Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind kleur lenzen wel leuk. Zowel de 'normale' als die met plaatjes e.d. erin/op.
Ik had zelf normale lenzen, maar deed ze nooit in. Ik wou toen al heel graag gekleurde hebben. Maar omdat ik de gewone nooit indeed mag ik ze niet ![]() Ikzelf denk dat ze niet moeilijk in te doen zijn, mits je gewone lenzen ook makkelijk inkrijgt. En als je (zoals eerder gezegd) gewoon vraagt of je ze bij de opticien een keer mag proberen met indoen lukt het daarna denk ik ook wel.
|
hm ik vin kleurlenzen wel grappig eigluk die met 'gewone' kleuren zijn leujk om gewoon altijd of vaak te dragen, maar je hebt ook met figuurtjes (zoals kattenogen en bloemetjes enz) die zijn leujk voor speciale dingen ofso ach ja kvin ze gewoon leujk.(punt)
|
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar ik zou ze graag eens gebruiken. Ik heb zelf felblauwe grote ogen en ik wil eens een keertje bruine ogen hebben. Kijken of het mensen ook echt opvalt
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleurlenzen Mingster | 12 | 21-12-2010 20:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kleurlenzen Johnnie-mannuh | 8 | 15-06-2005 21:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
kleurlenzen SillySil | 15 | 01-02-2004 20:20 | |