Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, serieus: als jij al dat gevoel hebt klopt er volgens mij iets niet. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk het is leuk als je populair bent maar om wat gaat het nu eigelijk? Uiterlijk is natuurlijk wel heel leuk en zeker mooi meegenomen maar ze moeten ook nog eens lief en intelligent zijn. Immers een leuk uiterlijk is vergankelijk.... Maar ja ik zal er inderdaad zelf achter moeten zien te komen, alleen hoe weet je het. Mijn trainer heeft me wel verteld dat ik voorzichtig moet zijn met bepaalde dames maar de rest??? helaas is er geen internet site waar ze op staan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En kadootjes geven, vergeet het maar, de burgerking of de mac zijn mijn favoriete hapjes (alles wat niet mag is lekker) en in restaurants hier in de stad hoef ik niet eens te wachten op een tafeltje. Een droomleven volgens iedereen, en ik zal dan ook zeker niet klagen, alleen dat ene dan........ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat geld verdien je zeker als professioneel basketballer in een Portugees stadje dat Leiden heet? Of neem ik nu je profiel te serieus...
||
![]() |
Citaat:
Geef haar een peogeot306 cabrio, schaal 1 op 20 wel te verstaan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Danku zeer! ![]()
||
Citaat:
Dat schaalmodel is wel een goede 1 op 250 ofzo.. nee jullie hebben gelijk, wegwezen met die meid en een normale vinden.... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() da's wel heel veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben razend benieuwd natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() (Trouwens: hebben jullie toevallig een Abramovic in Alfufreira, dat jij zo rijk van dat basketballen wordt, want zo groot is het amateurbasketbal nou ook weer niet in Portugal. De enige Nederlander die namelijk in de Portugese profliga speelt 'Dave de Haan' speelt voor een team uit Villa nova de Gaia; bron: www.eurobasket.com) Vind het persoonlijk niet zo raar dat die dames voor het geld zouden gaan, want je klinkt als een nogal zelfingenomen (beetje vol van je eigen geld en probleempjes) persoon. Maar goed, dat is mijn mening.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Loslaten... hoe ? Ingenieurtje | 10 | 26-02-2014 06:40 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer is een scharrel méér? *nerwen elensar | 13 | 10-06-2010 21:32 | |
Liefde & Relatie |