Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 13:16
eelco
eelco is offline
Hoe kan je erachter komen dat het meisje van je dromen niet op je bankrekening valt maar op jou persoonlijk???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2006, 13:19
Clumsy
Clumsy is offline
Het meisje van je dromen zou niet op je bankrekening vallen.. en verder, elkaar leren kennen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:21
Gothic
Gothic is offline
Daar kom je pas achter als je dood bent...
Oud 23-03-2006, 13:22
Estar
Estar is offline
Doen alsof je geen geld meer hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:22
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 23-03-2006 @ 14:16 :
Hoe kan je erachter komen dat het meisje de jongen van je dromen niet op je bankrekening valt maar op jou persoonlijk???
Doordat ik hardstikke blut was toen ik hem leerde kennen

Nee, serieus: als jij al dat gevoel hebt klopt er volgens mij iets niet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:27
eelco
eelco is offline
Nee daar heb je gelijk in, het is alleen sinds ik naar Portugal verhuisd ben en daar ook redelijk goed verdien de dames opeens wel reageren als ik ze mee uit vraag.

Niet dat ze dat daarvoor niet deden alleen gaat het nu allemaal wel heel erg makkelijk. Doen alsof ik blut ben heeft geen enkele zin. Mijn contract loopt nog 5 jaar door en alleen daardoor al ben ik financieel wel redelijk onafhankelijk.

Waarom moet altijd alles zo moeilijk gaan, of ben ik gewoon te sceptisch.....

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 13:32.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:34
Verwijderd
Daarvoor was het ook nooit een probleem dus? Misschien heb je gewoon een betere uitstraling gekregen, dat kan natuurlijk ook... Ik zou het niet weten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:35
M'ne
M'ne is offline
Alles moeilijk gaan?
Je verdient veel geld en hebt veel vrouwen achter je aan??
Oud 23-03-2006, 13:36
I C U
I C U is offline
Je kan er natuurlijk flink misbruik van maken, maar dat zal wel niet je bedoeling zijn.

Bij mij zou je merken dat ik het om je geld zou doen. Denk dat er toch een subtiel verschil is tussen een liefdesrelatie en een nep-relatie vanwege het geld. Maar sommige mensen kunnen wel toneelspelen, en bij hen merk je het waarschijnlijk niet. Tja. Lastig. Kwestie van inschatten. Gewoon een rijke chick zoeken, ofzo

Sterkte ermee.
Oud 23-03-2006, 13:41
eelco
eelco is offline
Citaat:
M'ne schreef op 23-03-2006 @ 14:35 :
Alles moeilijk gaan?
Je verdient veel geld en hebt veel vrouwen achter je aan??
Ja ik snap je best, waarom zou ik klagen, het is alleen dat ik gewoon zelf geen misbruik van meiden wil maken maar ik zelf ook niet misbruikt wil worden.

Tuurlijk het is leuk als je populair bent maar om wat gaat het nu eigelijk? Uiterlijk is natuurlijk wel heel leuk en zeker mooi meegenomen maar ze moeten ook nog eens lief en intelligent zijn. Immers een leuk uiterlijk is vergankelijk....

Maar ja ik zal er inderdaad zelf achter moeten zien te komen, alleen hoe weet je het. Mijn trainer heeft me wel verteld dat ik voorzichtig moet zijn met bepaalde dames maar de rest???

helaas is er geen internet site waar ze op staan
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:57
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
eelco schreef op 23-03-2006 @ 14:41 :
Ja ik snap je best, waarom zou ik klagen, het is alleen dat ik gewoon zelf geen misbruik van meiden wil maken maar ik zelf ook niet misbruikt wil worden.

Tuurlijk het is leuk als je populair bent maar om wat gaat het nu eigelijk? Uiterlijk is natuurlijk wel heel leuk en zeker mooi meegenomen maar ze moeten ook nog eens lief en intelligent zijn. Immers een leuk uiterlijk is vergankelijk....

Maar ja ik zal er inderdaad zelf achter moeten zien te komen, alleen hoe weet je het. Mijn trainer heeft me wel verteld dat ik voorzichtig moet zijn met bepaalde dames maar de rest???

helaas is er geen internet site waar ze op staan
Kerel dit is easy stuff.. Zorg dat je eerste dates niet veel meer voorstellen dan een pizza met bier/wijn voor 25euro per persoon. geen dure cadeau's, geen dure restaurants.. niks van die onzin. Een echte 'golddigger' zal gedesillusioneerd afhaken als je haar niet verwend met dure dingen en luxe dinners.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:00
eelco
eelco is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-03-2006 @ 14:57 :
Kerel dit is easy stuff.. Zorg dat je eerste dates niet veel meer voorstellen dan een pizza met bier/wijn voor 25euro per persoon. geen dure cadeau's, geen dure restaurants.. niks van die onzin. Een echte 'golddigger' zal gedesillusioneerd afhaken als je haar niet verwend met dure dingen en luxe dinners.
Was het maar zo makkelijk, ik woon dus in een redelijk leuk huis aan het strand met zwembad (zonder ouders) heb een erg leuke auto en motorfiets.
En kadootjes geven, vergeet het maar, de burgerking of de mac zijn mijn favoriete hapjes (alles wat niet mag is lekker) en in restaurants hier in de stad hoef ik niet eens te wachten op een tafeltje.

Een droomleven volgens iedereen, en ik zal dan ook zeker niet klagen, alleen dat ene dan........
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:09
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
eelco schreef op 23-03-2006 @ 15:00 :
Was het maar zo makkelijk, ik woon dus in een redelijk leuk huis aan het strand met zwembad (zonder ouders) heb een erg leuke auto en motorfiets.
En kadootjes geven, vergeet het maar, de burgerking of de mac zijn mijn favoriete hapjes (alles wat niet mag is lekker) en in restaurants hier in de stad hoef ik niet eens te wachten op een tafeltje.
Aha...

Dat geld verdien je zeker als professioneel basketballer in een Portugees stadje dat Leiden heet? Of neem ik nu je profiel te serieus...
Oud 23-03-2006, 14:10
M'ne
M'ne is offline
Je hebt alle reden om te klagen! Ik denk dat je miss wel liever een serieuze, fijne relatie wil met iemand die écht voor jou gaat, en dan een beetje minder geld.

Toch denk ik, dat wanneer je iemand echt leert kennen, het vrij snel duidelijk zal zijn of ze voor jou kiest of voor je benkrekening. Geld is niet snel (meer?) een reden om bij iemand te blijven... het maakt er een relatie misschien voor diegene wel wat leuker op.
Oud 23-03-2006, 14:11
Verwijderd
wat doe je voor werk?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Waarschijnlijk weet je dat pas op het moment dat ze jou je graf allang en breed ingeholpen heeft.

Goed, even serieus: Ik denk dat je daar snel genoeg achterkomt wanneer je elkaar wat beter leert kennen. En als je alsnog 'vage vermoedens' hebt... wapper je haar snel genoeg af door haar géén dure cadeaus te geven en door bijvoorbeeld uit eten te gaan in normale tentjes en verder niets bijzonders te doen.
Oud 23-03-2006, 14:24
eelco
eelco is offline
Ik basketball in een stadje genaamd Albufeira aan de Algarve in Portugal. de tijd dat het seizoen is afgelopen ben ik gewoon in Leiden gezellig bij mijn ouders.

Ach denk dat iedereen hier wel een beetje gelijk hebt en moet ik gewoon niet zo idioot doen. Gewoon uitgaan van het goede en als het toch niet zo is dan kan het altijd nog uitgaan...

Moet er gewoon geen probleem van maken en wel zien waar het schip strand.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:33
eelco
eelco is offline
Maar oke, wat zouden jullie in mijn geval doen. Het meisje waar het in mijn geval over gaat is inderdaad heel erg leuk, uitermate knap aantrekkelijk en ook niet dom.

Alleen sinds ik hier speel gaat alles opeens zo makkelijk bij haar, een peugot306 cabrio voor haar verjaardag??? dat vind ik gewoon belachelijk, zij dus niet. Dat ze gaat shoppen en dan wat koopt is tot daar aan toe maar er zijn toch grenzen.....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:35
Verwijderd
lol dump die golddiggende biatch
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:05
Fides
Fides is offline
Citaat:
eelco schreef op 23-03-2006 @ 15:33 :
Alleen sinds ik hier speel gaat alles opeens zo makkelijk bij haar, een peugot306 cabrio voor haar verjaardag??? dat vind ik gewoon belachelijk, zij dus niet. Dat ze gaat shoppen en dan wat koopt is tot daar aan toe maar er zijn toch grenzen.....
Laat je niet uitwonen door zo'n wijf.
Geef haar een peogeot306 cabrio, schaal 1 op 20 wel te verstaan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
eelco schreef op 23-03-2006 @ 15:33 :
Maar oke, wat zouden jullie in mijn geval doen. Het meisje waar het in mijn geval over gaat is inderdaad heel erg leuk, uitermate knap aantrekkelijk en ook niet dom.

Dat is ook belachelijk. Een auto op schaal, zoals Fides al voorstelde, is inderdaad zo gek nog niet. Anders; Dumpen, easy!
Oud 23-03-2006, 15:37
Verwijderd
Dat voel je
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:48
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
eelco schreef op 23-03-2006 @ 15:24 :
Ik basketball in een stadje genaamd Albufeira aan de Algarve in Portugal. de tijd dat het seizoen is afgelopen ben ik gewoon in Leiden gezellig bij mijn ouders.
Offtopic: Hé, als je daar een beetje mollige blo[n]de Duitse tegenkomt genaamd Christina o.i.d., wil je haar dan namens mij een biertje in het gezicht gooien. Zeg er maar bij; met de groeten uit Nederland.

Danku zeer!
Oud 23-03-2006, 17:17
Optima
Optima is offline
mijn vriend heeft 40.000 euro schuld......

echte liefde dus
Oud 23-03-2006, 17:21
eelco
eelco is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 16:48 :
Offtopic: Hé, als je daar een beetje mollige blo[n]de Duitse tegenkomt genaamd Christina o.i.d., wil je haar dan namens mij een biertje in het gezicht gooien. Zeg er maar bij; met de groeten uit Nederland.

Danku zeer!
Loopt hier wel een christiana rond maar of ze duits is..... ik gooi wel wat.......

Dat schaalmodel is wel een goede 1 op 250 ofzo.. nee jullie hebben gelijk, wegwezen met die meid en een normale vinden....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2006, 17:24
Li
Li is offline
Mijn vriend heeft ook veel centen en hoeft praktisch niet eens te studeren omdat hij z'n geld over 10 jaar toch wel krijgt.. Ik kan je heel eerlijk vertellen dat het soms vreselijk makkelijk is, als we uitgaan jagen we er wel 200 euro doorheen.. Natuurlijk is het ook leuk om dure cadeau's te krijgen, wordt overladen met mooie tasjes en kleding, maaar de leukste cadeautjes van hem zijn toch die kleine persoonlijke dingen. Ik kan m'n eigen boontjes doppen (wat een kutzin ), ik studeer, werk aan mn eigen toekomst en heb mn eigen leven. Ja het is makkelijk, maar als hij geen cent zou hebben zou het me ook niet veel kunnen schelen.
Dat ze een peugot cabrio eist vind ik belachelijk trouwens, hoef ik niet bij mn vriendje te proberen hoor
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 17:39
eelco
eelco is offline
ze eist hem nu ook weer niet echt maar ze vind het wel de normaalste zaak van de wereld dat er goed met euro's gesmeten wordt.
Ik ben ook de eerste om toe te geven dat ik het inderdaad vergeleken bij andere mensen extreem goed heb, ik hoef me financieel nergens zorgen over te maken, heb alles redelijk goed voor elkaar alleen dat ene wat voor iedereen zo vanzelf sprekend is is voor mij momenteel heel anders.
Tuurlijk, ik moet er zelf ook nog aan wennen, en ja wat jij zegt van dat stappen, het is wel zo. voor je het weet is er 200 euro op wat eigelijk niet normaal is als je hoort dat sommige mensen er maar 900 per maand verdienen en daarvan een gezin moeten onderhouden.
Aan de andere kant ben ik wel zo dat ik er hard genoeg voor werk, 48 uur trainen in de week en nog een of twee wedstrijden.

Anyway het zal wel goed komen, die peugot kan ze vergeten, en als ze daar kwaad over word dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben.

Overigens ken ik haar al voor ik hierheen ging
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 23-03-2006 @ 18:17 :
mijn vriend heeft 40.000 euro schuld......

da's wel heel veel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 20:59
Li
Li is offline
Citaat:
eelco schreef op 23-03-2006 @ 18:39 :
ze eist hem nu ook weer niet echt maar ze vind het wel de normaalste zaak van de wereld dat er goed met euro's gesmeten wordt.
Ik ben ook de eerste om toe te geven dat ik het inderdaad vergeleken bij andere mensen extreem goed heb, ik hoef me financieel nergens zorgen over te maken, heb alles redelijk goed voor elkaar alleen dat ene wat voor iedereen zo vanzelf sprekend is is voor mij momenteel heel anders.
Tuurlijk, ik moet er zelf ook nog aan wennen, en ja wat jij zegt van dat stappen, het is wel zo. voor je het weet is er 200 euro op wat eigelijk niet normaal is als je hoort dat sommige mensen er maar 900 per maand verdienen en daarvan een gezin moeten onderhouden.
Aan de andere kant ben ik wel zo dat ik er hard genoeg voor werk, 48 uur trainen in de week en nog een of twee wedstrijden.

Anyway het zal wel goed komen, die peugot kan ze vergeten, en als ze daar kwaad over word dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben.

Overigens ken ik haar al voor ik hierheen ging
Dan nog vind ik het bizar dat zij het de normaalste zaak van de wereld vindt.. Ik hecht niet zoveel waarde aan die materiële zaken, al is het natuurlijk heerlijk om iets leuks te krijgen. Ik zelf krijg er altijd een schuldgevoel van, zo van nu moet ik iets moois teruggeven.. Als je het geld heb dan vind ik dat je je vriendin zo nu en dan best op een mooi dinertje mag trakteren, maar zou haar wel duidelijk maken wat de grenzen zijn (als ze die zelf niet kan trekken).
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 23:49
eelco
eelco is offline
problemen lossen zich vanzelf op, heftige ruzie en eelcootje is weer vrijgezel... vrouwen.. ik snap niets meer van ze.....

nieuw topic idee?? welke man snapt de vrouw, of zijn ze wel te snappen??
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 23:54
terror koekjes
terror koekjes is offline
PFFF anders neem je eens iets met een man, dan snap je die weer niet. Dat eeuwige geslachtsgezeur, je 'partner' is nooit te snappen, KLAAR.
Oud 24-03-2006, 00:07
Verwijderd
Heel simpel, gewoon doen alsof je faillissement is aangevraagd door je trainer, ofzo. Kijken of ze dan bij je blijft. En in het vervolg zeggen dat je geen rooie cent hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 06:10
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 24-03-2006 @ 00:54 :
PFFF anders neem je eens iets met een man, dan snap je die weer niet. Dat eeuwige geslachtsgezeur, je 'partner' is nooit te snappen, KLAAR.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 08:40
eelco
eelco is offline
Nee dat is zeker waar, iedere keer als je denkt nu heb ik het door, vergeet het maar komt er wel eens iets anders.

even off top: is er vanavond nog ergens iets leuks te doen?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:17
Verwijderd
Serieus, hoe oud ben jij?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:18
eelco
eelco is offline
19
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:57
underthabridge
Citaat:
Reverend schreef op 24-03-2006 @ 10:17 :
Serieus, hoe oud ben jij?
En jij denkt dat je daar een antwoord naar waarheid op krijgt...
Oud 24-03-2006, 09:59
underthabridge
Citaat:
terror koekjes schreef op 24-03-2006 @ 00:54 :
je 'partner' is nooit te snappen
Hm... volgens mij zit je er behoorlijk naast. Waarom zou je je partner niet kunnen snappen? Ik snap mijn vriendin juist veel beter dan alle andere mensen die ik ken. Hoef maar een halve blik te werpen en weet precies hoe laat het is, geldt ook voor haar. Lijkt me toch dat je elkaar in een relatie juist heel goedt begrijpt. Althans... zo zit dat bij mij.
Oud 24-03-2006, 11:54
Verwijderd
Misschien vallen portugese meisjes wel gewoon meer op je dan nederlandse meisjes

Maar zo lang jij die meisjes geen dure cadeaus geeft, doen ze 't niet om je geld. Want wat hebben ze aan het feit dat jij geld hebt als zij het niet krijgen?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 12:36
Marcade
Marcade is offline
Misschien een idee een meisje te zoeken die zelf ook financieel goed zit; dan weet ze ook een beetje hoe jij je voelt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 18:31
Verwijderd
mja als je blond haar en blauwe ogen hebt dan ben je sowieso een god daar
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 20:02
Peacefully
Peacefully is offline
patser
Oud 24-03-2006, 20:10
eelco
eelco is offline
dank je, precies zo een opmerking bedoel ik nu, wat je ook doet je doet het nooit goed he ;-)

eet gelukkig alleen maar poffertjes ;-)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 20:33
Peacefully
Peacefully is offline
je moeder is een poffertje
Oud 24-03-2006, 21:01
eelco
eelco is offline
volwassen reactie maar wat verwacht je ook van een pannekoek
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 21:44
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 24-03-2006 @ 21:10 :
dank je, precies zo een opmerking bedoel ik nu, wat je ook doet je doet het nooit goed he ;-)

eet gelukkig alleen maar poffertjes ;-)
Jij hebt echt een goed gevoel voor humor. Maakt 'jullie mam' die poffertjes of gooi je ze in de magnetron?

Ik ben razend benieuwd natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 22:10
Warsocket
Warsocket is offline
dat weet ik ik omdat mijn bankrekening mijn levensfase weerspiegeld nl student ergo ik ben zo goed als blut meestal
Oud 24-03-2006, 23:52
underthabridge
Citaat:
eelco schreef op 24-03-2006 @ 22:01 :
volwassen reactie maar wat verwacht je ook van een pannekoek
Zij was echt grappiger.
Oud 25-03-2006, 00:03
eelco
eelco is offline
boeit me overigens weinig wat ze van me vind..... als ze het zo leuk vind mag ze best een weekje met me ruilen. 3x trainen op een dag, afgerekend worden op resultaten en als het slecht gaat volledige door iedereen op de korrel genomen worden...

en dit heeft ook weinig meer met de discussie te maken dus wat mij betreft kan er wel een slotje op
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 08:09
underthabridge
Citaat:
eelco schreef op 25-03-2006 @ 01:03 :
boeit me overigens weinig wat ze van me vind..... als ze het zo leuk vind mag ze best een weekje met me ruilen. 3x trainen op een dag, afgerekend worden op resultaten en als het slecht gaat volledige door iedereen op de korrel genomen worden...
Ach gossie... je hebt het zo zwaar jij Je moet je hobby beoefenen, je krijgt ervoor betaald, maar iedereen is zo gemeen voor je. De trainer wil dat je goed je best doet en meisjes gaan alleen maar voor je omdat je zo stinkend rijk bent. Alsof jij nu weet wat het is om een zwaar leven te leiden
(Trouwens: hebben jullie toevallig een Abramovic in Alfufreira, dat jij zo rijk van dat basketballen wordt, want zo groot is het amateurbasketbal nou ook weer niet in Portugal. De enige Nederlander die namelijk in de Portugese profliga speelt 'Dave de Haan' speelt voor een team uit Villa nova de Gaia; bron: www.eurobasket.com)
Vind het persoonlijk niet zo raar dat die dames voor het geld zouden gaan, want je klinkt als een nogal zelfingenomen (beetje vol van je eigen geld en probleempjes) persoon. Maar goed, dat is mijn mening.
Reageren

Regels voor berichten