Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nu weer ontopic? ;p
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch weet ik je mening nog niet? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het zal trouwens ook geen derde keer gebeuren, ik neem aan dat je het stuk hebt gelezen over hoeveel procent nog in dit kabinet geloofd?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf vind dat Balkenende het op zich niet heel verkeerd doet. Zoals gezegd: De nieuwe zorgverzekering waar ik in ieder geval zeer enthausiast over ben. De verlaging van de belasting voor bedrijven vind ik ook zeer goed. Toch is het niet gelukt om de politiek van het softe imago af te helpen en ook met de al veel te vaak genoemde normen en waarden van de gemiddelde Nederlander is het nog steeds niet best gesteld. [Edit] Dit laatste vind ik zorgelijk. We leven al in een tijd waarin het er maatschapelijk nog steeds niet al te best aan toe gaat. Laten we nou eens een keer met z'n allen gaan kijken naar hoe het beter kan. Ik denk dat we daar een stuk meer mee op schieten dan alleen maar heel de tijd op elkaar te gaan kankeren. [/EDIT]
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 19:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ok hij heeft de uitstraling van een soft pudingbroodje maar nogmaals dat doet er niet heel toe. In de politiek gaat het er om om wat voor ideeën je hebt en hoe je die wilt gaan uitvoeren. Daar veranderd je kledingstijl (hoewel ik daar niets mis mee vind. Die is zoals het in mijn ogen hoort) en je uiterlijk (waar je helemaal niets aan kan doen) helemaal niets aan.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen zoeken een sterke leider, misschien niet altijd qua uiterlijk maar je moet wel het karakter hebben. Hitler werd in de propaganda posters ook opgefraaid MAAR wat mensen van hem herrineren heeft te maken met zijn acties. Balkenende's acties zijn bar weinig
||
![]() |
Citaat:
je kan echt wel iets aan je uiterlijk doen hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu Ontopic. Er is nog niemand geweest die mij van mijn mening over balkenende heeft kunnen afbrengen. Hij heeft het karakter noch de uitstraling voor een echte leider. En dat is een uitdaging. ![]()
||
Citaat:
Cheryl zocht feiten over balkenende en kwam mijn berichtje tegen ;P
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Naar mijn mening neemt Balkenende keuzes die moeten worden genomen. Denk aan de soms harde bezuinigingen, zodat het financieringstekort niet te groot wordt. De hervorming van de WAO, de soepelere ontslagwetgeving die er aan zit te komen. Er zijn vast nog wel wat positieve aspecten op te noemen. Echter, er zijn ook genoeg negatieve punten. De overdreven maatregelen tegen het terrorisme (wat mij het allermeeste stoorde was het voorstel om apologie, het verheerlijken van terrorisme, te verbieden. Gelukkig is een meerderheid van de Kamer tegen), de steun aan de VS als het gaat om de aanval tegen Irak en het overnemen van de wens van de Kamer om een referendum over de Europese Grondwet te houden. Dit is maar een hele korte opsomming, maar met de punten die op dit moment in me opkwamen. Per saldo geef ik de persoon van Balkenende het voordeel van de twijfel als het gaat om inhoudelijke aspecten, maar wat betreft leiderschap wordt de balans echt negatief. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Balkenende heeft vast genoeg dingen voor nederland gedaan alleen dat wij lang niet alles weten wil niet zeggen dat het er niet is. @ professor2: Dat valt voor mij onder uiterlijke verzorging. Ik neem aan dat als we het over uitstraling hebben dat daar iets meer mee bedoeld word dan alleen iemands kapsel en aan sommige dingen kan je nou eenmaal niets doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja, dat zei ik net ook al. Balkenende is niet zeker van zichzelf en dat zie je, zo kan je geen leider zijn. Ik bedoel, als je aan jezelf twijfelt ben je gelijk minder geloofwaardig, en zal je publiek ook sneller aan je twijfelen
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Burgemeester Leers (M'tricht) , heeft kritiek op Balkenende 0oFZo0 | 83 | 05-07-2005 16:08 | |
Europese Grondwet II Mark Almighty | 500 | 01-06-2005 22:44 | |
Balkenende toont weer eens gebrek aan ruggegraat Sky Jewel | 38 | 28-11-2003 18:38 | |
100 dagen Balkenende; 58% vd NLers heeft weinig tot geen vertrouwen Atje85 | 138 | 26-08-2003 18:08 | |
Zaterdag 20 september demonstratie tegen Balkenende II niceman1984 | 193 | 11-08-2003 18:54 | |
'Samenwerking Balkenende met Fortuyn' Gatara | 12 | 19-11-2002 22:47 |