Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() xmoto is ook heel verslavend om te spelen (Trial biking) en Frozen-Bubble vind ik ook leuk. Verder vind ik het wel leuk om je desktop environment mooi te maken, mbv bv Gnome-look.org of mbv bv Kde-look.org.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kde-Look.org ben ik ook al eerder geweest. Maar was het weer even vergeten. Daar kan ik me ook wel eens mee vermaken. Maar het uiterlijk van de vensters e.d. vind ik nu wel best. Vaak veranderd er niet eens zo heel veel als je zo'n heel theme installeert. Ik zit nu achter mijn PC die ik boven heb staan, met MEPIS Linux erop. Misschien moet ik de GNOME desktop ook maar weer eens proberen. Deze desktop heb ik maar 1 keer geïnstalleerd, en dat was een hele tijd geleden. Maar toen ik eenmaal KDE geïnstalleerd had ging daar mijn voorkeur naar uit. Misschien ook omdat Europeanen vooral KDE gebruiken, zo las ik. Ik las een tijdje geleden ook dat Linus Torvalds niet zo heel tevreden was met GNOME. Maar misschien heeft hij het een beetje te hoog in zijn bol... Ik geloof dat hij vond dat het systeem té gebruiksvriendelijk werd... Hij was nogal bot in zijn uitlatingen. Best wel rottig voor de GNOME community om dat soort uitspraken van hem te horen te krijgen... MEPIS Linux is trouwens maar 1 CD-tje en daar staat al een heleboel software op. Bij Mandriva heb je 3 CD's of 1 DVD... Wallpapers daarentegen zijn nog wel eens leuk om te veranderen ![]() http://www.kde-look.org/content/show.php?content=36296 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe bedoel je, een partitie met htdocs om bepaalde tijden mounten? Als de partitie met htdocs niet gemount is kan de webserver toch ook geen pagina's serveren? Er ontgaat me iets. Je zou een Apache server in een Virtual Machine kunnen zetten voor wat extra beveiliging ![]() Hm, webbased CD-brander programma is wel een leuk idee ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Alleen moet je wel gebruiker anybody mount rechten geven ![]()
Laatst gewijzigd op 21-03-2006 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Linux installeren op oude laptop. Wat is het beste? Caviamax | 31 | 11-09-2010 11:28 | |
Software & Hardware |
[Linux] Networking, Security en File Management. Verwijderd | 7 | 09-10-2005 18:43 | |
Software & Hardware |
Linux Verwijderd | 3 | 08-10-2003 17:24 | |
Software & Hardware |
[PC/Hardware/Pentium] Tips voor overclocking? Verwijderd | 8 | 30-01-2003 21:47 | |
Software & Hardware |
"ik wil met Linux beginnen!" dystopia | 17 | 18-01-2003 23:45 | |
Software & Hardware |
overschakelen van windows op linux. Spacey | 11 | 21-11-2001 09:07 |