Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je zegt zelf: "Hij leek me aardig." Dit is iets wat je via internet NIET kan controleren en het wordt dus een kwestie van vertrouwen. De ene keer gaat het wel goed en de andere keer niet. Ik zou sowieso altijd een afspraak maken irl zodat ik zeker weet dat ik datgeen waar ik voor betaal gewoon krijg. Mocht er dan een grappenmaker tussen zitten die je voor jan lul op en neer laat rijden dan ben je iig niet je geld ofzo kwijt.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk loop je dan nog steeds het risico dat de inhoud van de envelop niet datgene is wat je hebt besteld, maar je hebt wel een stuk meer zekerheid dan als je het via de standaard post opstuurt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() BTW: Deze CD handel ging buiten de Ebay site om, hij had mij gerust kunnen belazeren, maar hij heeft eerlijk en netjes gehandeld! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik begin jou steeds minder te vertrouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik begin jou steeds dommer te vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kan ik je vertellen uit ervaring.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Daarom betaal ik al mijn buitenlandse aankopen via paypal en/of mijn creditcard (via een beveiligde server wel te verstaan!) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(Zelf eind vorig jaar ook met twee concertkaartjes aardig wat geld voor niks betaald, doe het dus ook nooit meer).. Overigens vind ik je topic op V&A echt ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En betalen als je de kaarten binnen hebt doet echt helemaal geen enkele verkoper, want dan loopt hij het risico. trouwens, als je het doet zoals de meeste mensen (eerst betalen en dan maar afwachten) dan moet je er altijd voor zorgen dat je zijn volledige naam en telefoonnummer enzo hebt. Dan is de kans weer kleiner dat hij je balazerd, want dan weet hij dat je weleens langs zou kunnen komen of aangifte zou kunnen doen. Als je zijn gegevens hebt en je doet aangifte wordt er misschien niet zoveel mee gedaan, maar als 10 verschillende mensen aangifte doen van 1 persoon dan doen ze er echt wel iets mee.
Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 19:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Opgelicht via Marktplaats; aangifte doen of niet? Jonabona97 | 4 | 23-03-2016 21:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Marktplaats oplichtingen. Jack Londen | 8 | 03-03-2013 12:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Marktplaats - spullen niet gekregen Konijn | 35 | 19-08-2006 03:29 | |
Werk, Geld & Recht |
opgelicht knappe jongen | 37 | 02-08-2006 19:05 | |
Werk, Geld & Recht |
Opgelicht geen punt. | 32 | 24-01-2005 21:30 |