Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is inderdaad het meest vreemde gevoel ooit, ik snap het ook echt niet... Maar aan de andere kant is het wel n prettig gevoel! Mis em al als ik zn straat uitfiets... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is wel een soort van bevestiging dat wat je voelt echt is. ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat was zeker niet zo serieus als deze keer, dit is de eerste keer dat ik heel hard zou willen schreeuwen dat ik em zoooooooo leuk vind!! Misschien ook de eerste keer echt echt echt verliefd ofzo... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar moet wel eens huilen hoor maar ik denk niet dat het om de verliefdheid is maar wel wanneer ik haar mis. Dus weet niet zeker of dat het zelfde is wat jij voelt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Naja mn vriendje woont bij mij int dorp, dus wanneer ik em mis kan ik gelukkig zo naar em toe fietsen (wel de andere kant van het dorp maarja, dat heb ik dan wel voor em over) maar ik kan meer huilen om et idee dat ik zoooo gek op em ben! ![]() vreemd...verliefd zijn...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zag em op mn werk en via via heeft hij mn emailadres gekregen.. 5 dagen later zagen we elkaar voor het eerst 'echt' (dat we wisten wie de ander was enzo) en die avond kregen we iets! zonder veel van de ander te weten...het voelde gewoon zo goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maarja, hele dag bellen/smsen komt ook zo raar over... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik voelde me gelijk op me gemak, want ik heb niet snel dat ik me ergens gelijk thuis voelde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nja ik heb het op het moment ook. Mn vriendje is de hele dag bij me geweest, en kan nu wel huilen omdat ik m zo mis maar ook omdat ik zoveel van m hou. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al die mensen op het station/ in de trein die je dan gaan aanstaren.. ![]() Mijn jongetje zit nu in New York.. de eerste twee dagen was ik echt mezelf niet. Ik kon ieder moment in huilen uitbarsten, zelfs door een opmerking van een buschauffeur. Belachelijk.. maar goed ![]() @Alistar: Ik vind dat ook altijd zo lastig, probeer maar iets te bedenken wat nog beter is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar krijg je misschien wel n leuk cadeautje als ie terugkomt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is daar op vakantie met zijn ouders, zus en zwager. Ik mocht wel mee, maar dan moest ik het zelf betalen en dat geld geef ik liever uit aan studie, rijlessen en een warme zomervakantie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en hoelang is ie dan geweest?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nja ik ook nog, maar altijd op het station als hij weggaat is het ff slikken. Nog elkaar aankijken als hij al wegloopt en een luchtkusje geven. <3333 maar dan als ik terugloop naar huis is het wel ff tranen inhouden. OM me vervolgens de rest van de dag happy en leeg te voelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kan me helemaal in je inleven.. en morgen is hij weer in Nederland ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
je hoeft het ook niet te snappen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is emotioneel aangetrokken voelen ook een vorm van verliefdheid? Rungirl1996 | 6 | 04-07-2016 10:57 | |
Liefde & Relatie |
Rare manier van verliefd zijn? xLienaa | 7 | 17-06-2012 09:27 | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Verhalen & Gedichten |
'Houden van' is makkelijk joes | 23 | 02-10-2005 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 |