee uit te vragen voor de kerst vakantie, met de gedachte liever een “nee” dan die twijfel. Maar nu zit ik nog maar 3 dagen van de vakantie af en ik heb er gewoon het lef niet voor. Dus kan je zeggen vergeet haar maar, daar ligt echter het probleem ik heb vanaf januari een paar maanden een soort practicum en ik zit in haar groepje, dus zal 5 dagen in de week 8 uur lang met haar moeten optrekken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2005, 00:34
dead person
dead person is offline
Het enigste wat je kan doen is: het gewoon doen

net wat je zelf zegt, liever nee dan die twijfel.
Oud 20-12-2005, 00:34
Frostbite
Frostbite is offline
Ik heb er het lef niet voor.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 00:36
dead person
dead person is offline
dan is het sowieso dus nee
Oud 20-12-2005, 10:17
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
dus zal 5 dagen in de week 8 uur lang met haar moeten optrekken.
Kijk es aan, hier heb je wat aan! Nu kan je haar gewoon laten zien dat jij die leuke jongen bent die ze verdient!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 10:24
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 20-12-2005 @ 01:19 :

Ik had toch het plan om haar echt mee uit te vragen voor de kerst vakantie, met de gedachte liever een “nee” dan die twijfel. Maar nu zit ik nog maar 3 dagen van de vakantie af en ik heb er gewoon het lef niet voor. Dus kan je zeggen vergeet haar maar, daar ligt echter het probleem ik heb vanaf januari een paar maanden een soort practicum en ik zit in haar groepje, dus zal 5 dagen in de week 8 uur lang met haar moeten optrekken.
Waarom moet het per se in de kerstvakantie? Ik vind dat uit je verhaal spreekt dat jullie elkaar nog niet (goed genoeg) kennen, dat lijkt me wel noodzakelijk. Het practicum is daar juist de ideale gelegenheid voor. Daarnaast kan je duidelijk maken dat je haar wel ziet zitten, je zou zelfs een beetje kunnen peilen of dat wederzijds is. Heb gewoon geduld, dat zal zich zeker lonen .
Oud 20-12-2005, 12:24
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Lautitia schreef op 20-12-2005 @ 11:24 :
Waarom moet het per se in de kerstvakantie? Ik vind dat uit je verhaal spreekt dat jullie elkaar nog niet (goed genoeg) kennen, dat lijkt me wel noodzakelijk. Het practicum is daar juist de ideale gelegenheid voor. Daarnaast kan je duidelijk maken dat je haar wel ziet zitten, je zou zelfs een beetje kunnen peilen of dat wederzijds is. Heb gewoon geduld, dat zal zich zeker lonen .
Ben iuk het helemaal mee eens! Misschien durf je haar later wel mee uit te vragen als je haar beter kent.
Oud 20-12-2005, 12:31
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 20-12-2005 @ 11:17 :
Kijk es aan, hier heb je wat aan! Nu kan je haar gewoon laten zien dat jij die leuke jongen bent die ze verdient!
Hij heeft een punt. Als jullie dat vak hebben zal je ten eerste beter kunnen laten zien wat voor iemand je zelf bent en kan je ten tweede ook nader observeren hoe zij zich tegenover jou gedraagt. Als je er dus nu het lef niet voor hebt is dat niet zo erg, je ziet haar in januari heel vaak. Aan het eind van dat vak ken je haar weer wat beter, kan je beter inschatten wat ze van jou vindt en is het dus wellicht ook makkelijker om een date te regelen.
Oud 20-12-2005, 12:35
Verwijderd
Manuzhai heeft groot gelijk! Geef haar nog niet meteen op, en laat haar tijdens dat practicum zien wat voor een geweldige jongen jij wel niet bent! Vraag haar dan eens uit, als ze nog steeds zo leuk is. Zegt ze nee, is ze je gewoon neit waard.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:46
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
verzamel al je moed en vraag haar gewoon mee uit!
't is niet zo moeilijk als het lijkt, maar vraag het haar wel op een moment wanneer je alleen met haar bent, of in ieder geval met niet veel mensen in de buurt

Succes
Oud 20-12-2005, 14:05
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 20-12-2005 @ 13:31 :
Hij heeft een punt. Als jullie dat vak hebben zal je ten eerste beter kunnen laten zien wat voor iemand je zelf bent en kan je ten tweede ook nader observeren hoe zij zich tegenover jou gedraagt. Als je er dus nu het lef niet voor hebt is dat niet zo erg, je ziet haar in januari heel vaak. Aan het eind van dat vak ken je haar weer wat beter, kan je beter inschatten wat ze van jou vindt en is het dus wellicht ook makkelijker om een date te regelen.
inderdaad!
Oud 23-12-2005, 13:45
Teerbal
Teerbal is offline
hmmm het is nu kerstvakantie.

Gister had ik nog een heel goed gevoel, veel gepraat en gelachen. Vandaag loopt ze me dan straal voorbij, en voel ik me weer kut. Het lijkt dan haast wel of ze me negeert, dus zal wel niets worden
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 13:47
JJ13
JJ13 is offline
Ik zou niet te snel opgeven, ze doet toch aardig tegen je en je kan met haar lachen? als je haar ene keer ziet lopen, spreek haar dan aan! succes ermee!
Oud 23-12-2005, 13:56
Verwijderd
Zoals de rest zegt: wacht gewoon op dat practicum. Dan kun je haar beter leren kennen en zij jou ook.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 14:42
Verwijderd
Is het negeren niet omdat ze ook niet weet wat ze met jou aanmoet?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 16:06
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 20-12-2005 @ 13:35 :
Manuzhai heeft groot gelijk! Geef haar nog niet meteen op, en laat haar tijdens dat practicum zien wat voor een geweldige jongen jij wel niet bent! Vraag haar dan eens uit, als ze nog steeds zo leuk is. Zegt ze nee, is ze je gewoon neit waard.
Nee, dan vind ze hem gewoon niet leuk. Kan gebeuren. Ik denk dat het jammer is dat je in Januari haar zo vaak gaat zien. Omdat je zo veel met haar moet samenwerken is het misschien moeilijk een hoogte te krijgen van wat ze vind. Als je echt wil weten hoe het zit is het soms verstandig om even flink afstand te nemen. Als zij dan weer naar jou toekomt weet je meteen veel meer. Alleen in die samenwerkingsituatie waar je na de kerstvakantie in terechtkomt is dat niet zo goed mogelijk.

Wat je wel kan doen is je zo min mogelijk op haar concentreren tijdens het werk en voor haar ogen bijvoorbeeld veel lol hebben met andere meisjes uit de groep. Als ze je ziet zitten dan zal ze zeker weten proberen om je aandacht terug te winnen. Verder moe je natuurlijk gewoon blijven aardig doen en lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 16:17
Heikneuter
Heikneuter is offline
Verliefd worden is in 2005 en 2006 gewoon gigantisch dom om te doen. loopt meestal verkeerd af, alleen de ene gaat er met frisse moed weer tegenaan, en de ander zweert vrouwen af omdat hij het niet meer ziet zitten
Ik hoor bij de 2e groep.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 22:56
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Anneka schreef op 23-12-2005 @ 15:42 :
Is het negeren niet omdat ze ook niet weet wat ze met jou aanmoet?
inderdaad, die kans is vrij tot zeer groot als ze anders wel aardig doet. (spreek uit ervaring)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 22:08
botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 23-12-2005 @ 14:45 :
hmmm het is nu kerstvakantie.

Gister had ik nog een heel goed gevoel, veel gepraat en gelachen. Vandaag loopt ze me dan straal voorbij, en voel ik me weer kut. Het lijkt dan haast wel of ze me negeert, dus zal wel niets worden
Ze probeert een reactie uit te lokken. Ga achter haar aan verdomme! ze zal altijd gevleid zijn (tenzij ze echt een *&%$& is) en ze zegt waarschijnlijk eerder ja dan nee. Komop! go! alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 15:14
Teerbal
Teerbal is offline
ik hoop dat ik hem mag uppen en anders pech

Ik weet nu ongeveer nog niets. Heb een leer-haar-beter-kennen offensief ingezet na de kerstvakantie en ik probeer haar ook steeds aan het lachen te maken enzo (wat goed lukt). Daar houdt het dan ook wel een beetje bij op. Er zijn ook jammer genoeg altijd wel wat andere mensen bij
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 15:57
Dzjes
Dzjes is offline
Goed zo!

Citaat:
En ik probeer haar ook steeds aan het lachen te maken enzo
Overdrijf hier wel niet in
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 16:00
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 24-01-2006 @ 16:14 :

Ik weet nu ongeveer nog niets. Heb een leer-haar-beter-kennen offensief ingezet na de kerstvakantie en ik probeer haar ook steeds aan het lachen te maken enzo (wat goed lukt). Daar houdt het dan ook wel een beetje bij op. Er zijn ook jammer genoeg altijd wel wat andere mensen bij
Geef het op; probeer je gevoel voor haar te veranderen in vriendschap, want ze vindt jou niet op een romantische wijze leuk.
Oud 24-01-2006, 19:42
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:

Een maand verder, een maand verprutst. Make a move cupcake. Elke dag is een dag te laat.. elke dag die je niet benut om haar bijvoorbeeld uit te vragen is weer een verspilde dag in dit opzicht. Ondertussen probeer jij haar aan het lachen te maken en verder schrik je terug omdat er mensen bij zijn. En daar houd het bij op... omdat jij niet the guts hebt. Je hebt het zelf in de hand. Duidelijkheid wil je..wees een man en vraag gewoon of ze dag X met jou dit en dat gaat doen. Je gaat haar NU bellen.. vanavond.. en je maakt een date voor vrijdag. pak de telefoon NU! C'mon teerbal!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 10:56
botervleug
botervleug is offline
Om in de wijze woorden van de clitoris van south park te spreken:

"Chicks looooooove confidence"

Natuurlijk moet je vervolgens wel de clitoris weten te vinden
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:56
Subject
Subject is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-01-2006 @ 20:42 :
Een maand verder, een maand verprutst. Make a move cupcake. Elke dag is een dag te laat.. elke dag die je niet benut om haar bijvoorbeeld uit te vragen is weer een verspilde dag in dit opzicht. Ondertussen probeer jij haar aan het lachen te maken en verder schrik je terug omdat er mensen bij zijn. En daar houd het bij op... omdat jij niet the guts hebt. Je hebt het zelf in de hand. Duidelijkheid wil je..wees een man en vraag gewoon of ze dag X met jou dit en dat gaat doen. Je gaat haar NU bellen.. vanavond.. en je maakt een date voor vrijdag. pak de telefoon NU! C'mon teerbal!

Bedenk nou zelf, het ergste wat er kan gebeuren is een "nee". Well, too bad... maar wat dan nog? Niks!
En om in de aanmoedigstemming te blijven: Je kan het, GO!

edit: Ohja, TSJAKKA. Maar ik was serieus hoor.
Oud 25-01-2006, 13:09
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:

Maar nu ben je op weg op een soort van vriendschap relatie met haar op te bouwen. Dat is niet handig.
Sommige zeggen dat vriendschap de ultieme basis is voor een relatie.
Bij mij is dat echter nooit gebleken, als ik iemand als een goede vriend beschouw, zal ik er nooit meer verliefd op kunnen worden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten